Олександр Дубихвіст Отзыв написан 23 февраля, 2023 год13 просмотров
Отримав, куплений на Stylus.ua годинник Garmin 245 на Новій пошті від ФОП Любоченко А.В.. Пакування було неушкоджене. Часи також. Фіскального чека немає!!! Лише «Талон-замовлення» та «Гарантійний талон» без реквізитів і підписів продавця (юридичної чи фізичної особи). Треба було повертати одразу. Це була моя помилка. Дома відкрив подивився і вирішив повернути, бо виявилися завеликими для мене. На руку не одягав, плівку не знімав, на кнопки не нажимав. Позавчора відправив на «сервісний центр Stylus» (ФОП Ходзінський Б.В.) Сьогодні поздвонили. Будуть повертати товар, а не гроші. Аргументація: подряпини на тильньому боці годинника і під плівкою повітря (знімали плівку). Немає слів!!! Зараз навіть в суд не зможу подати, бо у менее немає ні чеку, ні особи до якої позов подавати. Купував до війни у них неодноразово. Нащастя iPhone не ламалися. Ніколи більше не буду замовляти в цьому магазині. І всім раджу без фіскального чеку не брати товар. Навчання в нашій країні платне. От мене Stylus «навчив» на 8000 грн. Непорядні люди, з якими не можна мати справу.
Достоинства:
Швидко доставили.
Недостатки:
Неможливо повернути товар. Немає фіскального чека і оформленої гарантії. Немає інформації про продавця товару (юридичну чи фізичну особу).
Доброго дня, Олександре. Нам прикро, що співпраця з нашим магазином принесла Вам негативні емоції. За Вашим замовленням було уважно перевірено інформацію. Ви звернулись в термін 14 днів з моменту придбання, з бажанням повернути годинник. Наш сервісний центр оглянув товар та зафіксував подряпини на корпусі, що є слідами експлуатації й, на жаль, такий товар обміну чи поверненню не підлягає згідно чинного Законодавства України, ст. 9, п.1. Про Захист Прав Споживачів. У підтвердження наших слів, ми можемо відправити фото. Також, кожному нашому клієнту, без виключень, ми надаємо можливість перевірити товар при отриманні та тільки після перевірки приймати остаточне рішення про покупку. Як ми бачимо, при покупці з Вашого боку не було заявлено жодних претензій до зовнішнього вигляду товару.Крім цього, слід відмітити, що при передачі товару перевізнику, ми страхуємо його на повну вартість. Тому, у разі, якщо при отриманні товару клієнт помічає дефект, пошкодження, тощо, він вправі скласти акт-претензію на Новій пошті, й не отримувати товар. Далі, згідно даного акту, перевізник проводить процедуру компенсації, так як товар застрахований і виключно перевізник несе повну відповідальність за цілісність товару в момент доставки до моменту передачі товару клієнту. Сподіваємось на Ваше розуміння!
Дякую за відповідь. Як мені отримати належним чином оформлений фіскальний чек і гарантійний талон? Я спробую добитися правди у суді. Є і час, і кошти на адвоката. Я не дозволю звинувачувати мене у обмані (поверненні товару, яким я користувався).
Подряпину міг зробити булавкою ваш ФОП, який оглядав У СЕБЕ В ОФІСІ повернутий товар, отриманий по Новій пошті, щоб звинуватити мене в обмані. Дуже зручно не приймати повернення товару в магазині у ПРИСУТНОСТІ покупця. Так і телефон може виявитися подряпаним, і ноутбук.
Щодо претензій до Нової пошти за подряпини на товарі, то у мене зустрічне питання: чому ви не звернулися з претензією до Нової пошти за "подряпаний" годинник, або чому не повернули мені його З ВІДДІЛЕННЯ Нової пошти? Може тому, що коли ваш ФОП отримав і ОГЛЯНУВ годинник на Новій пошті подряпин не було, як я і кажу? До речі, це і буде моїм аргументом у суді.
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
Неможливо повернути товар - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
отзыв
Комментарии к отзыву
Подряпину міг зробити булавкою ваш ФОП, який оглядав У СЕБЕ В ОФІСІ повернутий товар, отриманий по Новій пошті, щоб звинуватити мене в обмані. Дуже зручно не приймати повернення товару в магазині у ПРИСУТНОСТІ покупця. Так і телефон може виявитися подряпаним, і ноутбук.
Щодо претензій до Нової пошти за подряпини на товарі, то у мене зустрічне питання: чому ви не звернулися з претензією до Нової пошти за "подряпаний" годинник, або чому не повернули мені його З ВІДДІЛЕННЯ Нової пошти? Може тому, що коли ваш ФОП отримав і ОГЛЯНУВ годинник на Новій пошті подряпин не було, як я і кажу? До речі, це і буде моїм аргументом у суді.