Отзыв о Prom.ua по адресу Кам'янка-Дніпровська, ул. Благоева, 31 В Пишу як продавець. Вказали на сайті 2 види оплати : пром і за реквізитами. І тільки на цій недоплощадці, яка називається пром, роблять замовлення щоб запитати чи ви є на olx щоб оформити безкоштовну доставку . Або роблять замовлення і тоді питають чи є «наложка». Таке враження, що пром зібрав усіх «покупців» в одне місце і назвав пром. Читать отзыв Пишу як продавець. Вказали на сайті 2 види оплати : пром і за реквізитами. І тільки на цій недоплощадці, яка називається пром, роблять замовлення щоб запитати чи ви є на olx щоб оформити безкоштовну доставку . Або роблять замовлення і тоді питають чи є «наложка». Таке враження, що пром зібрав усіх «покупців» в одне місце і назвав пром.
Ввели додатково меню на складі , буде в пріоритеті в пошуку ніж у кого в наявності . Повний дибілізм . Тепер якщо залишок на складі 1шт , його можна замовити декілька разів.
Отзыв о Prom.ua по адресу Кам'янка-Дніпровська, ул. Благоева, 31 В Чому якщо покупець обирає пром оплату і не оплачує з якихось причин на сайті це відразу це проходить як замовлення?? Можливо нехай спочатку оплатить пром оплатою і тоді це буде замовлення ??? І лиш тоді списуйте комісію за угодою !!!
При Пром-оплаті покупець може оплатити замовлення трохи пізніше (тимчасово воно буде у статусі "Не оплачено"). Найчастіше покупець не сплатив за замовлення не через те, що передумав, а по об’єктивним причинам, які можуть включати в себе онлайн оплати, наприклад: відволікся, не очікував, що потрібно вводити дані своєї картки, не пройшла оплата через недостатню кількість коштів, встановлені ліміти, збій в системі і тд. У будь-якому випадку, не оплачене замовлення (і не скасоване покупцем) - це меседж продавцю, що замовлення актуальне, але щось пішло не так. Тому потрібно зв’язатися з покупцем та узгодити зміну способу оплати на будь-який доступний, або покупець може повторно оплатити замовлення через свій кабінет. Більш детально про Пром-оплату можна почитати за посиланнями https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360006781478 https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360006721397
Стосовно списаної комісії, якщо дійсно покупка не відбулася, ви можете зробити запит на повернення коштів. Це можна зробити через особистий кабінет, або зв’яжіться з вашим менеджером.
Отзыв о Prom.ua по адресу Кам'янка-Дніпровська, ул. Благоева, 31 В Ввожу конкретну модель процесора , а мені видає пошук всі інші моделі та блоки живлення і навіть ровер! А тоді лише прогортавши декілька сторінок знаходжу потрібну модель. А все тому, що рейтинг нижчий , а у когось вищий. Чому не зробити, як на всіх нормальних сайтах пошук по назві незалежно від рейтингу?? А тоді вже покупець нехай читає відгуки... Читать отзыв Ввожу конкретну модель процесора , а мені видає пошук всі інші моделі та блоки живлення і навіть ровер! А тоді лише прогортавши декілька сторінок знаходжу потрібну модель. А все тому, що рейтинг нижчий , а у когось вищий.
Чому не зробити, як на всіх нормальних сайтах пошук по назві незалежно від рейтингу?? А тоді вже покупець нехай читає відгуки про продавців і вирішує у кого купляти!
Раджу користуватися іншими площадками , доречі з можливістю безкоштовної доставки .
Наведений вами приклад важко проаналізувати без пошукового запиту та посилання на видачу. Будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] , та надайте цю інформацію. Наші спеціалісти перевірять і дадуть більш розгорнуту відповідь з цього приводу.
Отзыв о Prom.ua по адресу Кам'янка-Дніпровська, ул. Благоева, 31 В Ужасное отношение к продавцам, служба поддержки не работает, обираловка и обман по финансам со всех сторон . Пром это убыток а не заработок с последних времён
Добрий день! Підкажіть, будь ласка, номер запиту який був не опрацьований службою підтримки та ми зможемо допомогти вам. Також, можете надати ваш ID компанії та ми детально розглянемо вашу ситуацію в категорії та надамо рекомендації по роботі на маркетплейсі.
Отзыв о Prom.ua по адресу Кам'янка-Дніпровська, ул. Благоева, 31 В Пром Юа допустил ошибку в переводе позиции с русского на Украинский язык, тем самый дезинформировал клиента при покупке. Далее возложил на продавца ответственность за это! К слову пром часто допускает ошибки и противоречит сам себе в той или иной ситуации ! Как же вы надоели
Добрий день! Переклад всі товарних одиниць та магазинів на маркетплейсі відбувався автоматично задля економії вашого часу та зусиль, які варто було на це витратити. У сповіщеннях в кабінеті та електронну пошту ми надсилали вам інформацію, що аби все було вірно вам потрібно було переглянути всі ваші товари та виправити неточності. Адже тільки ви знаєте особливості товарів та роботи магазину. Зауважимо, що переклад товарних одиниць був здійснений задля дотримання законодавства. Ми розуміємо, що це складна та кропітка робота особливо у розрізі великих магазинів, тому ініціювали переклад з нашої сторони.
Отзыв о Prom.ua по адресу Кам'янка-Дніпровська, ул. Благоева, 31 В При обращении в службу поддержки мне никак не помогли, мне показалось что там сидят малозаинтересованные особи, которые заняты поглощением печенья с чаем, которым до нас , пользозователям, нет дела, отвечают как роботы, иногда неся полную ересь, с чего можно сделать вывод что письма мои никто не удосуживался даже прочитать
Вітаємо! Підкажіть, будь ласка, яка у вас виникла проблема на маркетплейсі? Аби ми могли пришвидшити відповідь та допомогти вам підкажіть також актуальний номер звернення до нас.
Отзыв о Prom.ua по адресу Кам'янка-Дніпровська, ул. Благоева, 31 В Уже не первый раз делаю заказ в этом магазине - собралась сама в роддом, собрала все необходимое для малыша. Девочки всегда оперативно проконсультируют, подскажут, ответят на все 100500 вопросов неопытной мамы. Всегда внимательны и приветливые. Ещё ни разу не пожалела - отличное качество, приятный сервис, огромный выбор и всегда подарочки к заказу )))) Присматриваю теперь прогулочный костюм для... Читать отзыв Уже не первый раз делаю заказ в этом магазине - собралась сама в роддом, собрала все необходимое для малыша. Девочки всегда оперативно проконсультируют, подскажут, ответят на все 100500 вопросов неопытной мамы. Всегда внимательны и приветливые. Ещё ни разу не пожалела - отличное качество, приятный сервис, огромный выбор и всегда подарочки к заказу ))))
Присматриваю теперь прогулочный костюм для кормления на осень!
Добрий день! Ми дуже раді, що ви знайшли такий класний магазин у нас на маркетплейсі) Обов'язково залишайте відгук про ваше замовлення на сайті, адже відгуки впливають на рейтинг компанії. Приходьте до нас ще!)
Prom.ua
Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua: кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу. кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... подробнее
Prom деградує
Вказали на сайті 2 види оплати : пром і за реквізитами. І тільки на цій недоплощадці, яка називається пром, роблять замовлення щоб запитати чи ви є на olx щоб оформити безкоштовну доставку . Або роблять замовлення і тоді питають чи є «наложка». Таке враження, що пром зібрав усіх «покупців» в одне місце і назвав пром.
Читать отзыв Пишу як продавець.
Вказали на сайті 2 види оплати : пром і за реквізитами. І тільки на цій недоплощадці, яка називається пром, роблять замовлення щоб запитати чи ви є на olx щоб оформити безкоштовну доставку . Або роблять замовлення і тоді питають чи є «наложка». Таке враження, що пром зібрав усіх «покупців» в одне місце і назвав пром.
Ввели додатково меню на складі , буде в пріоритеті в пошуку ніж у кого в наявності . Повний дибілізм . Тепер якщо залишок на складі 1шт , його можна замовити декілька разів.
Пром оплата повна фігня
При Пром-оплаті покупець може оплатити замовлення трохи пізніше (тимчасово воно буде у статусі "Не оплачено"). Найчастіше покупець не сплатив за замовлення не через те, що передумав, а по об’єктивним причинам, які можуть включати в себе онлайн оплати, наприклад: відволікся, не очікував, що потрібно вводити дані своєї картки, не пройшла оплата через недостатню кількість коштів, встановлені ліміти, збій в системі і тд.
У будь-якому випадку, не оплачене замовлення (і не скасоване покупцем) - це меседж продавцю, що замовлення актуальне, але щось пішло не так. Тому потрібно зв’язатися з покупцем та узгодити зміну способу оплати на будь-який доступний, або покупець може повторно оплатити замовлення через свій кабінет. Більш детально про Пром-оплату можна почитати за посиланнями https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360006781478
https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360006721397
Стосовно списаної комісії, якщо дійсно покупка не відбулася, ви можете зробити запит на повернення коштів. Це можна зробити через особистий кабінет, або зв’яжіться з вашим менеджером.
Тупорилий сайт пром, майбутнє за аукціонами типу eBay!
Чому не зробити, як на всіх нормальних сайтах пошук по назві незалежно від рейтингу?? А тоді вже покупець нехай читає відгуки... Читать отзыв Ввожу конкретну модель процесора , а мені видає пошук всі інші моделі та блоки живлення і навіть ровер! А тоді лише прогортавши декілька сторінок знаходжу потрібну модель. А все тому, що рейтинг нижчий , а у когось вищий.
Чому не зробити, як на всіх нормальних сайтах пошук по назві незалежно від рейтингу?? А тоді вже покупець нехай читає відгуки про продавців і вирішує у кого купляти!
Раджу користуватися іншими площадками , доречі з можливістю безкоштовної доставки .
Наведений вами приклад важко проаналізувати без пошукового запиту та посилання на видачу. Будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] , та надайте цю інформацію. Наші спеціалісти перевірять і дадуть більш розгорнуту відповідь з цього приводу.
Совет продавцам , бегите отсюда
Підкажіть, будь ласка, номер запиту який був не опрацьований службою підтримки та ми зможемо допомогти вам.
Також, можете надати ваш ID компанії та ми детально розглянемо вашу ситуацію в категорії та надамо рекомендації по роботі на маркетплейсі.
Некомпетентность пром , и обдиралово продавцов
Переклад всі товарних одиниць та магазинів на маркетплейсі відбувався автоматично задля економії вашого часу та зусиль, які варто було на це витратити. У сповіщеннях в кабінеті та електронну пошту ми надсилали вам інформацію, що аби все було вірно вам потрібно було переглянути всі ваші товари та виправити неточності. Адже тільки ви знаєте особливості товарів та роботи магазину.
Зауважимо, що переклад товарних одиниць був здійснений задля дотримання законодавства. Ми розуміємо, що це складна та кропітка робота особливо у розрізі великих магазинів, тому ініціювали переклад з нашої сторони.
отсутствие службы поддержки
Підкажіть, будь ласка, яка у вас виникла проблема на маркетплейсі?
Аби ми могли пришвидшити відповідь та допомогти вам підкажіть також актуальний номер звернення до нас.
Мамин Бюстик - лучший магазин для беременных
Девочки всегда оперативно проконсультируют, подскажут, ответят на все 100500 вопросов неопытной мамы. Всегда внимательны и приветливые.
Ещё ни разу не пожалела - отличное качество, приятный сервис, огромный выбор и всегда подарочки к заказу ))))
Присматриваю теперь прогулочный костюм для... Читать отзыв Уже не первый раз делаю заказ в этом магазине - собралась сама в роддом, собрала все необходимое для малыша.
Девочки всегда оперативно проконсультируют, подскажут, ответят на все 100500 вопросов неопытной мамы. Всегда внимательны и приветливые.
Ещё ни разу не пожалела - отличное качество, приятный сервис, огромный выбор и всегда подарочки к заказу ))))
Присматриваю теперь прогулочный костюм для кормления на осень!
Успехов и процветания Вашему магазину!
Ми дуже раді, що ви знайшли такий класний магазин у нас на маркетплейсі)
Обов'язково залишайте відгук про ваше замовлення на сайті, адже відгуки впливають на рейтинг компанії.
Приходьте до нас ще!)