Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Бездарна робота служби підтримки - Отзывы о Prom.ua
Надійшло в 19:34
Прийняли в 19:38
Подзвонили покупцю в 19:39 (не відповів)
Відправили листа на пошту в 19:39
Відправили смс в 19:39
На слідуючий ранок відправили замовлення в 8:28
Повторно відправлені листи на пошту і смс в 8:28
Все виконано чітко і оперативно.
Через годину після відправки приходить негативний відгук від покупця що з ним ніхто не звязався і замовлення йому не потрібне.
Подано запит в службу підтримки для відміни данного відгуку так як є всі докази відправки листів, смс що доказує що з покупцем звязувались та саме він категорично не виходив на звязок!
І на скільки всім очевидно що цей відгук мав бути видалений служба підтримки включила "дурочку" і відмовилась його видаляти!
Всі подальші запити як служба підтримки так і менеджер ігнорують і також не виходять на звязок!
Шановний ПРОМ, ви втрачаєте таким чином самих відмінних продавців ігноруючи справедливість!
Тож повторно вимагаємо видалити брехливий відгук і публічно попросити вибачення у нашої компанії!
4 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Так що робіть рішення чи продавати на Пром чи йти на альтернативні площадки.
Уточніть, будь ласка, номер вашого запиту до служби підтримки, що ви подавали на оскарження відгуку, щоб ми могли детальніше ознайомитися з ситуацією.
Як повідомила вам служба підтримки, даний відгук не може бути видалений, оскільки не порушує Правила.
"Зі мною не зв'язалися" - це не єдина причина відгуку.
Покупець у відгуку пише про те, що дуже поспішили з відправленням замовлення не уточнивши нюанси.
Якщо покупець не йде на контакт, прокоментуйте відгук. Публічна реакція на відгук — це частина вашого сервісу. Вона складає враження у покупців про ваш магазин та дає змогу оцінити ситуацію з обох боків.
Врешті, покупці змінюють свої думки та видаляють або редагують відгуки.
Як повідомила вам служба підтримки, даний відгук не може бути видалений, оскільки не порушує Правила.
"Зі мною не зв'язалися" - це не єдина причина відгуку.
Покупець у відгуку пише про те, що дуже поспішили з відправленням замовлення не уточнивши нюанси.
Якщо покупець не йде на контакт, прокоментуйте відгук. Публічна реакція на відгук — це частина вашого сервісу. Вона складає враження у покупців про ваш магазин та дає змогу оцінити ситуацію з обох боків.
Врешті, покупці змінюють свої думки та видаляють або редагують відгуки.
По яких мені знову ж відписали що нічого вони змінювати не будуть і надалі ігнорують справедливість.