Придбав Power Bank (номер замовлення 3777037), отримав його 31.06.2024. Зарядив з 0 до 100%. Не користувався і залишив на ніч. Зранку було вже 86%. Поставив на зарядку але він більше не заряджався. Продали не робочий Power Bank. Подзвонив на гарячу лінію де дали номер сервісного центру хоча я попередив що маю намір повернути несправний пристрій а не ремонтувати його. В сервісному відповіли що відремонтують і відправлять мені назад бо я вже ним "користувався", такі правила магазину. Неочікувано як заплативши за новий Power Bank я став власником зламаного а потім відремонтованого Power bank. До речі, не знаю чи ще відремонтованого бо він ще на сервісі. Магазин на зустріч не йде і повертати гроші не збирається бо в них такі правила. Уважно читайте правила інакше будете розчаровані як я. 3 согласны
Денисе, добрий день! Дякуємо Вам за зворотній зв'язок.
Нам прикро, що у Вас склалась негативна думка щодо досвіду співпраці з нашим Інтернет-магазином.
Повідомляємо Вам, що існують норми повернення товару, котрі встановлені чинним Законодавством України Про Захист Прав Споживачів.
Слід відмітити, що оскільки Ви заявляєте про дефект , то в першу чергу необхідна діагностика товару, так як це й прописано у гарантійному талоні, котрий Вам було видано при покупці, з яким Ви мали ознайомитись. Також, хочемо звернути Вашу увагу на те, що протягом 14-ти днів споживач може повернути товар у разі, якщо він не був у використанні, збережено товарний вигляд, пломби та ярлики, а також, якщо товар належної якості. Так як Ви повідомляєте про наявність недоліку , відповідно, в силу вступає стаття 8, Про Умови Повернення Товару Неналежної Якості.
У разі , якщо Ви звернулись до сервісного центру, контакти якого вказані у Вашому гарантійному талоні, прохання очікувати на зворотній зв'язок по результатам у встановлений документацією термін.
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
Неробочий Power bank - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
3 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам прикро, що у Вас склалась негативна думка щодо досвіду співпраці з нашим Інтернет-магазином.
Повідомляємо Вам, що існують норми повернення товару, котрі встановлені чинним Законодавством України Про Захист Прав Споживачів.
Слід відмітити, що оскільки Ви заявляєте про дефект , то в першу чергу необхідна діагностика товару, так як це й прописано у гарантійному талоні, котрий Вам було видано при покупці, з яким Ви мали ознайомитись. Також, хочемо звернути Вашу увагу на те, що протягом 14-ти днів споживач може повернути товар у разі, якщо він не був у використанні, збережено товарний вигляд, пломби та ярлики, а також, якщо товар належної якості. Так як Ви повідомляєте про наявність недоліку , відповідно, в силу вступає стаття 8, Про Умови Повернення Товару Неналежної Якості.
У разі , якщо Ви звернулись до сервісного центру, контакти якого вказані у Вашому гарантійному талоні, прохання очікувати на зворотній зв'язок по результатам у встановлений документацією термін.
Сподіваємось на Ваше розуміння!