Сеть MOYO открыла свои магазины уже в 26-ти городах Украины. Кроме этого, купить технику с доставкой вы сможете на сайте интернет-магазина MOYO. В каталоге товаров представлена широкий ассортимент смартфонов, планшетов, нетбуков и ноутбуков.
Также, в магазинах MOYO вы сможете купить мелкую и крупную бытовую технику, товары для дома и многое другое. Менеджеры...
подробнее
Кидають клієнтів, продають брак і відморажуються - Отзывы о Сеть магазинов MOYO
Радість була недовгою: включила у розетку на декілька годин, холодильник холод не нагнав.
І далі почались безкінечні" дзвінки на магазин, де мені розказали "можливо там трубка з фреоном зігнута або ви неправильно включили холодильник", ага, вилку мабуть поперек намагалась всунути у розетку. Вимагала повернення холодильника, ще не минуло 14 днів з моменту продажу, вони в один хор відгавкуються, що я вже розпакувала холодильник і використовувала, бо включила в розетку перевірити його роботу. Тобто якщо при купівлі у магазині включають товар у розетку - то вже вживаний товар? А як я могла перевірити холодильник чи я його купувала, щоб він служив шкафом? Немає абсолютно ніякого співчуття до клієнта. Я тепер розумію чому - тому що продали браковану річ навмисне. Викликала майстра - він подивився, холодильник новий, не використаний, порадив встигнути віддати магазину його поки не минуло 14 днів, бо він у тому ж стані, як я його отримала - тобто належної якості.
На письмове звернення з чеком, гарантійним талоном на пошту [email protected] ніхто не відповідає, номер звернення не приходить, наче в відро для сміття відправила.
Нікому не рекомендую магазин. Ситуації бувають різні, але співробітники магазину навчені відбитись від покупця, а не допомогти вирішити проблему.
У підсумку я без холодильника другий тиждень, майстер СЦ чи прийде чи ні й коли прийде, щоб списати актом цей холодильник, і навіть якщо спише, я не певна, що магазин не знайде нові відмовки, щоб не втратити свій дохід за рахунок покупця, який залишився без холодильника, без грошей і з нервовим зривом.
отзыв
Комментарии к отзыву
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.
з повагою,
команда MOYO