Meest ПОЧТА - украинский почтово-логистический оператор, доставляющий посылки, документы и грузы в любой угол Украины и мира! Выделяется широкой сетью собственных и партнерских отделений, доступными тарифами и главное - быстрой и надежной доставкой! Предоставляет услуги по доставке в отделения, почтоматы и курьером по Украине, отправки посылок за границу в 70+...
подробнее
Найжахливіша доставка, посилки просто зникають або їх там крадуть! - Отзывы о Meest ПОЧТА
Спочатку мою посилку навмання відправили в інший кінець міста, не повідомивши про це. Потім коли я її переадресувала, вони її загубили, вже 9 день не можу отримати відповіді де моя посилка. Перший тиждень кожен день писали, що посилка буде завтра. Потім почали від мене морозитись. Зараз пишуть, що посилка "знаходить на складі вияснення" і посилку "подано в пошук подано в пошук." Що означають ці слова - мені не дали відповіді, а я запитала декілька разів. Подала електронну заяву про те, що хочу отримати офіційний лист від компанії з поясненнями, де моя посилка і повідомили, що відповідь нададуть протягом 1 робочого дня. Відповіді не отримала, оператор Андріан в чаті сьогодні 48 хвилин часу у мене забрав ні на що, я декілька разів запитала, яка відповідь і через 48 хвилин переписки він почав у мене уточнювати, що я маю на увазі. Мене тримають за ідіотку і на тому все. Я задала декілька питань і отримала лише дві відповіді, які невідомо як трактувати - "знаходить на складі вияснення" і посилку "подано в пошук подано в пошук". Я так розумію що мою посилку загубили і не хочуть визнавати. Але бачу, що таких відгуків багато, відповідно дана компанія просто КРАДЕ ПОСИЛКИ. Ваш сервіс дно і ви не здатні виконувати свою роботу. Дивно, що ви досі працюєте, гадаю заплатили комусь багато коштів, щоб вас не закрили! Іншого варіанту бути не може.
отзыв
Комментарии к отзыву
На даний момент, уточнюємо детальнішу інформацію щодо статусу посилки.
По посилці 04.12.2025 зареєстрована рекламація від отримувача. Терміни розгляду претензії до семи робочих днів. Очікуйте подальшого інформування на електронну пошту про результати розгляду рекламації.
Маркіян, Meest.
перший тиждень оператори бачили що посилка у сортувальному центрі і обіццяли, що завтра доставлять, а тепер вже всі шукають посилку...чудово