Юлія Отзыв написан 23 августа, 2024 год33 просмотра
Дуже хотіла один телефон але його ніде не було в наявності крім цього магазину. Замовила, пообіцяли вислати через два дні. Я чекала дуже сильно його. Прийшовши на пошту я відкрила пакет і просто обалділа від побаченого, телефон один раз завернутий в пупирку і замотаний двома резинками. Ми з чоловіком зняли ті резинки і побачили, що коробка пошкоджена, телефон без плівки транспортувальної і повністю розряджений. Чоловік сказав відмовлятись відразу але я (сама потім буду винна) вирішила його забрати, зарядити і подивитись раптом з телефоном все нормально. При зарядці телефон був сильно гарячий, я думала так і треба бо зарядка швидка Зарядила, вже була в очікуванні першого ввімкнення і тут сюприз: він був включений і налаштований. Сказати що було неприємно це нічого не сказати. Я вирішила закрити очі на це (знову ж таки собі проблеми створила) і продовжити налаштування. За годину телефон сів на 50 відсотків. Тут вже я здійснила дзвінок на сервіс і описала ситуацію. Вони сказали що такого немає бути, телефон новий і для повернення чи обміну писати на інфо стілус. Якраз ще через годину телефон втратив ще 40 відсотків і це я нічого не робила ним серйозного, тільки заходила в свої профілі. Я написала в інфо для обміну або повернення. Телефона відразу повернула в той самий вигляд, вимкнула і поклала в коробку. З інфо у нас листування тривало цілий день, вони навіть запропонували мені бонуси якщо я залишу телефон собі (тут я вже задумалась чи точно новий телефон). Нащо мені телефон який сто відсотків був десь з вітрини і некоректно працює. І нарешті під вечір і я отримала дані куди відправити, сфотографувала телефон повністю, вони зафіксували і нагадали що повернення тільки в товарному вигляді і коли все збережено. А те в якому вигляді мені його вислали то так і треба, пакування на висоті і як можна зберегти те чого не було від початку. 16 серпня я його вислала, 19 його отримали і досі триває діагностика бо я ним користувалась хоч і дві години. Це при тому що, нагадую, телефон уже був налаштований до мене і я незнаю що з ним робили до мене. Написала їм на 5-й день на пошту з питанням на чкому етапі діагностика - в відповідь тиша. На другий день подзвонила в сервіс і запитала чи можна хоча б обмін на інший бо розстрочка відкрита на нього а телефону немає. Мені сказали триває діагностика. Я запитала що там можна діагностувати? Консультант відповів що не може більше нічого сказати. Я вперше попала в таку ситуацію і навряд чи колись захочу ще раз щось купувати в такому магазині. Доповню відгук після результату. Надіюсь на мирне вирішення питання.
Достоинства:
Плюсів поки не побачила.
Недостатки:
Вперше робила замовлення і мене дивує таке відношення до клієнтів. Додзвонитись можна до всіх але тебе кидають один на одного і в результаті на інфо стілус писати треба. Сервіс внятно не може сказати що зараз роблять з телефоном. Одно тільки й чую: чекайте.
Співчуваю Вам. Зовсім не здивований. Почитайте мій відгук за 18.08.24 в Цифрі (це той же Stylus, навіть їх печатки на моїх документах).
Хамське відношення до покупця коли виникають якісь проблеми з товаром. Крім як через e-mail щось з'ясувати і вирішити варіантів немає. А там тупо футболять. Зараз їх чудо-експерти з СЦ Fixter, які навіть цілі детатлі від згорівших відрізнити не можуть, чи не хочуть, щоб більше на ремонті заробити, зроблять висновок, що ви порушили правила експлуатації і спробуйте довести зворотнє через той e-mail.
Але, я Вам всеодно бажаю успіху. Не здавайтесь!
Сам більше ніколи нічого не куплю у Stylus/Цифра і іншим не раджу. Особливо дороговартісну складну техніку з ГАРАНТІЄЮ ВІД МАГАЗИНУ. Їх гарантії - повна фікція. Тупо повісять на вас порушення правил експлуатації і допобачення, або ремонт за ваші гроші.
Оплата в їх магазині тільки за готівку. Фіскального чека з ЄДРПОУ і іншими реквізитами згідно закондавства України немає. Замість цього дуже схожий папірець талон-замовлення, без жодних реквізитів, тільки з номером замовлення, датою і назвою товару. 100% працюють "по-білому".
Я прочитала Ваш відгук, відповіді у них стандартні, як виявилось. У нас була подібна ситуація з магазином Ельмір, чоловік станцію купував, вона виявилась трішки бракована і магазин без проблем повернув кошти. Що буде в мене з цим телефоном і цим магазином ще побачимо. Але початок мені вже не подобається. Є відчуття ніби мене 'кинули'. Дякую за підтримку, будемо надіятись на краще.
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
Замовлення № 3897729 - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
Доповню відгук після результату. Надіюсь на мирне вирішення питання.
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам прикро, що покупка в нашому магазині не принесла Вам бажаних позитивних емоцій.
З Вами вже зв'язався менеджер для врегулювання даної ситуації.
Дякуємо за зворотній зв'язок та бажаємо в подальшому отримувати від покупок лише задоволення!
Хамське відношення до покупця коли виникають якісь проблеми з товаром. Крім як через e-mail щось з'ясувати і вирішити варіантів немає. А там тупо футболять. Зараз їх чудо-експерти з СЦ Fixter, які навіть цілі детатлі від згорівших відрізнити не можуть, чи не хочуть, щоб більше на ремонті заробити, зроблять висновок, що ви порушили правила експлуатації і спробуйте довести зворотнє через той e-mail.
Але, я Вам всеодно бажаю успіху. Не здавайтесь!
Сам більше ніколи нічого не куплю у Stylus/Цифра і іншим не раджу. Особливо дороговартісну складну техніку з ГАРАНТІЄЮ ВІД МАГАЗИНУ. Їх гарантії - повна фікція. Тупо повісять на вас порушення правил експлуатації і допобачення, або ремонт за ваші гроші.
Оплата в їх магазині тільки за готівку. Фіскального чека з ЄДРПОУ і іншими реквізитами згідно закондавства України немає. Замість цього дуже схожий папірець талон-замовлення, без жодних реквізитів, тільки з номером замовлення, датою і назвою товару. 100% працюють "по-білому".