Якість сервісу залишає бажати кращого, не рекомендую - Отзывы о Сеть магазинов MOYO

Сеть магазинов MOYO
Отзыв написан 26 октября, 2025 год 21 просмотр
Номер замовлення 3402873010

1. В магазині говорять одне, а на гарнячій лінії інше, що призводить до непорозумінь
2. Якість гарантійного обслуговування лишає бажати кращого, бо не змогли виявити явний дефект (писк та потріскування від ноутбука під час роботи)

Як наслідок 1 та 2, продали уцінений ноутбук який має писк та потріскування під час роботи, які не можуть не дратувати в тихому приміщенні та гарантують що за нормальну ціну його не продати.

Писк та потріскування не сильно помітні в шумних містах, тож не помітив в магазині.

Слова консультанта на гарачій лінії про те, що уцінені ноутбуки також мають 14 днів на повернення не відповідають дійсності, принаймні мені в поверненні відмовили.

Як наслідок цього всього, я отримав не якісний ноутбук за значні гроші,
а Moyo втратила постійного клієнта на рівному місці





Комментарии к отзыву

Гость четверг, 13 ноября
Через декілька днів з моменту створення цього відгуку, зі мною звʼязались представники Мойо, узгодили повернення коштів.

Кошти отримав, питання закрите
Доброго дня! Отримали відповідь від АСЦ(авторизованого сервісного центру), про те, що дефект у товарі не виявлено, тому товар було повернуто клієнту. Якщо ж у Вас проблема з товаром не вирішена, то відправте будь-ласка повторно товар на сервіс, але якщо це можливо то зафіксуйте на відео даний дефект, так ми передамо всю інформацію до АСЦ і зможемо вказати на проблему, котру Ви сказали. з повагою, команда MOYO
Гость 27 октября, 2025 год
Я вже відправляв на сервіс, по підсумку залишився без ноутбука на 2 тижні та без ремонту.



Відео з демонстрацією дефекту за посиланням (буде доступне тиждень з моменту публікації коментаря)

https://drive.google.com/file/d/1UETa5S7GgTtyAA9q3gF06UPJiaqvMc1t/view?usp=sharing



Окрім того, поспілкувавшись з представниками Moyo як на гарячій лінії так і особисто очевидно що ніхто не зацікавлений в вирішенні мого питання.

Нічим допомогти не можемо та і все
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. З повагою, команда MOYO


Сеть магазинов MOYO
Все отзывы

2.2 5
980 отзывов / 94868 просмотров
Сеть магазинов MOYO
Сеть MOYO открыла свои магазины уже в 26-ти городах Украины. Кроме этого, купить технику с доставкой вы сможете на сайте интернет-магазина MOYO. В каталоге товаров представлена широкий ассортимент смартфонов, планшетов, нетбуков и ноутбуков.
Также, в магазинах MOYO вы сможете купить мелкую и крупную бытовую технику, товары для дома и многое другое. Менеджеры... подробнее

Техника
Mbuy24.com
Mbuy24.com

Рейтинг: 2.8
243 отзыва
Телеграм канал t.me/shopapplee
Телеграм канал t.me/shopapplee

Рейтинг: 1
2 отзыва
autobis.com.ua
autobis.com.ua

Рейтинг: 3.3
58 отзывов
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.7
1796 отзывов
tehnoport.net.ua
tehnoport.net.ua

Рейтинг: 3.8
24 отзыва
Интернет-магазин Kit-One
Интернет-магазин Kit-One

Рейтинг: 1.9
37 отзывов
Click.ua
Click.ua

Рейтинг: 3.7
52 отзыва
Интернет-магазин Технопорт
Интернет-магазин Технопорт

Рейтинг: 2.7
24 отзыва
naum.pro интернет-магазин
naum.pro интернет-магазин

Рейтинг: 4.5
154 отзыва