Зробив замовлення № 4105019, підтвердили. Через кілька днів позвонили сказали що буде інший дистрибютор відправляти товар і ціна збільшиться на 2500 грн. Чудесний магазин,
Доброго дня, Віталію! Нам прикро, що досвід співпрацї з нашим магазином не приніс бажаних позитивних емоцій
Ми додатково перевірили інформацію за Вашим зверненням та, на жаль, дійсно, товар, який був представлений на сайті та доступний за акційною ціною надійшов пошкодженим.
Так як ми є інтернет магазином, більшість товарів переміщуються під замовлення з віддалених складів або зі складів дистриб'ютора, через це інформація про пошкодження стала відома з запізненням.
Приносимо вибачення за ситуацію, яка склалась з Вашим замовленням. Як бачимо, менеджером було запропоновано Вам перезамовлення даної моделі з індивідуальною знижкою.
Ми обов'язково візьмемо до уваги Ваш зворотній зв'язок для того, щоб мінімізувати кількість подібних випадків.
Це брехня. Ніяких знижок мені запропоновано не було
Веселі історії без підтверджень про те що товар був пошкоджений а наступна одиниця дорожча на 2500 будете бабусям біля підїзду розказувати.
Працюєте масово і не слідкуєте за наявністю , ніякого пошкодженого товару не існувало, просто забули ціну змінити і набрехали різну хрінь. Якби одразу то ок, а так то просто час вкрали мій.
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
Обман з ціною - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми додатково перевірили інформацію за Вашим зверненням та, на жаль, дійсно, товар, який був представлений на сайті та доступний за акційною ціною надійшов пошкодженим.
Так як ми є інтернет магазином, більшість товарів переміщуються під замовлення з віддалених складів або зі складів дистриб'ютора, через це інформація про пошкодження стала відома з запізненням.
Приносимо вибачення за ситуацію, яка склалась з Вашим замовленням. Як бачимо, менеджером було запропоновано Вам перезамовлення даної моделі з індивідуальною знижкою.
Ми обов'язково візьмемо до уваги Ваш зворотній зв'язок для того, щоб мінімізувати кількість подібних випадків.
Веселі історії без підтверджень про те що товар був пошкоджений а наступна одиниця дорожча на 2500 будете бабусям біля підїзду розказувати.
Працюєте масово і не слідкуєте за наявністю , ніякого пошкодженого товару не існувало, просто забули ціну змінити і набрехали різну хрінь. Якби одразу то ок, а так то просто час вкрали мій.