Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
НАС ВБИТО - ПРОМ ВИДАЛИВ КОМПАНІЮ: Рейтинг сформований пустими замовленнями і "дурнуватими" клієнтам - Отзывы о Prom.ua
Відсотки за замовлення величезні, в більшості випадків ви закриєте замовлення в нуль. Можливість самому визничити скільки платити за замовлення забрали. Велика кількість ситуацій що занижуть рейтинг не вирішується, знахабнілі покупці прямим текстом посилають і кидають слухавку, коли робиш спроби обробити замовленя, потім робимо відміну і рейтинг іде вниз - ТЕХПІДТРИМКА на таке відповісь що це реальні люди і вилучати з показників такі замовлення не будуть! Покупці можуть залиши негативний відгук навіть нічого не купивши. Відмінив сам замовлення - твій ретинг упав, а для кого він падає!? Люди тикають що попало а ви на них орієнутуєтесь. За два місяці як заплатили за новий пакет розміщення, за пусті замовлення ми зловили двічі бан на продаж товарів і за третій раз за скасовані замовлення нашу компанію видалено.
Кожен залишений відгук — це враження покупця про товар або обслуговування. Відгуки також є гарним показником комунікації продавця з покупцем.----- Яким чином може негативно впливати відгук покупця за те що той навіть слухавку не бере, або не дотримується умов відправки( наприклад зробити предоплату) про що вказано на сайті!
Замовлення з ПРОМОПЛАТОЮ приходять без сповіщень, якщо таке замовлення не оплачено, покупець і не думав сплачувати, сам не відмінив - відмінили ми - як результат рейтинг вниз.
Я сплачував комісію за замовлення, потім відповідно відміняю це замовлення і мені у відповідь понижують відсоток за вдалі виконання замовлень, відповідно далі понижується мій рейтинг. Виходу із цієї ситуації пром не пропонує. Щоб не понижувався рейтинг, потрібно ставити у виконані замовлення, за які я мало того, що не отримуємо оплату, так ще й оплатити комісію за замовлення, якого по суті не було. На деякий час це врятує ситуацію але і це за їх правилами накрутка і заборонено за що вас також заблокують. з деякими покупцями є конкретні проблеми і зафіксован факти шантажу які пром та служба якосі ігнорує. Більше року намагались там працювати, із 710 заявок на товар вдалося виконати лише 290 - таку статистику ви отримаєте при роботі
ПРОМ - помийка яка викачує з бізнесу гроші, а з тебе нерви і час, нікому не рекомендую звязуватись з ними, вас кинуть на розміщення і не подивляться на обставини, працювали скільки могли щоб відбити хочаб розміщення. Всі нововведення 2022 року лише викачають в нікуди кошти.
В нас знищують інфраструктуру, ми по декілька днів сидимо без світла та зв'язку, а ми ще й цьому винні виявляється, коли стараєшся хоч якось працювати у війну та сплачувати податки.
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми працюємо за правилами та стандартами, що описані в Угоді користувача https://prom.ua/ua/terms-of-use та Публічній оферті https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360004960217, а також у Довідці - https://support.prom.ua/hc/ru/articles/5077257055645. Реєструючись на Prom.ua, ви приймаєте ці правила.
Стандарти Prom такі:
- відгуки - мінімум 80%;
- успішні замовлення - мінімум 50%.
Якщо при автоматичній перевірці ваші показники якості обслуговування виявляться нижчими, то ваші товари буде деактивовано в каталозі на 7 днів. Ця деактивація тимчасова. Через 7 днів ви зможете самостійно ввімкнути налаштування “Працюю у воєнний час” і знову почати продавати на Prom. Після активації у вас буде час на те, щоб покращити рівень сервісу.
Звертаємо вашу увагу на те, що підтверджуючи роботу у воєнний час — це означає, що ви готові надавати якісний сервіс покупцям та обробляти замовлення.
Всі продавці на Prom в однакових умовах і з однаковими інструментами для продажів. Жоден із них не може знати, чи буде успішним замовлення (якщо це не постійний покупець), і це неможливо передбачити. Проте % успішних замовлень у продавців може значно різнитися: хтось скасовує більшість замовлень, а хтось виконує. Перш за все це залежить від процесів роботи продавця, тільки ви знаєте як вони налагоджені й можете на них впливати.
Тому ми рекомендуємо детально опрацювати причини скасування замовлень та подумати, як цього можна уникнути. Вам допоможуть наші рекомендації щодо покращення показника успішних замовлень https://support.prom.ua/hc/uk/articles/4405625013021.
Подивіться також, як працюють ваші конкуренти: їхні способи
доставки та оплати, опис та фотографії товарів тощо. Налагоджена робота з замовленнями принесе позитивні відгуки.
Правила розміщення в каталозі Prom однакові для всіх продавців. Стандарти та правила — це не тема для дискусії. Ми створили їх для того, щоб забезпечити покупцям найкращий з можливих рівнів клієнтського сервісу.
Хочу посперечатися на цю тему. Ви порушуєте низьку законів Украіни і ви не можете створити найкращий клієнтський сервіс згідно відгукам на цьому сайті. Ви є найгірший національний маркетплейс, і з цим згодні десятки тисяч продавців.Читайте відгуки, та шукайте нову роботу на інших маркеплейсах.