Ліна Отзыв написан 21 ноября, 2022 год154 просмотра
Була на співбесіді у Сільпо у Львові. По телефону сказали, що є вакансія викладки товарів у новому магазині, я погодилася. На співбесіді спочатку розмовляла з однією менеджеркою не ім'я Наталя. Все було добре, вона пояснила мені умови роботи, я сказала, що мене влаштовує і готова вийти на стажування якнайшвидше. Тут наче все ок, тоді менеджерка покликала ще одну керівницю і тут почався справжній допит😱😱Звучали дуже дивні запитання, на зразок, як часто я переживаю стреси і розкажіть про свій останній. Я ж, здається, не до психолога прийшла😁А це означає, що в магазині часто бувають стресові ситуації. Керівниця найбільше претензій висловила щодо того, що остання моя робота була онлайн. Я думала, що в 21 столітті такими речами взагалі важко когось здивувати, але ніт. Вона весь час допитувала, чому я вирішила змінити вид діяльності. Кажу, що давно хотіла перейти на офлайн, оскільки такий формат мені все ж більше подобається. Наче все ж просто. Але моя відповідь її не задовольнила. В один момент вона дозволила собі підняти голос, що взагалі мене дуже здивувало. Що ж буде далі в процесі роботи, подумала я, якщо це лише співбесіда. Іронічно підсміхалася іноді. Я вперше зіткнулася з таким, якщо чесно,адже це відсутність елементарної ввічливості - і я навіть трохи розгубилася. Таке враження, що прийшла не на викладку товарів, а у якусь секретну організацію, якій є що приховувати. Вкінці керівниця кинула на мене зверхній погляд і не попрощавшись, сказала, що мені передзвонять. Але я одразу зрозуміла, що цього не буде. У мене все добре і інші пропозиції роботи у мене, на щастя, є. Коли згодом прочитала відгуки про сільпо, пазл склався і стало все зрозуміло. Тому я дуже рада, що все вийшло саме так і мені так і не передзвонили. Дуже смішно, що керівниці навіть не вистачило сміливості сказати у вічі, ви нам не підходите і пояснити причину. Досить по-дитячому це все виглядало, як на таку серйозну мережу. Оскільки робити покупки у Сільпо мені завжди подобалося, для себе роблю висновки, що є велика проблема у hr -кадрах. Можливо, вище керівництво не здогадується, що менеджери на місцях дозволяють собі так спілкуватися з людьми, можливо варто проводити для них якісь тренінги зі спілкування, адже це величезний репутаційний удар такій відомій мережі, на мою думку. Сільпо, почніть зі зміни керівників на місцях. У вас же наче все ок, чому така дивна поведінка керівників на місцях?
Торговая сеть «Сільпо» - одна из наиболее крупных национальных сетей продовольственных супермаркетов. Сеть входит в состав торгово-промышленной группы компаний Украины - Fozzy Group. Акции и скидки супермаркета Сильпо всегда радуют своих покупателей. Оптовую компанию Fozzy основали в Киеве в середине 1990-х четверо школьных друзей, выпускники Днепропетровского металлургического института,– Владимир Костельман,... подробнее
Співбесіда у Сільпо нагадує допит - Отзывы о Сильпо
По телефону сказали, що є вакансія викладки товарів у новому магазині, я погодилася.
На співбесіді спочатку розмовляла з однією менеджеркою не ім'я Наталя. Все було добре, вона пояснила мені умови роботи, я сказала, що мене влаштовує і готова вийти на стажування якнайшвидше. Тут наче все ок, тоді менеджерка покликала ще одну керівницю і тут почався справжній допит😱😱Звучали дуже дивні запитання, на зразок, як часто я переживаю стреси і розкажіть про свій останній. Я ж, здається, не до психолога прийшла😁А це означає, що в магазині часто бувають стресові ситуації. Керівниця найбільше претензій висловила щодо того, що остання моя робота була онлайн. Я думала, що в 21 столітті такими речами взагалі важко когось здивувати, але ніт. Вона весь час допитувала, чому я вирішила змінити вид діяльності. Кажу, що давно хотіла перейти на офлайн, оскільки такий формат мені все ж більше подобається. Наче все ж просто. Але моя відповідь її не задовольнила. В один момент вона дозволила собі підняти голос, що взагалі мене дуже здивувало. Що ж буде далі в процесі роботи, подумала я, якщо це лише співбесіда. Іронічно підсміхалася іноді.
Я вперше зіткнулася з таким, якщо чесно,адже це відсутність елементарної ввічливості - і я навіть трохи розгубилася. Таке враження, що прийшла не на викладку товарів, а у якусь секретну організацію, якій є що приховувати.
Вкінці керівниця кинула на мене зверхній погляд і не попрощавшись, сказала, що мені передзвонять. Але я одразу зрозуміла, що цього не буде. У мене все добре і інші пропозиції роботи у мене, на щастя, є. Коли згодом прочитала відгуки про сільпо, пазл склався і стало все зрозуміло. Тому я дуже рада, що все вийшло саме так і мені так і не передзвонили. Дуже смішно, що керівниці навіть не вистачило сміливості сказати у вічі, ви нам не підходите і пояснити причину. Досить по-дитячому це все виглядало, як на таку серйозну мережу. Оскільки робити покупки у Сільпо мені завжди подобалося, для себе роблю висновки, що є велика проблема у hr -кадрах. Можливо, вище керівництво не здогадується, що менеджери на місцях дозволяють собі так спілкуватися з людьми, можливо варто проводити для них якісь тренінги зі спілкування, адже це величезний репутаційний удар такій відомій мережі, на мою думку.
Сільпо, почніть зі зміни керівників на місцях. У вас же наче все ок, чому така дивна поведінка керівників на місцях?
отзыв
Комментарии к отзыву