Андрей Отзыв написан 15 июня, 2020 год432 просмотра
Никогда, слышите НИКОГДА ничего здесь не покупайте, и не ведитесь на отзывы и оценки с Hotline.ua, вернуть некачественный товар вам не удастся, я здесь покупал видеокарту, в течении 14 дней захотел вернуть обратно, так как с перебоями работал куллер, мне сказали что не вернут ничего так как коробка была открыта, жду уже две недели пока ее починят, теперь буду сидеть с отремонтированой новой видеокартой за 9000. Ни колл центр, ни менеджера, не решают вопрос с возвратом, одни отговорки, что товар "надлежащего качества" поэтому его отремонтировали.Ужасный сервис, ужасный магазин, не покупайте здесь ничего
Достоинства:
Нету
Недостатки:
Единственый магазин в котором говорят что деньги не вернут за распечатанный товар, даже если он был с браком
Це не правильно. От я купував в розетці один там адаптер він виявився бракований, бо при підключенні до ноутбука нічого не відбувалось, драйвери з диска не встановлювались. Не працювало.
Відіслав за свої гроші в розетку.
Там перевірили його в сервісному центрі (два тижні).
Моніторив ситуацію, дзвонив їм на стаціонарний телефон завжди я.
Тут вони мені кажуть, що справді, виявили заводський брак, що його не вдасться відремонтувати і тому, я можу на ці гроші замовити щось інше.
Я замовив з доплатою, бо те було дорожче.
Сенс цього в тому, що якщо тобі треба, ти дзвони, виясняй, підштовхуй їх. Ось так.
Вони мають його, або відремонтувати, або дати змогу на ці гроші замовити щось інше.
Ця історія про розетку була лише як приклад не більше!
Дякуємо за відгук! У випадках обміну та повернення працюємо згідно законодавства України. Ми перевіримо чому склалась така ситуація та передаємо інформацію на розгляд керівництва. Наш менеджер з Вами зв'яжеться.
Худший сервис - Отзывы о MTA.UA
отзыв
Комментарии к отзыву
Відіслав за свої гроші в розетку.
Там перевірили його в сервісному центрі (два тижні).
Моніторив ситуацію, дзвонив їм на стаціонарний телефон завжди я.
Тут вони мені кажуть, що справді, виявили заводський брак, що його не вдасться відремонтувати і тому, я можу на ці гроші замовити щось інше.
Я замовив з доплатою, бо те було дорожче.
Сенс цього в тому, що якщо тобі треба, ти дзвони, виясняй, підштовхуй їх. Ось так.
Вони мають його, або відремонтувати, або дати змогу на ці гроші замовити щось інше.
Ця історія про розетку була лише як приклад не більше!