Meest ПОЧТА - украинский почтово-логистический оператор, доставляющий посылки, документы и грузы в любой угол Украины и мира! Выделяется широкой сетью собственных и партнерских отделений, доступными тарифами и главное - быстрой и надежной доставкой! Предоставляет услуги по доставке в отделения, почтоматы и курьером по Украине, отправки посылок за границу в 70+...
подробнее
Мабуть моя довга історія співпраці з Meest надішла свого кінця. Тупий Rosan тому причина... - Отзывы о Meest ПОЧТА
1. Тепер кожне відправлення проходить "визначення вартості" - навіть коли є всі інвойси та чеки у самому відправленні.
2. Росан тупить десь ТИЖДЕНЬ перед тим, щоб надіслати мені повідомлення про потребу надати скріншоти та інші підтверджуючі документи. А після надання мені дуже вічливо повідомили: "Розглядання займає до 7 робочих днів, але зараз може більше. Маємо багато посилок на оцінку.". Я, як бізнесмен, не розумію як так можливо взагалі будувати сервіс?? Тобто у вас там купа відправлень на оцінку, а ви розслаблені та все на війну списуєте замість того, щоб найняти додаткових працівників? Я розумію, що Meest та Rosan дуже зайняті та можуть бути перенавантажені, але чому не вирішується це питання ніяк?
3. Після того, як надав фото через кабінет на сайті по посиланню з СМС, спробував звʼязатись з кол-центром. Дзвонив три дні. "Всі оператори зайняті, ми вам передзвонимо" - ніхто не передзвонив. Лайно у вас, а не кастомер саппорт.
4. Коли зміг на третій день дідзвонитись дівчина сказала, що "фото завеликі, не бачу весь скріншот". Тобто персонал взагалі не вміє працювати зі скріншотами, зробленими у звичайному форматі? Та навіть якщо вони великі - хіба так важко зменшити масштаб на комп'ютері??
5. Взагалі система повідомлень мені незрозуміла. Чому я отримую повідомлення про необхідність надання додаткової інформації через пʼять-сім днів після затримання посилки та ще й через СМС?? Ви маєте мій email - чому б не повідомити відразу?? Купа часу втрачена а ще скільки буду чекати взагалі незрозуміло. Що там робітники Meest/Rosan роблять весь цей час?
Наприклад, ось час отримання відправки на складі Rosan та час відправки повідомлення:
CV947879550US
Затримано 2023-04-15
Отримав повідомлення та відразу надав інформацію 2023-04-20
Зараз 2023-04-27 - досі не знаю що там з відправленням, повна тиша
MYCV058022305GB
Затримано 2023-04-20
Отримав повідомлення та надав інформацію сьогодні - 2023-04-27
Чому я маю чекати 7 днів щоб тільки отримати повідомлення з посиланнням на сторінку, де можна надати скріншоти??? А теперь, після надання всієї інформації скільки я маю чекати? Я так розумію "7 робочих днів, а можливо більше"? Прямо чую Арестовича з його "два-три тижні максимум"..
Всі мої намагання прискорити процес закінчились нічим - відправляют на телефони гарячої лінії (яка не працює, лише на третій день додзвонився)
Схоже сервіс став настільки "крутий", що йому нема діла до потреб звичайних громадян. То мабуть треба буде голосувати грошіма - конкуренти є, навіть є приватні особи, хто помітно вічливіший та чуйний до потреб користувачів послуг. Скоріше б отримати свої відправлення та забути про meest як поганий сон.
отзыв
Комментарии к отзыву
Тел.: 0 (32) 2440308, +38 (050) 433 50 70, +38 (067) 433 50 70
e-mail: [email protected]
Графік роботи: Пн - Пт: 09:00-18:00 год., 13:00-14:00 год. - обідня перерва.
Ольга, Meest.
Ольга, Meest.
"Міжнародна пошта проходить через власні центри Міжнародного поштового обміну у Вестербурзі (Німеччина) та у Львові (Україна). Відправлення усіх форматів розмитнюють, сортують та відправляють до філій СП «Росан», які є у кожному обласному центрі України."
Та митниця не єдине, з чим є проблеми. Чому ви повідомлення розсилаєте з такою затримкою?
Вимагають гроші, крадуть посилки, крадуть речі з посилок.
Злодії в законі.
Ольга, Meest.
В Канаді корупція відсутня.
В Канаді весь ваш meest разом з росаном вже б давно парився на комфортних канадських нарах з конфіскацією награбованого.
Я жив і працював в Канаді, в США, та багато де. Тому знаю, що пишу.
CV946516286US