Павел Отзыв написан 24 марта, 2024 год24 просмотра
Добрий день Оформила Замовлення №3661177 8березня на дитяче автокрісло, так як в них була акція, як зазначалось на сайті ..та ніхто не телефонував щоб його підтвердити. Наступного дня зранку я зателефонувала сама, щоб уточнити коли буде відправка, менеджер чоловік прийняв замовлення та повідомив що замовлення потрібно очікувати та відправка буде 15 березня, на що я погодилася. В обід цього ж дня мені телефонує інша менеджер жінка та повідомляє що відправки не буде бо ціна на 1000грн дороща?!!! Я є шокована таким відношенням до клієнта... Тільки но зранку все було, менеджер підтвердив заказ та прийняв в обробку... Нікому не рекомендую даний магазин, бо по замовленню вам дзвонити прийдеться самим, та й ще його не дочекаєтеся...((( Жалію що взагалі витратила час на цю контору "рога і копита"..( 3 согласны
Нам шкода, що досвід співпраці з нашим Інтернет-магазином не приніс Вам бажаних позитивних емоцій та приносимо вибачення за доставлені незручності!
Проте, ми перевірили всю інформацію та готові повідомити наступне.
Ви оформили замовлення на даний товар 8.03 о другій половині дня й того ж дня, о 16:23 з Вами намагався зв'язатись менеджер для подальшого підтвердження замовлення, однак, на жаль, відповіді на дзвінок не послідувало. Наступного дня, о 9:00 з Вами повторно намагався зв'язатись менеджер для підтвердження, проте, відповіді, також , на жаль, не було на дзвінок.
Далі, Ви зателефонували самостійно до нас, й з оператором дійсно було підтверджено замовлення. Проте, через деякий час дистрибьютор повідомив, що даний товар в нього закінчився й подальша поставка його неможлива саме в нього й ми, в свою чергу, шукали варіанти поставки товару від іншого дистрибьютора, однак, на жаль, за ціною дещо вище, а саме - на 404 грн.
Оскільки, ми працюємо як Інтернет-магазин, то всі товари, котрі представлені на нашому сайті не можуть фізично зберігатись на складі, тому, деякі з них йдуть під замовлення від дистрибьюторів. Нажаль, замовленого Вами товару не виявилось в наявності в цього дистрибьютора, за що ми повторно приносимо вибачення. Тому, Вам було запропоновано даний товар від іншого дистрибьютора або ж аналогічний товар в ціну Вашого замовлення, від чого Ви, на жаль, відмовились.
Ми цінуємо конструктивний зворотній зв'язок від наших клієнтів й, все ж таки, не можемо погодитись з тим, що ми з Вами не зв'язувались, оскільки, у нас IP-телефонія, то всі дзвінки, безумовно, фіксуються. Також, сума , котру Ви вказали у відгуку також значно різниться від тієї, котру Вам було озвучено в телефонному режимі.
Щиро бажаємо Вам отримувати від покупок в подальшому виключно позитивні емоції !
Повторно повідомляємо, що зі свого боку, ми запропонували Вам даний товар дорожче на 404 грн. від іншого дистрибьютора. В телефонному режимі Вам чітко була озвучена сума, за якою ми можемо запропонувати інший товар й Вам була повністю пояснена дана ситуація. Після того, коли Ви відмовились від даної пропозиції, Вам було запропоновано аналогічний товар в ціну Вашого замовлення, однак, Ви також відмовились. Вам жодним чином не було повідомлено, що товар дорожчий на 1000 грн., тому, на жаль, надана Вами інформація не може бути підтвердженою. Що стосується опрацювання замовлення, то ми також надали Вам всю інформацію, а саме, що з Вами зв'язувались як в день замовлення ( 8.03 ), так і на наступний день ( 9.03 ) зранку, однак, жодного разу менеджер не зміг до Вас додзвонитись, доки Ви не зателефонували нам 9.03 самостійно.
Ще раз дякуємо Вам за відгук та приносимо вибачення за доставлені незручності! Ми обов'язково приймемо всі відповідні міри, аби покупки в нашому магазині приносили клієнтам тільки позитивні емоції!
Відписувати мені брехню немає смислу, адже мені нічого не пропонувалось 100%!
Інше крісло мені не потрібне, крім замовленого!
До речі менеджер зранку 9.03 ще хотів мені нав'язати послугу за 450грн , якщо я покористуюся автокріслом 1рік і воно буде в гарному стані, то вони приймуть назад товар, а мені повністю повернуть заплачені кошти)))
ШАНОВНІ ПОКУПЦІ ДАНОГО "магазину" ПРИПУСКАЮ МАТИ НА УВАЗІ, ЩО САЙТ ЩЕ І МОЖЕ ВАМ ВТЮХАТИ ТОВАР Б/У ЗА ЦІНОЮ НОВОГО! )))ВИБІР ЗА ВАМИ )))
Павло, в будь якому випадку, ми надали Вам всю вичерпну інформацію, котра підтверджується відповідними фактами й наявні відповідні записи телефонних розмов, де чітко Вам озвучив менеджер суму, й повторно запевняємо Вас, що Вам жодного разу ніхто не озвучував, що товар дорожчий на 1000 грн., тому, надана Вами інформація не є достовірною.
Що стосується послуги, котра Вам була запропонована, то дійсно, у нас наявна пропозиція, котра має назву ЕКТА 365 Плюс. Дана послуга передбачає повернення товару протягом року, у разі, якщо він для клієнта перестав бути актуальним та звісно ж, якщо повністю збережено товарний вигляд, тощо. При купівлі товару клієнту надається пам'ятка в якій детально прописані умови послуги й переслухавши запис телефонної розмови з оператором ми не виявили, що оператор повідомив Вам, що після використання товару, Ви зможете його повернути. Тобто, дана інформація також не відповідає дійсності. Товар, звісно ж, не має бути у використанні, про що також написано у пам'ятці, котра надається споживачу.
Щиро бажаємо Вам отримувати від покупок в подальшому виключно позитивні емоції! Бажаємо гарного дня та мирного неба!
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
Замовлення не виконують - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
Оформила Замовлення №3661177 8березня на дитяче автокрісло, так як в них була акція, як зазначалось на сайті ..та ніхто не телефонував щоб його підтвердити.
Наступного дня зранку я зателефонувала сама, щоб уточнити коли буде відправка, менеджер чоловік прийняв замовлення та повідомив що замовлення потрібно очікувати та відправка буде 15 березня, на що я погодилася.
В обід цього ж дня мені телефонує інша менеджер жінка та повідомляє що відправки не буде бо ціна на 1000грн дороща?!!!
Я є
Нікому не рекомендую даний магазин, бо по замовленню вам дзвонити прийдеться самим, та й ще його не дочекаєтеся...(((
Жалію що взагалі витратила час на цю контору "рога і копита"..(
3 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам шкода, що досвід співпраці з нашим Інтернет-магазином не приніс Вам бажаних позитивних емоцій та приносимо вибачення за доставлені незручності!
Проте, ми перевірили всю інформацію та готові повідомити наступне.
Ви оформили замовлення на даний товар 8.03 о другій половині дня й того ж дня, о 16:23 з Вами намагався зв'язатись менеджер для подальшого підтвердження замовлення, однак, на жаль, відповіді на дзвінок не послідувало. Наступного дня, о 9:00 з Вами повторно намагався зв'язатись менеджер для підтвердження, проте, відповіді, також , на жаль, не було на дзвінок.
Далі, Ви зателефонували самостійно до нас, й з оператором дійсно було підтверджено замовлення. Проте, через деякий час дистрибьютор повідомив, що даний товар в нього закінчився й подальша поставка його неможлива саме в нього й ми, в свою чергу, шукали варіанти поставки товару від іншого дистрибьютора, однак, на жаль, за ціною дещо вище, а саме - на 404 грн.
Оскільки, ми працюємо як Інтернет-магазин, то всі товари, котрі представлені на нашому сайті не можуть фізично зберігатись на складі, тому, деякі з них йдуть під замовлення від дистрибьюторів. Нажаль, замовленого Вами товару не виявилось в наявності в цього дистрибьютора, за що ми повторно приносимо вибачення. Тому, Вам було запропоновано даний товар від іншого дистрибьютора або ж аналогічний товар в ціну Вашого замовлення, від чого Ви, на жаль, відмовились.
Ми цінуємо конструктивний зворотній зв'язок від наших клієнтів й, все ж таки, не можемо погодитись з тим, що ми з Вами не зв'язувались, оскільки, у нас IP-телефонія, то всі дзвінки, безумовно, фіксуються. Також, сума , котру Ви вказали у відгуку також значно різниться від тієї, котру Вам було озвучено в телефонному режимі.
Щиро бажаємо Вам отримувати від покупок в подальшому виключно позитивні емоції !
Якщо б ви мені пропонували іншого поставщика цю ж модель автокрісла, яка була замовлена, чого б це я відмовлялася ? але ж ні!
Ніякої пропозиції не поступалоце по перше! Про які 400грн йде мова ?
Мені чітко повідомили ціну на 1000грн дорощу від замовленого!
Якби ви так швидко та якісно обробляли замовлення...як от зараз відповідаєте..
ОДНОЗНАЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ НІКОМУ ДАНИЙ МАГАЗИН
Ще раз дякуємо Вам за відгук та приносимо вибачення за доставлені незручності! Ми обов'язково приймемо всі відповідні міри, аби покупки в нашому магазині приносили клієнтам тільки позитивні емоції!
Інше крісло мені не потрібне, крім замовленого!
До речі менеджер зранку 9.03 ще хотів мені нав'язати послугу за 450грн , якщо я покористуюся автокріслом 1рік і воно буде в гарному стані, то вони приймуть назад товар, а мені повністю повернуть заплачені кошти)))
ШАНОВНІ ПОКУПЦІ ДАНОГО "магазину" ПРИПУСКАЮ МАТИ НА УВАЗІ, ЩО САЙТ ЩЕ І МОЖЕ ВАМ ВТЮХАТИ ТОВАР Б/У ЗА ЦІНОЮ НОВОГО! )))ВИБІР ЗА ВАМИ )))
Що стосується послуги, котра Вам була запропонована, то дійсно, у нас наявна пропозиція, котра має назву ЕКТА 365 Плюс. Дана послуга передбачає повернення товару протягом року, у разі, якщо він для клієнта перестав бути актуальним та звісно ж, якщо повністю збережено товарний вигляд, тощо. При купівлі товару клієнту надається пам'ятка в якій детально прописані умови послуги й переслухавши запис телефонної розмови з оператором ми не виявили, що оператор повідомив Вам, що після використання товару, Ви зможете його повернути. Тобто, дана інформація також не відповідає дійсності. Товар, звісно ж, не має бути у використанні, про що також написано у пам'ятці, котра надається споживачу.
Щиро бажаємо Вам отримувати від покупок в подальшому виключно позитивні емоції! Бажаємо гарного дня та мирного неба!
ЛЮДИ БУДЬТЕ ОБАЧНІ КУПУЮЧИ В ЦЬОМУ "чудо-магазині"❌❌❌