Сергій Отзыв написан 10 января, 2025 год7 просмотров
Був замовлен телевізор з доставкою у передмістя Києва, яке межує з містом Київ. Скрізь вказано що доставка безкоштовна по Києву. В ході розмови, оператор сказав, що дставимо без проблем і в передмістя, про те що за це треба буде заплатити - не разу не було сказано, а про те що 2 раза треба буде заплатити навіть увити було неможливо, темпачє, що у більшості магазинів за таку доставку грощі не беруть взагалі. Час доставки був з 15:00. По факту "служба доставки" зателефонувала о 12:00 і сказали що вони будуть раніше і в ході цієї розмови зясувалось що в них вказан не вірний адрес. Тобто оператор не вірно заповнив данні. Після цього був оговорений адрес де в цей час була можливість отримати доставку, і це адреса на сусідній вулиці від первинного адресу.
Замовлення привезли, і сказали треба доплатити 500грн, до вартості телевізора, з яких 250 були вказані в накладній (про які ніхто не сказав) і 250 просто зі слів водію, начебто за заміну адреси.
500грн типу не багато на сьогдні, але коли ти розраховуєшь на безкоштово, а тобі кажуть таке то це дешевий розвод. І точно не очикував такого від магазина Stylus.
Після звязались з оператором, щось там розбирали, сказали, що повернуть 250грн. По факту ніхто нічого не повернув. Сам факт такої ситуаціі з відомим магазином викликає бурю емоцій.
Я вважаю що в таких випадках внутрішні проблеми повинен вирішувати магазин а такі суми як 500 грн які взяли по глупості, некомпетентності або помилки, повинні повертатись покупцям без ось всього цього разбору
А результат виходить такий- оператор упустив фразу про платну доставку, доставка приїхала не в той час і не туди, а коли все зясували то взяла грощі які не вказані в чеку. Оператори намагались вирішити і щось повернути, но напевно "забілі", репутація продавця впала на підлогу.
Просто не було часу закрити цих доставщіків на місці, тому що це був різдвяний подарунок літнім людям і треба було його швидко передати
Доброго дня, Сергію! Нам прикро, що співпраця з нашим магазином не принесла Вам бажаних позитивних емоцій. Просимо Вас вказати номер замовлення, аби ми могли уточнити деталі звернення та надати Вам зворотній зв'язок.
Доброго дня, Сергію! Дякуємо, що вказали номер замовлення. Як бачимо, з Вами вже зв'язався менеджер для можливого врегулювання питання. Сподіваємося, що надалі покупки приноситимуть Вам лише задоволення.
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
Сервіс онлайн замовлень НЕЯКИЙ - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
Час доставки був з 15:00. По факту "служба доставки" зателефонувала о 12:00 і сказали що вони будуть раніше і в ході цієї розмови зясувалось що в них вказан не вірний адрес. Тобто оператор не вірно заповнив данні. Після цього був оговорений адрес де в цей час була можливість отримати доставку, і це адреса на сусідній вулиці від первинного адресу.
Замовлення привезли, і сказали треба доплатити 500грн, до вартості телевізора, з яких 250 були вказані в накладній (про які ніхто не сказав) і 250 просто зі слів водію, начебто за заміну адреси.
500грн типу не багато на сьогдні, але коли ти розраховуєшь на безкоштово, а тобі кажуть таке то це дешевий розвод. І точно не очикував такого від магазина Stylus.
Після звязались з оператором, щось там розбирали, сказали, що повернуть 250грн. По факту ніхто нічого не повернув. Сам факт такої ситуаціі з відомим магазином викликає бурю емоцій.
Я вважаю що в таких випадках внутрішні проблеми повинен вирішувати магазин а такі суми як 500 грн які взяли по глупості, некомпетентності або помилки, повинні повертатись покупцям без ось всього цього разбору
А результат виходить такий- оператор упустив фразу про платну доставку, доставка приїхала не в той час і не туди, а коли все зясували то взяла грощі які не вказані в чеку. Оператори намагались вирішити і щось повернути, но напевно "забілі", репутація продавця впала на підлогу.
Просто не було часу закрити цих доставщіків на місці, тому що це був різдвяний подарунок літнім людям і треба було його швидко передати
отзыв
Комментарии к отзыву
4089795