Николай Отзыв написан 16 июля, 2023 год13 просмотров
Замовив у цьому магазині три предмети на вартість 2000 грн, до двох не мав претензій, а ось на третьому щось пішло не так Чайник, який приїхав пах пластиком, я відкрив інструкцію і там написано, що перед використанням потрібно прокіпитити декілька разів, я так і зробив, але нічого не змінилося, більш того, самі напої були з смаком пластика. Звичайно, це брак, я звернувся до магазину, щоб повернути, але мені сказали що товар був у використанні, а щодо гарантії мені (САМОМУ) потрібно окремо звертатися до представництва в Україні і у них отримати якісь акт, який підтверджує, що це брак, і тоді, вони повернуть гроші... Ну почнемо з того, що його в Україні нема, а по друге, чому я маю це робити? Щобільше, щоб їм повернути товар потрібно просто пройти декілька кругів одного відомого місця, треба: Самому розпечатати чек (!!!) і також гарантійний талон магазина (!!!) , а вони мають бути при доставці, але їх не було. Заповнити потім це належним чином (інструкцій нема ніяких) і відправити їм Окей, розпечатали, заповнили, йдемо на пошту, у нової пошти є функція "Легке повернення", але можете собі уявити — вона була заборонена продавцем, і таким чином я маю за ПОВЕРНЕННЯ БРАКУ платити гроші, і при цьому вони можуть вирішити ЩО ЦЕ НЕ БРАК і мені нічого взагалі не повертати.. Я морально вже підготовився розстатися з 511 грн на цей чайник, але я НІКОЛИ ТУТ НЕ БУДУ ПОКУПАТИ, бо це просто супер не клієнтоорієнтоване ставлення До речі, я хотів купити замість цього інший чайник, але тепер буду брати в іншому місці, і ТАК до речі, я замовляв чайник синього кольору , а прийшов чорного, тут навіть обманули. Служба сервісна, відверто, просто майже грубить, ніяк не намагається допомогти, намагалась мене переконати: "Тобто ви хочете повернути чайник, тому що вам просто показалось що він пахне пластиком..", тобто ігнорує повністю слова про брак і те що я сказав про смак пластику, і намагається удати начебто я докопався до його запаху
Ті хто це будуть читати, ЯКЩО ви купите будь-що, і раптом воно буде неналежної якості, вам доведеться збирати просто тонну доказів, що це саме так + за свій кошт все відправляти, тому нікому не раджу цей магазин, щоб ви розуміли, мені прийшлося радитися з іншим магазином , щоб зрозуміти що мені взагалі робити
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
ШАХРАЇ продають БРАК і не ПОВЕРТАЮТЬ ГРОШІ - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
Чайник, який приїхав пах пластиком, я відкрив інструкцію і там написано, що перед використанням потрібно прокіпитити декілька разів, я так і зробив, але нічого не змінилося, більш того, самі напої були з смаком пластика.
Звичайно, це брак, я звернувся до магазину, щоб повернути, але мені сказали що товар був у використанні, а щодо гарантії мені (САМОМУ) потрібно окремо звертатися до представництва в Україні і у них отримати якісь акт, який підтверджує, що це брак, і тоді, вони повернуть гроші...
Ну почнемо з того, що його в Україні нема, а по друге, чому я маю це робити? Щобільше, щоб їм повернути товар потрібно просто пройти декілька кругів одного відомого місця, треба:
Самому розпечатати чек (!!!) і також гарантійний талон магазина (!!!) , а вони мають бути при доставці, але їх не було.
Заповнити потім це належним чином (інструкцій нема ніяких) і відправити їм
Окей, розпечатали, заповнили, йдемо на пошту, у нової пошти є функція "Легке повернення", але можете собі уявити — вона була заборонена продавцем, і таким чином я маю за ПОВЕРНЕННЯ БРАКУ платити гроші, і при цьому вони можуть вирішити ЩО ЦЕ НЕ БРАК і мені нічого взагалі не повертати..
Я морально вже підготовився розстатися з 511 грн на цей чайник, але я НІКОЛИ ТУТ НЕ БУДУ ПОКУПАТИ, бо це просто супер не клієнтоорієнтоване ставлення
До речі, я хотів купити замість цього інший чайник, але тепер буду брати в іншому місці, і ТАК до речі, я замовляв чайник синього кольору , а прийшов чорного, тут навіть обманули.
Служба сервісна, відверто, просто майже грубить, ніяк не намагається допомогти, намагалась мене переконати: "Тобто ви хочете повернути чайник, тому що вам просто показалось що він пахне пластиком..", тобто ігнорує повністю слова про брак і те що я сказав про смак пластику, і намагається удати начебто я докопався до його запаху
Ті хто це будуть читати, ЯКЩО ви купите будь-що, і раптом воно буде неналежної якості, вам доведеться збирати просто тонну доказів, що це саме так + за свій кошт все відправляти, тому нікому не раджу цей магазин, щоб ви розуміли, мені прийшлося радитися з іншим магазином , щоб зрозуміти що мені взагалі робити
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми щиро дякуємо Вам за відгук та приносимо вибачення за те, що ситуація з Вашим замовленням склалась саме таким чином.
Прохання, будь ласка, вказати № Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити всі дані й надати Вам відповідь.