Наталія Отзыв написан 19 июня, 2025 год11 просмотров
Робила онлайн замовлення, сплатила онлайн, номер замовлення 21340155. Курʼєр привіз замовлення без телефонного дзвінка. У Києві, та і вцілому по всій Україні, адекватні курʼєри телефонують хочаб за 15 хвилин, і потім в колцентрі Сільпо мені теж підтвердили, що я права, що він мав подзвонити перед приїздом. Я дзвінок не почула, бо була у ванній кімнаті. Коли вийшла і побачила, що він телефонував, одразу передзвонила. Це було 18 хвилин від того часу, як він мені подзвонив. Тобто якби він був адекватний, то він би навіть якщо б і поїхав би до мене після свого дзвінка то чекав би мене 3 хвилини. Тобто за 15 хвилин він телефонує + 3 хвилини чекає всього 18 хвилин. Але натомість він сказав, що він вже відвіз моє замовлення назад у магазин! Питання - скільки ж він чекав, що він вже встиг навіть в магазин замовлення відвезти!? Я йому кажу - чому ви не телефонували заздалегідь, на що він мені почав брехати на підвищених тонах, що він і не має телефонувати заздалегідь. Я запитала — тобто я маю сидіти біля дверей не відходячи нікуди декілька годин - увесь проміжок часу в який він має приїхати? На що він сказав «ТАК», уявляєте? А потім ще була ціла бесіда суть якої я навіть не хочу передавати, бо в мене було повне відчуття, що я з зеком розмовляю, який все життя по тюрмам. Зателефонувала одразу в Сільпо, де мені пообіцяли провести з кур’єром бесіду. Сьогодні мені телефонують з Сільпо і кажуть, що з кур’єром провели бесіду, я запитала - то ви сказали йому, щоб не брехав людям що він не має телефонувати заздалегідь? На що Сільпо відповіли що ні, бо не в курсі, що така задача була. І сказали що повторно з ним проведуть бесіду на цю тему. Я запитала - де мої гроші? Чому стоїть статус що товар доставлено, хоча мені його не доставили? Скільки ще днів я буду чекати щоб мені повернули гроші і чи збираються вони це робити взагалі? На що мені спочатку казали один день, через один день сказали 3-5, короче кажучи ні товару ні грошей мені так досі ніхто не повернув. Ніколи не робіть у них онлайн замовлення, якщо ви не мільйонер і для вас важливі ваші гроші. А також якщо ви людина, яка не хоче спілкуватися і тим більше зустрічатися з хамлом і брехуном, це якщо культурно сказати, яким є їхній кур’єр. Я розумію що зараз в Україні брак кадрів, але таких людей не можна допускати до контакту з іншими людьми, бо це просто рушить бізнес і відлякує клієнтів. Я користувалася послугами Сільпо вже дуже багато років, тепер жодного бажання. Сільпо, не пишіть мені тут ваші заготовлені брехливі відповіді, просто поверніть мої гроші.
Торговая сеть «Сільпо» - одна из наиболее крупных национальных сетей продовольственных супермаркетов. Сеть входит в состав торгово-промышленной группы компаний Украины - Fozzy Group. Акции и скидки супермаркета Сильпо всегда радуют своих покупателей. Оптовую компанию Fozzy основали в Киеве в середине 1990-х четверо школьных друзей, выпускники Днепропетровского металлургического института,– Владимир Костельман,... подробнее
Не повертають 1395 грн! Курʼєр неадекват! Обережно! - Отзывы о Сильпо
отзыв
Комментарии к отзыву