Meest ПОЧТА - украинский почтово-логистический оператор, доставляющий посылки, документы и грузы в любой угол Украины и мира! Выделяется широкой сетью собственных и партнерских отделений, доступными тарифами и главное - быстрой и надежной доставкой! Предоставляет услуги по доставке в отделения, почтоматы и курьером по Украине, отправки посылок за границу в 70+...
подробнее
Таким компніям не місце на ринку кур'єрських та поштових послуг - Отзывы о Meest ПОЧТА
===========================================
Прошу звільнити нахєр того ідійота. що робить диспетчеризацію відправлень.
Шановні замляки,
Я блогер, тому регулярно замовляю щось у китайців. Зазвичай, я отримував свої замовлення або у відділенні Укрпошти №ХХХ, або у відділенні Нової Пошти №ХХХ. Це зручно, бо знаходиться поруч із моїм будинком - Чорнобильська ХХХ (це м.Київ).
Але останнім часом замовлення почали приходити через вашу компанію. Я вже катався по ТРЬОХ різних адресах (Проспект Перемоги 136 магазин Космо, Проспект Перемоги 136 салон краси, Ушакова 14 зоомагазин), які ЗНАЧНО далі аніж раніше,. Більше того, посилки приходять кожного разу на різні адреси - системи немає ніякої.
Я, як цуцик, мушу бігати по ваших пунктах видачі, щоб отримати свої посилки.
Але останній раз ви перевершили самі себе.
Мої посилки одночасно надійшли за адресами Щербаківського 63 та Клавдієвська 40Г.
Мало того, що ви не в змозі доставити все на одну адресу, а розпорошуєте по декількох, так ви ще і із картами не товаришуєте - хоч подивіться, де знаходиться моя адреса, а де знаходиться адреса пункту видачі? Це, бляха, 11 кілометрів в один бік. 11, су*а, кілометрів!!! Там немає метра, а маршрутка їде майже 1 годину в один бік. Я мушу витратити 2 години на транспорт, щоб отримати посилку, вартістю 1 долар?! У вас там топографічний кретинизм чи то просто прикол такий - виховання здорової нації, що багато ходить пішки?
Я із жахом очікую свої наступні 15 відправлень.
Тому маю пропозіції:
1) звільніть того ідійота, що робить диспетчеризацію - за роздовбайство, відсутність логічного мислення та неповагу до клієнтів.
2) Почніть узгоджувати хоча б в телефонному режимі, де отримувачу буде зручніше забрати своє відправлення (як це робить Нова Пошта)
3) Особисто мої відправлення доставляйте у пункт видачі Миколи Ушаков 14А (зоомагазин) або Академіка Палладіна 23А (творча крамниця).
4) Ті відправлення, що ви запуляли бо-зна куди, перешліть будь ласка на адресу Академіка Палладіна 23А (творча крамниця)
Дякую.
ps: і передзвоніть будь ласка, щоб я знав, чи отримаю свої відправлення, чи ви начхали на мої побажання.
===========================================
Отримав таку відповідь:
===========================================
Доброго дня!
Від імені компанії приношу вибачення за дану ситуацію.
Перепрошуємо за такі незручності та витрачений особистий час.
Ми вже передали наполегливий запит щодо термінової доставки посилки
Зі свого боку обов'язково проконтролюємо доставку Вашої посилки та зробимо все від нас залежне, аби Ви отримали її якнайшвидше.
Прошу уточнити які ще є посилки для переадресації
Дякую
З повагою,
Менеджер Оксана
===========================================
Запитую:
===========================================
Доброго дня,
та, мабуть всі, що приходять на моє ім'я ( ХХХХХХХХХХ ХХХХХХХХ) чи адресу (Київ, Чорнобильська ХХХ кв. ХХХ) чи номер телефона (+380ХХХХХХХХХ).
Наразі, маю такі номери відправлень:
RO397526872EE
SA067205920EE
SA067439213EE
SA067168303EE
Чи правильно я зрозумів, що мені потрібно очікувати додаткового повідомлення через СМС про доставку моїх віправлень у найближче відділення?
Дякую
===========================================
Відповіді не отримав. Тому запитую ще раз:
===========================================
Доброго дня,
чи дійшов до вас мій лист, бо я не отримав жодної відповіді.
Дякую
===========================================
Відповді так і несає.
І шо ми маємо? Контакт-центр по вихідних не працює, на листи не відповідають, відправлення розпорошують по різних пунктах видачі без будь-якої системи чи логіки.
І от нашо було лізти у ланцюжок міжнародних відправлень, якщо не можете надати сервіс якісно?
Як то кажуть російською "не можешь срать - не мучай жопу". Ідіть собі с Богом із цього ринку. Вам тут не раді і вас не люблять (13000 негативних відгуків - це лютий пісєц!).
Свої висновки я зробив - пишу скарги у мінінфраструктури та на логістичні компанії, відправлення яких проходять через Міст-Експрес із вимогою недопускати подібних "партнерів" до процесів міжнародних пересилань.
отзыв
Комментарии к отзыву
"Доброго дня! Дякую за уточнення. Переадресація зафіксована, очікуйте смс про прибуття. Дякую. З повагою, Менеджер Оксана"
А натомість сьогодні я отримав 4 істеричні СМС про те, що термін зберігання спливає і відправлення будуть повернені відправнику.
Так от хто бреше? "Менеджер Оксана" чи "робот", що розсилає СМС.
І чому та Оксана не може може домовитись із роботом про те що розказувати клієнтам?
І що мені робити? Слухать Оксану чи слухать робота?
Номери відправлень: RO397526872EE SA067205920EE SA067439213EE SA067168303EE