Олександр Отзыв написан 8 декабря, 2024 год20 просмотров
24.11 оформив та сплатив замовлення чотирьох товарів які були в "наявності" на сайті. Менеджер зв'язався зі мною тільки на наступний день, після звернення в технічну підтримку, повідомив мені що мат.плата тільки під замовлення, 7-10 робочих днів очікування. Думаю що то декілька дивно, через "Наявність" товару на сайті, вибору не має, оскільки замовлення вже сплачено, а відмовитися від замовлення і очікувати грощі ще декілька тижнів бажання не має.
27.11 мат.плата пропала з наявності, запитав в тех. підтримки чи все добре, сказали що так, і мого замовлення це не стосується, отримання заплановане на 07.12 з їх слів.
04.12 дзвонить менеджер, каже що в них немає оперативної пам'яті яку я замовив, треба вибрати другу. Роблю висновок, що моїм замовленням усі 10 днів ніхто не займався взагалі. Вибрав оперативну пам'ять на сайті, запитав у підтримки ще раз, чи дійсно вона в них є в наявності, мені кажуть що так! Підтверджують заміну товара в замовленні. Відправка запланована на 07.12 кажуть вони.
07.12 знову дзвонить менеджер, кажуть що один з товарів затримується у дистриб'ютора. На всі питання нiяких відповідей, лише стандартні шаблони. Хтось у когось завжди щось уточнює, ніякої конкретної інформації. "Всі товари ми доставляємо лише під замовлення. Лише деякі одиниці можуть бути на складі." Пряма цитата з тех.підтримки. А якого біса на сайті тоді усі позиції є "в Наявності", а не "Під замовлення"? Питання риторичне. "Очікуйте на зворотний зв'язок від менеджера" - це все що може сказати тех. підтримка.
Так зі мною ніхто і не зв'язався, своє замовлення я так і не отримав навіть через 2 тижня. Розчарований Стилусом, я в жодному разі не уявляв собі, що таке може трапитися. Ніколи більше не буду нічого замовляти і вам не рекомендую. 4 согласны
Маю ту саму проблему. Купив відео карту. На сторінці товару було зазначено "Є в наявності". Після оплати, через пару годин дзвонить мені менеджер і повідомляє прекрасну новину: "Товару в наявності немає, але він є у партнерів, доставка займе 4-10 днів".
Через 9 днів я дізнаюсь, що товару все ще немає і коли буде його відправка не відомо. Причому дізнаюсь я це не з дзвінка менеджера із вибаченнями, а достукавшись години через 4 до підтримки самостійно.
Проходить неділя, знову сам їм дзвоню, мене запевняють, що товар буде відвантажений 05.12 (замовляв 20.11). Звісно 05.12 ніхто нічого не відвантажив. Переносять знову на неділю.
Знову сам їм дзвоню. Питаю менеджера як справи, чи не втомились вони везти мій товар. Цього разу мене годують байками про 14.12. Я уточнюю, чи вони впевнені, чи це перевірена інформація, чи це 100% гарантована дата. Запевняють що так.
Я уточнював не просто так, бо якби знову відправили мене на наступний тиждень, я би запросив повернення коштів і купив аналогічний товар у іншому магазині. Але ж запевнили що інформація 100% точна та правдива.
Сьогодні у нас 15.12. Вгадайте, що? Правильно: "Вибачаємось, товару на складі немає, коли буде не відомо". От така шахрайська оборудка.
9.12 отримав таке чудове повідомлення, це було останньою краплею. Знущання з клієнтів, зателефонував на гарячу лінію, попросив повернення коштів, менеджер намагався мене переконати в тому, що це вони так для себе визначають, а замовлення буде доставлено раніше, але коли "Уточнюємо", всі 2 тижні вони чогось у кого- то уточнювали, жодної конкретики. Відмовився, гроші повернули через 5 хвилин, оплачував через Binance-pay, може, тому повернення так швидко було зроблено, не знаю. У будь-якому разі ніколи більше не повернуся до цього магазину і нікому не раджу. Через пару днів, зателефонував менеджер, запропонував якісь бонуси на наступну покупку, при цьому якось підозріло хіхікаючи, я відмовився. Відгук на Хотлайні було видалено через деякий час, цікаво чому.
Доброго дня, Олександре! Нам шкода, що співпраця з нашим магазином не викликала у Вас бажаних позитивних емоцій. З Вами вже зв'язався менеджер для можливого врегулювання питання. Сподіваємось, надалі покупки будуть приносити лише позитивні емоції!
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
Шахраї. №4036349 від 24-11-2024 - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
27.11 мат.плата пропала з наявності, запитав в тех. підтримки чи все добре, сказали що так, і мого замовлення це не стосується, отримання заплановане на 07.12 з їх слів.
04.12 дзвонить менеджер, каже що в них немає оперативної пам'яті яку я замовив, треба вибрати другу. Роблю висновок, що моїм замовленням усі 10 днів ніхто не займався взагалі. Вибрав оперативну пам'ять на сайті, запитав у підтримки ще раз, чи дійсно вона в них є в наявності, мені кажуть що так! Підтверджують заміну товара в замовленні. Відправка запланована на 07.12 кажуть вони.
07.12 знову дзвонить менеджер, кажуть що один з товарів затримується у дистриб'ютора. На всі питання нiяких відповідей, лише стандартні шаблони. Хтось у когось завжди щось уточнює, ніякої конкретної інформації.
"Всі товари ми доставляємо лише під замовлення. Лише деякі одиниці можуть бути на складі." Пряма цитата з тех.підтримки. А якого біса на сайті тоді усі позиції є "в Наявності", а не "Під замовлення"? Питання риторичне.
"Очікуйте на зворотний зв'язок від менеджера" - це все що може сказати тех. підтримка.
Так зі мною ніхто і не зв'язався, своє замовлення я так і не отримав навіть через 2 тижня.
Розчарований Стилусом, я в жодному разі не уявляв собі, що таке може трапитися. Ніколи більше не буду нічого замовляти і вам не рекомендую.
4 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Через 9 днів я дізнаюсь, що товару все ще немає і коли буде його відправка не відомо. Причому дізнаюсь я це не з дзвінка менеджера із вибаченнями, а достукавшись години через 4 до підтримки самостійно.
Проходить неділя, знову сам їм дзвоню, мене запевняють, що товар буде відвантажений 05.12 (замовляв 20.11). Звісно 05.12 ніхто нічого не відвантажив. Переносять знову на неділю.
Знову сам їм дзвоню. Питаю менеджера як справи, чи не втомились вони везти мій товар. Цього разу мене годують байками про 14.12. Я уточнюю, чи вони впевнені, чи це перевірена інформація, чи це 100% гарантована дата. Запевняють що так.
Я уточнював не просто так, бо якби знову відправили мене на наступний тиждень, я би запросив повернення коштів і купив аналогічний товар у іншому магазині. Але ж запевнили що інформація 100% точна та правдива.
Сьогодні у нас 15.12. Вгадайте, що? Правильно: "Вибачаємось, товару на складі немає, коли буде не відомо". От така шахрайська оборудка.
9.12 отримав таке чудове повідомлення, це було останньою краплею. Знущання з клієнтів, зателефонував на гарячу лінію, попросив повернення коштів, менеджер намагався мене переконати в тому, що це вони так для себе визначають, а замовлення буде доставлено раніше, але коли "Уточнюємо", всі 2 тижні вони чогось у кого- то уточнювали, жодної конкретики. Відмовився, гроші повернули через 5 хвилин, оплачував через Binance-pay, може, тому повернення так швидко було зроблено, не знаю. У будь-якому разі ніколи більше не повернуся до цього магазину і нікому не раджу. Через пару днів, зателефонував менеджер, запропонував якісь бонуси на наступну покупку, при цьому якось підозріло хіхікаючи, я відмовився. Відгук на Хотлайні було видалено через деякий час, цікаво чому.