Кидають клієнтів, продають брак і відморажуються - Отзывы о Сеть магазинов MOYO

Сеть магазинов MOYO
Отзыв написан 6 декабря, 2023 год 25 просмотров
Купила холодильник по акції, ціна була дуже приємна плюс безкоштовна доставка. Перший мінус - експедитор не дозволив оглянути холодильник, до скандалу. Це перша покупка в моєму досвіді покупок, коли не дозволили зняти пакування і перевірити коштовну річ на на подряпини або вм'ятини. Всі магазини зазвичай самі перепитують, чи будемо оглядати або відразу знімають пакування самі та показують товар.
Радість була недовгою: включила у розетку на декілька годин, холодильник холод не нагнав.
І далі почались безкінечні" дзвінки на магазин, де мені розказали "можливо там трубка з фреоном зігнута або ви неправильно включили холодильник", ага, вилку мабуть поперек намагалась всунути у розетку. Вимагала повернення холодильника, ще не минуло 14 днів з моменту продажу, вони в один хор відгавкуються, що я вже розпакувала холодильник і використовувала, бо включила в розетку перевірити його роботу. Тобто якщо при купівлі у магазині включають товар у розетку - то вже вживаний товар? А як я могла перевірити холодильник чи я його купувала, щоб він служив шкафом? Немає абсолютно ніякого співчуття до клієнта. Я тепер розумію чому - тому що продали браковану річ навмисне. Викликала майстра - він подивився, холодильник новий, не використаний, порадив встигнути віддати магазину його поки не минуло 14 днів, бо він у тому ж стані, як я його отримала - тобто належної якості.
На письмове звернення з чеком, гарантійним талоном на пошту [email protected] ніхто не відповідає, номер звернення не приходить, наче в відро для сміття відправила.
Нікому не рекомендую магазин. Ситуації бувають різні, але співробітники магазину навчені відбитись від покупця, а не допомогти вирішити проблему.
У підсумку я без холодильника другий тиждень, майстер СЦ чи прийде чи ні й коли прийде, щоб списати актом цей холодильник, і навіть якщо спише, я не певна, що магазин не знайде нові відмовки, щоб не втратити свій дохід за рахунок покупця, який залишився без холодильника, без грошей і з нервовим зривом.

Недостатки:
  1. В першу чергу огидне ставлення до покупця, байдужість та обман




Комментарии к отзыву

Добрий день!

Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.

Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.

з повагою,

команда MOYO
Вже заспокоєний покупець 19 декабря, 2023 год
Дякую відділу рекламацій, що увійшли в становище, пішли назустріч, безкоштовно забрали бракований холодильник і надіслали новий, також безкоштовно. Особисто дякую Марині з цього відділу. Жаль, що було витрачено скільки нервів з моєї сторони за півтора тижні, поки вирішувалось питання.
Гость 7 декабря, 2023 год
Зі мною вже зв'язалась ваша представник, сподіваюсь питання вирішиться таким чином, як вона запропонувала, тоді надам новий відгук. Дякую


Сеть магазинов MOYO
Все отзывы

2.3 5
978 отзывов / 94693 просмотра
Сеть магазинов MOYO
Сеть MOYO открыла свои магазины уже в 26-ти городах Украины. Кроме этого, купить технику с доставкой вы сможете на сайте интернет-магазина MOYO. В каталоге товаров представлена широкий ассортимент смартфонов, планшетов, нетбуков и ноутбуков.
Также, в магазинах MOYO вы сможете купить мелкую и крупную бытовую технику, товары для дома и многое другое. Менеджеры... подробнее

Техника
Retromagaz.com
Retromagaz.com

Рейтинг: 4.1
43 отзыва
Комтрейдинг
Комтрейдинг

Рейтинг: 4.4
74 отзыва
Efco.ua
Efco.ua

Рейтинг: 4.8
138 отзывов
Интернет-магазин Zoozlagoda.com.ua
Интернет-магазин Zoozlagoda.com.ua

Рейтинг: 1
18 отзывов
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.8
1760 отзывов
Meloman.in.ua
Meloman.in.ua

Рейтинг: 3.7
22 отзыва
smartmag.biz.ua
smartmag.biz.ua

Рейтинг: 4.9
677 отзывов
ollo.net.ua
ollo.net.ua

Рейтинг: 1
1 отзыв