Райффайзен Банк Аваль
Публичное акционерное общество «Райффайзен Банк Аваль» зарегистрировано 27 марта 1992 года (до 25 сентября 2006 года — Акционерный почтово-пенсионный банк «Аваль»). С октября 2005 года банк стал частью банковской холдинговой группы Райффайзен Интернациональ Банк-Холдинг АГ (по состоянию на 1 января 2009 года группа владела 96,18% акций банка).
Райффайзен Банк Аваль...
подробнее Рейтинг 1.5 из 5 на основании 192 отзывов
Банки
Задоволений обслуговуванням
Як отримати головну біль
нав'язування кредитних карток, а сама карта десь валяється в банкоматі і всім працівникам все рівно, де вона,головне повісити кредитну карту на людину.
Тому перш чим зв'язуватись з цим банком, подумайте чи варто воно цього і скільки проблем ви можете отримати.
Читать отзыв Райффайзен Банк Аваль, якщо хочете мати головну біль, отримайте його карту знижок. Нав'язування фінансових послуг, безперервні дзвінки робота,
нав'язування кредитних карток, а сама карта десь валяється в банкоматі і всім працівникам все рівно, де вона,головне повісити кредитну карту на людину.
Тому перш чим зв'язуватись з цим банком, подумайте чи варто воно цього і скільки проблем ви можете отримати.
Цей банк перетворився на злого тролля, де будуть вам нав'язувати те що вам непотрібно та заганяти в фінансовий борг. та
Думайте і робіть зважені кроки.
Дно а не банк
Оператори (3,14)здаболи.
Керівництво (3,14)дари, напевно вони в киеєві гей паради організовують)
Зручний банкінг, але є нюанси
Самый кон4ный банк
Сервис го…но, как и банк!!
Зручний банкінг та хороший сервіс
Шахраї і брехуни
У роботі з банком, перевіряйте... Читать отзыв У мене в виписці не сходиться сума балансу (попередній баланс мінус списана сума дає результат, який майже вдвічі менше ніж має бути). Вже тиждень підтримка не може мені пояснити це диво. Я отримую відповіді від «ми перевірили все правильно» (але в виписці ні), до «читайте уважно і все побачите» (не бачу і прошу пояснення).
У роботі з банком, перевіряйте кожне списання. Бо банк списує більше грошей ніж написано в сумі операції і не надає пояснення.
банк решил положительно нашу ситуацию
Райффайзен Банк Аваль самый отвратительный
Не раджу мати справу з Райффайзен Банк Raiffeisen Bank !
Заблокували картку із вимогою оновити дані, хоча термін дії картки не закінчився, та навіть протеміновані картки інших банків працюють, оскільки військовий стан.
Спеціально відвідав найближче відділення Raiffeisen Bank з паспортом та ід. кодом.
В процесі оновнення даних НЕПРАВОМІРНО почали вимагати надати інформацію, що стосується офіційної підприємницької діяльності в т.ч. річні... Читать отзыв Не раджу мати справу з Райффайзен Банк Raiffeisen Bank !
Заблокували картку із вимогою оновити дані, хоча термін дії картки не закінчився, та навіть протеміновані картки інших банків працюють, оскільки військовий стан.
Спеціально відвідав найближче відділення Raiffeisen Bank з паспортом та ід. кодом.
В процесі оновнення даних НЕПРАВОМІРНО почали вимагати надати інформацію, що стосується офіційної підприємницької діяльності в т.ч. річні звіти з податкової, хоча картка була на фіз. особу. Попросив роздрукувати опитувальники, щоб заповнити їх власноруч; повідомили, що потрібно чекати мінімум 20 хв., після чого покинув відділення. Відразу через кілька хвилин зателефонували невідомі особи та почали пропонувати банківські та страхові послуги (це свідчить про порушення законодавства та передачу моєї персональної інформації третім стороннім особам).
Через кілька днів зателефонували та повідомили, що оновити дані можна через мобільний застосунок. Інсталював застосунок MyRaif (сирий та глючний) – оновити дані не через нього виявилось не можливо в моєму випадку. Повідомив їм про це телефоном, бо чат в застосунку не працював. Через кілька хвилин зателефонували шахраї та озвучили, що моя картка заблокована; попросив представитись та надати реквізити та стаціонарний номер телефону, куди можна їм перетелефонувати xthtp 5хв., - кинули слухавку. Знову зателефонував на гарячу лінію та повідомив про випадок витоку моїх даних з системи Райффайзен Банк, а також передати інформацію в службу безпеки банку та повідомити мене про результати розслідування. Відповіді , загалом, так і не отримав!
Через кілька днів мені надіслали опитувальники на ел. пошту, які заповнив, підписав та особисто передав у найближче відділення Райффайзен Банк, яке вони прийняли без зауважень.
Минуло кілька тижнів, але картка далі не працювала. Знову звернувся на гарячу лінію, -
повідомили, що не активували картку, бо хочуть отримати повну інформацію, щодо підприємницької діяльності. На аргумент, що картка оформлена на фіз. особу і не стосується підприємницької діяльності, - відповіли, що це Нац. Банк та чинне законодавство вимагає ці дані від Райффайзен Банк. Попросив надати чіткі посилання на конкретні такі вимоги, надати не змогли. Ще раз наголосив, що у системі Райффайзен Банк є витік персональної інформації стороннім особам, а уся інформація, щодо підприємницької діяльності є доступна у відкритих державних реєстрах, до яких вони мають доступ.
Минали дні та тижні, але картка не працювала. Тоді надіслав лист, про намір розірвати співпрацю з Райффайзен Банк, якщо питання не вирішать. Відповіді не отримав!
Звернувся у найближче відділення Райффайзен Банк з проханням закрити картковий рахунок та повернути кошти, на що спочатку отримав відмову та пропозицію телефонувати на гарячу лінію, але коли повідомив, що це їх безпосередня проблема, почали працювати. Прочекав понад пів години, але результату не було. Вимушений був покинути відділення із проханням повідомити мене, коли зможу отримати свої кошти із карткового рахунку. Після повідомлення знову завітав до відділення Райффайзен Банк – кошти врешті-решт повернули, але вирахували собі комісію ніби-то за зняття готівки!
Ось так. Тому НЕ РАДЖУ мати справу з Райффайзен Банк Raiffeisen Bank !
Бережіть свій час та ментальне здоров’я ;o)
Як тільки АТ «Райффайзен Банк» бачить у вас на рахунках більш-менш великі кошти
3. Визнати порушенням Відповідачем Акціонерним товариством «Райффайзен Банк» прав Позивача безпідставне позбавлення його можливості розпоряджатися своїми коштами.
4. Стягнути з Акціонерного Товариства «Райффайзен Банк» (код юридичної особи: 14305909) на користь Позивача 1 026 709 (один мільйон двадцять шість тисяч сімсот дев’ять) грн. 44 коп. та 1 198 (одну тисячу сто дев’яносто вісім) доларів і 83... Читать отзыв Прохальна частина поданого мною вчора позову все скаже:
3. Визнати порушенням Відповідачем Акціонерним товариством «Райффайзен Банк» прав Позивача безпідставне позбавлення його можливості розпоряджатися своїми коштами.
4. Стягнути з Акціонерного Товариства «Райффайзен Банк» (код юридичної особи: 14305909) на користь Позивача 1 026 709 (один мільйон двадцять шість тисяч сімсот дев’ять) грн. 44 коп. та 1 198 (одну тисячу сто дев’яносто вісім) доларів і 83 центи США;
Не умеют работать с клиентом
Зняття готівки в банкоматі
Вообще невозможно воспользлваться услугами банка!
Привет. совок! Мы вернулись!
Был одним из лучшим стал одним из недоступнейших!
Невозможно проконсультироваться ни в отделении ни в контакт-центре.
Рея, навсегда!
Не хотят работать со своими операторами связи и сколцентоа банка проблема
Гавноприложение MyRaif
И дело даже не в Дії, другой банк быстро атб-карту через Дію оформил.
Жалко... Читать отзыв Атб карту не активирует. 4 дня пишут сервис недоступный. Поддержка х*рню чешит, что приложение ночью не работает, попробуйте днём. Потом заявляют, что к ним такие заявки о неисправности не поступали, хотя на другом сайте люди пишут, что активировать атб-карту невозможно. П*здят как дышут это службы поддержки.
И дело даже не в Дії, другой банк быстро атб-карту через Дію оформил.
Жалко полтинник, потраченный на эту хр*нь
Отвратительный уровень безопасности и сервис
Ни попытки подать на charge back, ни видшкодувать своими грошами…
Кстати, возможно, это ещё и их косяк (взлом базы), так как не припомню, чтобы вводил данные карты на «левых» сайтах. kk
Банк - велике розчарування
яке не було активно поширено серед клієнтів зарплатних карток.
Жахливий банк
Отвратительный банк
Обманюють клієнтів за допомогою операторів та касирів банку
Це самий жахливий банк! Я залишився без грошей! Вони без клієнта!
Не рекомендую звʼязуватися з цим шахрайським банком!
Так и не понял
Морочат голову
Тихое воровство
Есть зарплатная карта Аваля. В городе одно отделение. Там же один банкомат. Других банкоматов Аваля в городе нет. Решил посмотреть баланс счета в банкомате другого банка (без чека, на экран!!!). Остаток 20 грн. Пошел в магазин купить хлеб. Не тут-то было! При оплате пишет - недостаточно средств!! Остаток 17 грн. Как так?? А вот так! За просмотр баланса... Читать отзыв Ситуация следующая.
Есть зарплатная карта Аваля. В городе одно отделение. Там же один банкомат. Других банкоматов Аваля в городе нет. Решил посмотреть баланс счета в банкомате другого банка (без чека, на экран!!!). Остаток 20 грн. Пошел в магазин купить хлеб. Не тут-то было! При оплате пишет - недостаточно средств!! Остаток 17 грн. Как так?? А вот так! За просмотр баланса в другом банке списали 3 грн.
Это как? А если бы я ещё раз посмотрел? Никаких предупреждений от Аваля не было. Воровство чистой воды. Наживаетесь на горе людей?? Ну, ну. Не в прок вам будут эти 3 грн., ой не в прок!!! Естественно перевёл зарплату в другой банк.
Кидалы.не несут ни какой ответствиности
Банк аваль очень испортился.
Доверия к этому банку нет.
Читать отзыв С зарплатной карты этого банка была украдена сума 9000гр.служба безопастности развела руками и сказала мы ничего не можем зделать.чтоб попасть к оператору высидел 40 минут хотя сидит 5 операторов и все вовыряются пальцем в носу.и в конечном итоге оператор дала совсем не те бумаги которые нужны для состовления заявления в полицию.
Банк аваль очень испортился.
Доверия к этому банку нет.
Ответствености у банка нет.
Обман людей.?
Чудовий банк та персонал
Поганий банк
Не раджу цей банк для співпраці!!!!!
Власні враження
Непорядність
В банку квітне політика подвійних стандартів - собі (керівництву) гроші та можливість виїхати. А співробітникам на їх ватсапах та в чаті вдолблюють, що вони повинні бути щасливі, що причетні до такої компанії та працювати за копійки. Огидна верхівка. Якщо таке ставлення до працівників, що від них можливо очікувати клієнтам?