Гость Отзыв написан 15 сентября, 2020 год72 просмотра
Мала бути дружкою у подруги на весіллі, яке відбувалося в Харкові. 10.09 купила квиток на 12.09 на 07:40. в 07:15 я вже була на зупинці, набираю оператора щоб уточнити конкретно місце посадки (в квитку пише Правди 80, біля магазина "Золотий вік" - магазин цей знаходиться на Правди 86), а жінка оператор каже мені: ВООБЩЕ-ТО ВАШ АВТОБУС УЖЕ УЕХАЛ! ВАШ БИЛЕТ БЫЛ НЕ ПОДТВЕРЖДЕН. ДОЛЖНА БЫЛА ПРИЙТИ СМС, ПИСЬМО НА ПОЧТУ И ДЕНЬГИ ВАМ ВЕРНУЛИ! Сказати що у мене сталася істерика - це нічого не сказати. Добре що замовила бла-бла кар і доїхала. перевірила пошту - нічого. в смс-ках таки є повідомлення від басфора (в той же день, коли я купила квиток): "Перевізник БАС 365 скасував рейс Дніпро-Харків 12 вересня 2020 о 07:40. Повернення коштів оформлено. Приносимо вибачення за за незручності". Не зрозуміло скасували вони той рейс чи ні, та вже і не важливо. Пізніше виставила свої пригоди в сторіс в інстаграм і як мінімум 3 людини написали мені що така сама ситуація з цим перевізником була. Більше не планую коритсуватися послугами компанії Басфор і Бас 365, срав на них пес
Нікому не рекомендую! - Отзывы об ООО "Бас 365"
Сказати що у мене сталася істерика - це нічого не сказати. Добре що замовила бла-бла кар і доїхала. перевірила пошту - нічого. в смс-ках таки є повідомлення від басфора (в той же день, коли я купила квиток): "Перевізник БАС 365 скасував рейс Дніпро-Харків 12 вересня 2020 о 07:40. Повернення коштів оформлено. Приносимо вибачення за за незручності".
Не зрозуміло скасували вони той рейс чи ні, та вже і не важливо.
Пізніше виставила свої пригоди в сторіс в інстаграм і як мінімум 3 людини написали мені що така сама ситуація з цим перевізником була. Більше не планую коритсуватися послугами компанії Басфор і Бас 365, срав на них пес
отзыв
Комментарии к отзыву