Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Стягнули 839грн за скасоване замовлення. Спеціально не відповідали на зверння 9 днів. - Отзывы о Prom.ua
Хочу поділитися з вами ситуацією, з якою ми зіткнулися з промом за 11 років роботи. Пишу впреше відгуг взагалі о пром, накипіло... Фото доказів у вкладенні.
У вкладенні до відгука буде фото доказів відносини прома, і їхня нова схема обману магазинів на рекламі.
У нас було замовлення 03.10.2022. У цьому замовленні було багато товару. Після погодження з клієнтом він змінив замовлення, відповідно, ми в замовленні видалили товари від яких він відмовився. Так як це постійний клієнт, ми хотіли йому відправити товар без оплати, і поставили статус оплачений на відправку. 06.10. Клієнт зателефонував і сказав скасувати замовлення. Ми його скасували 06 числа. І бачимо, що комісія не повертається. І найцікавіше що сума за замовлення реклами 839 грн, тобто за первінне замовлення, без змін, хоча товар доданий 311 комісії))). Після цього ми зателефонували клієнту, щоб він через кабінет скасував замовлення, він його скасував. І скинув скрін. А в нас у кабінеті він так і залишився у прийнятих. Після цього ми одразу написали до СКК 06.10. о 14-43 за часом. І найцікавіше вони надіслали автоматичне смс -
Дякуємо, що написали нам. Очікуйте на відповідь протягом 1,5 робочих годин.
Просили, щоб вони скасували замовлення, так як він не скасовується, хоча у клієнта в додатку пише скасовано. І що замовлення дивне за сумою замовлення.
Далі написали 07.10. Тест був наступний -
Текст скарги:
Доброго дня, згідно із Замовленням №209647624, не повертаються кошти, клієнт відмовився від замовлення, та скасував його, кошти не повертаються (839.96 грн) . Та у кабінеті в нас він не відмінений. Та коли ми скасовуємо також не повертаються. Скрін він скинув скасування замовлення, або наберить його щоб підтвердити скасування. У вкладенні фото. На [email protected] не хтось не відповідає. За 11 років роботи з вами вперше бачимо таке відносиння, та ще під час війни. Ви вчите як працювати з клієнтами, але самі не виконуєте своїх умов. Чекаю результату!
Далі відповіді ми не отримали, та написали 11.10. Фото у вкладенні.
Відповіді так і не було.
У підсумку ми зателефонували 14.10 менеджеру, він поставив у пріоритет наше прохання, і що ви думаєте приходить шаблонний текст про те, що ми самі винні що не скасували замовлення протягом 10 днів))))) хахахах. Класна схема в них, є звернення магазину про скасування замовлення на пошту, а вони спеціально ігнорують прохання клієнта, і потім пишуть, що минуло 10 днів))) ось це НАПРОМИЛИ)))
Хоча в них написано цитую: Продавці можуть написати запит до Служби технічної підтримки. Написати запит для повернення оплати необхідно протягом 10 днів з моменту формування СРА замовлення. Якщо продавець не напише у зазначений термін, оплата за надані послуги не повертається, адже замовлення вважається виконаним.
Ось такі відносини ми отримали через 11 років роботи. Це просто жах, слів немає.
Виходить, тепер не можна змінювати замовлення, його товари. В нас замовляють комплексно, і буває багато чого в різних містах, і клієнт не хоче додатково платити доставку та відмовляється від товару. А тепер виходить ми повинні платити за товар який клієнт видалив. Тобто сплачувати за первинне замовлення без змін. Ось це пром "НАПРОМИЛИ"
Найцікавіше, що ці умови були до покупки пакета, все як любить пром) завжди змінюють договір та умови.
Що ми бачимо зараз, вони втрачають клієнтів, пакет стоїть зараз на необмежену кількість товарів 5тис, а це саме говорить про те, що їм тяжко. А цими правилами вони просто вбивають себе, та магазини.
В результаті ми більше не просуватимемося на промі, гугл рекламу вже замовили. Пакет закінчиться і підемо остаточно. Чесно давно хотіли розвиватися далі, але щось усе відкладали, а тут вже варіантів нема, вони просто своїми умовами поставили всіх на коліна. І ви знаєте яке полегшення на душі, що не потрібно переживати, що якийсь неадекват залишить відгук, просто що йому не сподобалися умови роботи магазину.
Є купа варіантів оренди сайту 1400 грн. на місяць. З купу функцій по фільтру і так далі.
І вас не навчатимуть як працювати. А прому потрібно почати з себе як ставитися до клієнтів, а потім вже вивчати магазини.
А були ми з промом ще з тих часів, коли були смс безкоштовні та реклама за рейтинг, без CPA, CPC.
Пром вже давно перестав поважати своїх клієнтів постійних, та й взагалі клієнтів, які хочуть відкрити магазин. Постійно змінюють договір та умови роботи. Купили пакет один, а за місяць вони вже змінювати умови, в цьому й весь пром.
Пром для людей закінчився десь у 2018 році, до реклами СPA, CPC. Але добре, хай буде. Пішли на умови. Працювали за CPC.
У лютому почалася війна, і що ми бачимо, пром прибирає рекламу СРС, залишаючи лише трохи категорії в цій рекламі. І переказує всіх на CPA за списання грошей за замовлення.
І найдивовижніше це все під час війни, коли інші всі об'єднуються і допомагають один одному. А пром робить все навпаки, вирішив наживитися на компаніях. Ну хіба це люди? Ну зробіть пакети дорожчими, і все. Вони пішли шляхом рашистів. Вбивають компанії. Чим вони кращі за них?
Відгуки це взагалі дивовижне на промі, все зроблено для клієнта та конкруентів, хто хоче зіпсувати рейтинг.
Виходить будь-хто, хто хоче тобі зіпсувати рейтинг, може зробити замовлення. І сказати що його не влаштувала оплата (часто клієнти не читають умови перед замовленням) та скасує замовлення, а потім поставе найнижчу оцінку. І ти нічого не можеш з цим зробити.
В нас рейтніг 96, з них люди робили низьку оцінку, коли товару не було в наявності, і не влаштувала оплата. Та були неадекватні люди це ставили, які посилали на три літери менеджера. І є хто спеціально робив відгук щоб знизити рейтинг.
З ПРОМОМ БУЛИ НАКРАЩІ ЧАСІ ЦЕ ДО 2018 РОКУ. ТОМУ ДЯКУЮ ХОТЬ ЗА ЦЕ. ДОПОБАЧЕННЯ ПРОМ)
отзыв
Комментарии к отзыву
Звертаємо вашу увагу, що скк не займаються питанням повернення комісії, тому ваш лист був перенаправлений до відповідного відділу. Для зручності продавців, існує чат в особистому кабінеті, для швидкого зв'язку з менеджером, та службою підтримки, користуйтеся, будь ласка, ним.
Функціонал повернення автоматичний і для цього не потрібно було писати ніяких запитів. Запит на повернення комісії відправляється автоматично після зміни статусу замовлення на “Скасовано”. Але оскільки ви через 2 хвилини після скасування прийняли замовлення знову і воно так і залишилося у вас і у покупця нескасованим, то цим порушили Правила і більше повернути комісію немає можливості. Ознайомитись з Правилами повернення оплати послуг за моделлю CPA можна за посиланням https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360004970977
Лохотрон 2022. закрийте вже свою помойку під назвою пром
Шаблонні смс не треба писати.
1. Сума бы не повернулась якщо би ми його скасували. Як писали раніше ви заморозили замовлення, та зняли первінну суму замовленя. Тому не треба писати чому ми не скасували його.
2. У клієнта в кабінеті він скасован. Скрін він скинув.
3. Написали на сск тому що нам прийшло смс - Будь ласка, ознайомтесь ще раз з умовами повернення оплати за послуги по моделі CPA у Довідці.Якщо ви не згодні з цим рішенням, зверніться в службу підтримки, щоб його оскаржити.
Та кнопка Оскаржити. Там і був адресат СКК.
4. У вас написано в "умовах" - Продавці можуть написати запит до Служби технічної підтримки. Написати запит для повернення оплати послуг необхідно протягом 10 днів з моменту формування СРА замовлення. Якщо продавець не напише в зазначений термін, оплата за надані послуги не повертається, адже замовлення вважається виконаним.
Ви порушили свої ж умови.
5. Ви не читаєте, та не входите в положення продавця, а просто пишите шаблонні смс.
6. Про умови 10 днів це взагалі жах, а як умови по закону про 14 днів на повернення товару клієнту?. Якщо клієнт хоче повернути товар наприклад 12 числа. То хто тоді порушає закон? - звичайно пром.
Звідки ви взяли 10 днів. Пром сам пише закони. Та міняє умови коли вже купили пакет, їм все одно на всіх.
7. Якщо ці 839 грн за скасоване замовлення вам так дорогі, що ви посилаєте клієнта на три літери, за 11 років роботи з ним, то хай буде, але карма вас покарає.
Додаю ще фото звернення за 07.10 з проханням скасувати замовлення.
Та скидаю фото з їх умовами де вони пишуть що треба звернутись до скк щоб повернути кошти. Ми написали, а результат ми бачимо)) классно повернули кошти))) тягнули з 9 днів, щоб написати що ми сами його не скасували). Ось і весь пром.