Гость Отзыв написан 23 марта, 2025 год9 просмотров
Не раджу мати справу з Райффайзен Банк Raiffeisen Bank ! Заблокували картку із вимогою оновити дані, хоча термін дії картки не закінчився, та навіть протеміновані картки інших банків працюють, оскільки військовий стан. Спеціально відвідав найближче відділення Raiffeisen Bank з паспортом та ід. кодом. В процесі оновнення даних НЕПРАВОМІРНО почали вимагати надати інформацію, що стосується офіційної підприємницької діяльності в т.ч. річні звіти з податкової, хоча картка була на фіз. особу. Попросив роздрукувати опитувальники, щоб заповнити їх власноруч; повідомили, що потрібно чекати мінімум 20 хв., після чого покинув відділення. Відразу через кілька хвилин зателефонували невідомі особи та почали пропонувати банківські та страхові послуги (це свідчить про порушення законодавства та передачу моєї персональної інформації третім стороннім особам). Через кілька днів зателефонували та повідомили, що оновити дані можна через мобільний застосунок. Інсталював застосунок MyRaif (сирий та глючний) – оновити дані не через нього виявилось не можливо в моєму випадку. Повідомив їм про це телефоном, бо чат в застосунку не працював. Через кілька хвилин зателефонували шахраї та озвучили, що моя картка заблокована; попросив представитись та надати реквізити та стаціонарний номер телефону, куди можна їм перетелефонувати xthtp 5хв., - кинули слухавку. Знову зателефонував на гарячу лінію та повідомив про випадок витоку моїх даних з системи Райффайзен Банк, а також передати інформацію в службу безпеки банку та повідомити мене про результати розслідування. Відповіді , загалом, так і не отримав! Через кілька днів мені надіслали опитувальники на ел. пошту, які заповнив, підписав та особисто передав у найближче відділення Райффайзен Банк, яке вони прийняли без зауважень. Минуло кілька тижнів, але картка далі не працювала. Знову звернувся на гарячу лінію, - повідомили, що не активували картку, бо хочуть отримати повну інформацію, щодо підприємницької діяльності. На аргумент, що картка оформлена на фіз. особу і не стосується підприємницької діяльності, - відповіли, що це Нац. Банк та чинне законодавство вимагає ці дані від Райффайзен Банк. Попросив надати чіткі посилання на конкретні такі вимоги, надати не змогли. Ще раз наголосив, що у системі Райффайзен Банк є витік персональної інформації стороннім особам, а уся інформація, щодо підприємницької діяльності є доступна у відкритих державних реєстрах, до яких вони мають доступ. Минали дні та тижні, але картка не працювала. Тоді надіслав лист, про намір розірвати співпрацю з Райффайзен Банк, якщо питання не вирішать. Відповіді не отримав! Звернувся у найближче відділення Райффайзен Банк з проханням закрити картковий рахунок та повернути кошти, на що спочатку отримав відмову та пропозицію телефонувати на гарячу лінію, але коли повідомив, що це їх безпосередня проблема, почали працювати. Прочекав понад пів години, але результату не було. Вимушений був покинути відділення із проханням повідомити мене, коли зможу отримати свої кошти із карткового рахунку. Після повідомлення знову завітав до відділення Райффайзен Банк – кошти врешті-решт повернули, але вирахували собі комісію ніби-то за зняття готівки! Ось так. Тому НЕ РАДЖУ мати справу з Райффайзен Банк Raiffeisen Bank ! Бережіть свій час та ментальне здоров’я ;o)
Публичное акционерное общество «Райффайзен Банк Аваль» зарегистрировано 27 марта 1992 года (до 25 сентября 2006 года — Акционерный почтово-пенсионный банк «Аваль»). С октября 2005 года банк стал частью банковской холдинговой группы Райффайзен Интернациональ Банк-Холдинг АГ (по состоянию на 1 января 2009 года группа владела 96,18% акций банка). Райффайзен Банк Аваль... подробнее
Не раджу мати справу з Райффайзен Банк Raiffeisen Bank ! - Отзывы о Райффайзен Банк Аваль
Заблокували картку із вимогою оновити дані, хоча термін дії картки не закінчився, та навіть протеміновані картки інших банків працюють, оскільки військовий стан.
Спеціально відвідав найближче відділення Raiffeisen Bank з паспортом та ід. кодом.
В процесі оновнення даних НЕПРАВОМІРНО почали вимагати надати інформацію, що стосується офіційної підприємницької діяльності в т.ч. річні звіти з податкової, хоча картка була на фіз. особу. Попросив роздрукувати опитувальники, щоб заповнити їх власноруч; повідомили, що потрібно чекати мінімум 20 хв., після чого покинув відділення. Відразу через кілька хвилин зателефонували невідомі особи та почали пропонувати банківські та страхові послуги (це свідчить про порушення законодавства та передачу моєї персональної інформації третім стороннім особам).
Через кілька днів зателефонували та повідомили, що оновити дані можна через мобільний застосунок. Інсталював застосунок MyRaif (сирий та глючний) – оновити дані не через нього виявилось не можливо в моєму випадку. Повідомив їм про це телефоном, бо чат в застосунку не працював. Через кілька хвилин зателефонували шахраї та озвучили, що моя картка заблокована; попросив представитись та надати реквізити та стаціонарний номер телефону, куди можна їм перетелефонувати xthtp 5хв., - кинули слухавку. Знову зателефонував на гарячу лінію та повідомив про випадок витоку моїх даних з системи Райффайзен Банк, а також передати інформацію в службу безпеки банку та повідомити мене про результати розслідування. Відповіді , загалом, так і не отримав!
Через кілька днів мені надіслали опитувальники на ел. пошту, які заповнив, підписав та особисто передав у найближче відділення Райффайзен Банк, яке вони прийняли без зауважень.
Минуло кілька тижнів, але картка далі не працювала. Знову звернувся на гарячу лінію, -
повідомили, що не активували картку, бо хочуть отримати повну інформацію, щодо підприємницької діяльності. На аргумент, що картка оформлена на фіз. особу і не стосується підприємницької діяльності, - відповіли, що це Нац. Банк та чинне законодавство вимагає ці дані від Райффайзен Банк. Попросив надати чіткі посилання на конкретні такі вимоги, надати не змогли. Ще раз наголосив, що у системі Райффайзен Банк є витік персональної інформації стороннім особам, а уся інформація, щодо підприємницької діяльності є доступна у відкритих державних реєстрах, до яких вони мають доступ.
Минали дні та тижні, але картка не працювала. Тоді надіслав лист, про намір розірвати співпрацю з Райффайзен Банк, якщо питання не вирішать. Відповіді не отримав!
Звернувся у найближче відділення Райффайзен Банк з проханням закрити картковий рахунок та повернути кошти, на що спочатку отримав відмову та пропозицію телефонувати на гарячу лінію, але коли повідомив, що це їх безпосередня проблема, почали працювати. Прочекав понад пів години, але результату не було. Вимушений був покинути відділення із проханням повідомити мене, коли зможу отримати свої кошти із карткового рахунку. Після повідомлення знову завітав до відділення Райффайзен Банк – кошти врешті-решт повернули, але вирахували собі комісію ніби-то за зняття готівки!
Ось так. Тому НЕ РАДЖУ мати справу з Райффайзен Банк Raiffeisen Bank !
Бережіть свій час та ментальне здоров’я ;o)
отзыв
Комментарии к отзыву