Гость Отзыв написан 4 сентября, 2025 год2 просмотра
03 вересня 2025 року приблизно о 20:20 я здійснював покупку у супермаркеті за адресою: м. Дніпро, проспект Науки, 3. Сума мого чеку склала 158 грн. Для оплати я надав купюру номіналом 200 грн.
На жаль, реакція касира виявилася вкрай непрофесійною та неприйнятною. Замість того, щоб спокійно вирішити ситуацію з браком розмінних коштів, працівник почала демонстративно обурюватися, висловлювати негативні емоції у мій бік та вимагати ще 2 гривні. На її обличчі чітко читалася зневага, а нервові та показові рухи лише підкреслювали, наскільки їй набридла її робота та покупці, які стоять у черзі.
У цій ситуації я відчув сором і приниження, наче винний у тому, що не маю при собі «ідеальної» суми для оплати. Подібна поведінка є абсолютно неприпустимою для людини, яка представляє компанію й безпосередньо спілкується з клієнтами.
На жаль, після цього випадку у мене залишилися виключно негативні емоції та відчуття «іспанського сорому» за сервіс, який продемонстрував ваш співробітник.
Закликаю адміністрацію звернути увагу на цю ситуацію та вжити відповідних заходів, щоб надалі подібні інциденти не повторювалися, а рівень обслуговування відповідав стандартам поваги до клієнтів.
Торговая сеть «Сільпо» - одна из наиболее крупных национальных сетей продовольственных супермаркетов. Сеть входит в состав торгово-промышленной группы компаний Украины - Fozzy Group. Акции и скидки супермаркета Сильпо всегда радуют своих покупателей. Оптовую компанию Fozzy основали в Киеве в середине 1990-х четверо школьных друзей, выпускники Днепропетровского металлургического института,– Владимир Костельман,... подробнее
Непрофесійна поведінка касира - Отзывы о Сильпо
На жаль, реакція касира виявилася вкрай непрофесійною та неприйнятною. Замість того, щоб спокійно вирішити ситуацію з браком розмінних коштів, працівник почала демонстративно обурюватися, висловлювати негативні емоції у мій бік та вимагати ще 2 гривні. На її обличчі чітко читалася зневага, а нервові та показові рухи лише підкреслювали, наскільки їй набридла її робота та покупці, які стоять у черзі.
У цій ситуації я відчув сором і приниження, наче винний у тому, що не маю при собі «ідеальної» суми для оплати. Подібна поведінка є абсолютно неприпустимою для людини, яка представляє компанію й безпосередньо спілкується з клієнтами.
На жаль, після цього випадку у мене залишилися виключно негативні емоції та відчуття «іспанського сорому» за сервіс, який продемонстрував ваш співробітник.
Закликаю адміністрацію звернути увагу на цю ситуацію та вжити відповідних заходів, щоб надалі подібні інциденти не повторювалися, а рівень обслуговування відповідав стандартам поваги до клієнтів.
отзыв
Комментарии к отзыву