Замовлення не виконують - Отзывы об Интернет-магазин Stylus

Интернет-магазин Stylus
Отзыв написан 24 марта, 2024 год 24 просмотра
Добрий день
Оформила Замовлення №3661177 8березня на дитяче автокрісло, так як в них була акція, як зазначалось на сайті ..та ніхто не телефонував щоб його підтвердити.
Наступного дня зранку я зателефонувала сама, щоб уточнити коли буде відправка, менеджер чоловік прийняв замовлення та повідомив що замовлення потрібно очікувати та відправка буде 15 березня, на що я погодилася.
В обід цього ж дня мені телефонує інша менеджер жінка та повідомляє що відправки не буде бо ціна на 1000грн дороща?!!!
Я є Интернет-магазин Stylus - Замовлення не виконують шокована таким відношенням до клієнта... Тільки но зранку все було, менеджер підтвердив заказ та прийняв в обробку...
Нікому не рекомендую даний магазин, бо по замовленню вам дзвонити прийдеться самим, та й ще його не дочекаєтеся...(((
Жалію що взагалі витратила час на цю контору "рога і копита"..(

3 согласны



Комментарии к отзыву

Павло, добрий день! Дякуємо Вам за відгук.

Нам шкода, що досвід співпраці з нашим Інтернет-магазином не приніс Вам бажаних позитивних емоцій та приносимо вибачення за доставлені незручності!

Проте, ми перевірили всю інформацію та готові повідомити наступне.

Ви оформили замовлення на даний товар 8.03 о другій половині дня й того ж дня, о 16:23 з Вами намагався зв'язатись менеджер для подальшого підтвердження замовлення, однак, на жаль, відповіді на дзвінок не послідувало. Наступного дня, о 9:00 з Вами повторно намагався зв'язатись менеджер для підтвердження, проте, відповіді, також , на жаль, не було на дзвінок.

Далі, Ви зателефонували самостійно до нас, й з оператором дійсно було підтверджено замовлення. Проте, через деякий час дистрибьютор повідомив, що даний товар в нього закінчився й подальша поставка його неможлива саме в нього й ми, в свою чергу, шукали варіанти поставки товару від іншого дистрибьютора, однак, на жаль, за ціною дещо вище, а саме - на 404 грн.

Оскільки, ми працюємо як Інтернет-магазин, то всі товари, котрі представлені на нашому сайті не можуть фізично зберігатись на складі, тому, деякі з них йдуть під замовлення від дистрибьюторів. Нажаль, замовленого Вами товару не виявилось в наявності в цього дистрибьютора, за що ми повторно приносимо вибачення. Тому, Вам було запропоновано даний товар від іншого дистрибьютора або ж аналогічний товар в ціну Вашого замовлення, від чого Ви, на жаль, відмовились.

Ми цінуємо конструктивний зворотній зв'язок від наших клієнтів й, все ж таки, не можемо погодитись з тим, що ми з Вами не зв'язувались, оскільки, у нас IP-телефонія, то всі дзвінки, безумовно, фіксуються. Також, сума , котру Ви вказали у відгуку також значно різниться від тієї, котру Вам було озвучено в телефонному режимі.

Щиро бажаємо Вам отримувати від покупок в подальшому виключно позитивні емоції !
Павел 25 марта, 2024 год
Наглішої брехні від магазину не зустрічала, хоча давно замовляю товару в інтернеті!

Якщо б ви мені пропонували іншого поставщика цю ж модель автокрісла, яка була замовлена, чого б це я відмовлялася ? але ж ні!

Ніякої пропозиції не поступалоце по перше! Про які 400грн йде мова ?

Мені чітко повідомили ціну на 1000грн дорощу від замовленого!

Якби ви так швидко та якісно обробляли замовлення...як от зараз відповідаєте..

ОДНОЗНАЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ НІКОМУ ДАНИЙ МАГАЗИН
Повторно повідомляємо, що зі свого боку, ми запропонували Вам даний товар дорожче на 404 грн. від іншого дистрибьютора. В телефонному режимі Вам чітко була озвучена сума, за якою ми можемо запропонувати інший товар й Вам була повністю пояснена дана ситуація. Після того, коли Ви відмовились від даної пропозиції, Вам було запропоновано аналогічний товар в ціну Вашого замовлення, однак, Ви також відмовились. Вам жодним чином не було повідомлено, що товар дорожчий на 1000 грн., тому, на жаль, надана Вами інформація не може бути підтвердженою. Що стосується опрацювання замовлення, то ми також надали Вам всю інформацію, а саме, що з Вами зв'язувались як в день замовлення ( 8.03 ), так і на наступний день ( 9.03 ) зранку, однак, жодного разу менеджер не зміг до Вас додзвонитись, доки Ви не зателефонували нам 9.03 самостійно.

Ще раз дякуємо Вам за відгук та приносимо вибачення за доставлені незручності! Ми обов'язково приймемо всі відповідні міри, аби покупки в нашому магазині приносили клієнтам тільки позитивні емоції!
Павел 25 марта, 2024 год
Відписувати мені брехню немає смислу, адже мені нічого не пропонувалось 100%!

Інше крісло мені не потрібне, крім замовленого!

До речі менеджер зранку 9.03 ще хотів мені нав'язати послугу за 450грн , якщо я покористуюся автокріслом 1рік і воно буде в гарному стані, то вони приймуть назад товар, а мені повністю повернуть заплачені кошти)))

ШАНОВНІ ПОКУПЦІ ДАНОГО "магазину" ПРИПУСКАЮ МАТИ НА УВАЗІ, ЩО САЙТ ЩЕ І МОЖЕ ВАМ ВТЮХАТИ ТОВАР Б/У ЗА ЦІНОЮ НОВОГО! )))ВИБІР ЗА ВАМИ )))
Павло, в будь якому випадку, ми надали Вам всю вичерпну інформацію, котра підтверджується відповідними фактами й наявні відповідні записи телефонних розмов, де чітко Вам озвучив менеджер суму, й повторно запевняємо Вас, що Вам жодного разу ніхто не озвучував, що товар дорожчий на 1000 грн., тому, надана Вами інформація не є достовірною.

Що стосується послуги, котра Вам була запропонована, то дійсно, у нас наявна пропозиція, котра має назву ЕКТА 365 Плюс. Дана послуга передбачає повернення товару протягом року, у разі, якщо він для клієнта перестав бути актуальним та звісно ж, якщо повністю збережено товарний вигляд, тощо. При купівлі товару клієнту надається пам'ятка в якій детально прописані умови послуги й переслухавши запис телефонної розмови з оператором ми не виявили, що оператор повідомив Вам, що після використання товару, Ви зможете його повернути. Тобто, дана інформація також не відповідає дійсності. Товар, звісно ж, не має бути у використанні, про що також написано у пам'ятці, котра надається споживачу.

Щиро бажаємо Вам отримувати від покупок в подальшому виключно позитивні емоції! Бажаємо гарного дня та мирного неба!
Павел 25 марта, 2024 год
Будь ласка не старайтеся, бо вже забрехалися🤦🤦🤦



ЛЮДИ БУДЬТЕ ОБАЧНІ КУПУЮЧИ В ЦЬОМУ "чудо-магазині"❌❌❌
Rootman 28 марта, 2024 год
Павел, Стилус это самый убогий магазин технике. Где просто врут и не краснеют, смотря тебе в глаза. Хуже только Алло наверно
Павло, повторно дякуємо за відгук та бажаємо гарного дня та вдалих покупок!


Интернет-магазин Stylus
Все отзывы

4.9 5
1035 отзывов / 91617 просмотров
Интернет-магазин Stylus
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме.
Заказать необходимый товар можно... подробнее

stylus.ua
Перейти на сайт
Интернет-магазины
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
937 отзывов
Интернет-магазин Minova-fm
Интернет-магазин Minova-fm

Рейтинг: 3.5
113 отзывов
Bodo.ua
Bodo.ua

Рейтинг: 4.8
2306 отзывов
Интернет-магазин Задавака
Интернет-магазин Задавака

Рейтинг: 4.8
50 отзывов
Интернет-магазин prokoleso.ua
Интернет-магазин prokoleso.ua

Рейтинг: 2.5
13 отзывов
Интернет-магазин Я в шоке!™
Интернет-магазин Я в шоке!™

Рейтинг: 3.8
375 отзывов
ElectroMania интернет-магазин
ElectroMania интернет-магазин

Рейтинг: 1
9 отзывов
ttt.ua
ttt.ua

Рейтинг: 2.6
266 отзывов