Meest ПОЧТА - украинский почтово-логистический оператор, доставляющий посылки, документы и грузы в любой угол Украины и мира! Выделяется широкой сетью собственных и партнерских отделений, доступными тарифами и главное - быстрой и надежной доставкой! Предоставляет услуги по доставке в отделения, почтоматы и курьером по Украине, отправки посылок за границу в 70+...
подробнее
Про роботу в цій компанії - Отзывы о Meest ПОЧТА
Все почалось ще у мій перший робочий день, з самого ранку, коли вельмишановні айтішніки 2 години не могли розібратись, чому я не можу залогінитись в 1с у свій профіль, за тими даними, які вони мені самі і надали. Нажаль я так і не зміг зрозуміти, чому вони перед свторенням цього профілю навіть не перевірили, чи коректно все працює, перш ніж передати це все у роботу. З горем пополам, їм це вдалось виправити , після чого, я все ж таки приступив до роботи.Але, нажаль, радуватись було зарано, тому що система нереально глючила, зависала, а клієнтам надати інфу , щодо їх питань було неможливо.. І в чому ж тут проблема? - спитаєте ви. Зависла та й зависла, таке буває, навіть сервера Amazon інколи падають. Проблема у тому, що для операторів дуже важливий показник повторних звернень ,їх має бути якомога менше, але так як система висить, потрібно повідомляти клієнтів, щоб ті звернулись пізніше повторно, після чого, звісно, відбудеттся повторний звінок , який зарахується як повтроне звернення і негативно вплине на статику, по якій потім будуть нараховуватись бонуси до ЗП. Получається , через те , що висне ця дибільна система, звичайний рядовий оператор сам собі псує статистику та лишає себе бонусів.Геніально, тут можна просто поплескати керівництву, які звісно ж знають про таку проблему, думаю вона не один рік існує, але звісно ж нічого не роблять. Навпаки , їм лише на руку коли працівники лишають самі себе додаткових грошей.
Цей цирк з зависанням системи відбувався протягом 3 днів, вона періодично зависала по 10,15,20 хв. впродовж робочого дня.
Наступний казус стався цього ж тижня, буквально на 3 день. Виникла проблема з зв'язком. При прийнятті вхідного дзвінка, згортаючи випливаюче вікно розмови, перші 15 секунд відбувалось шипіння, клієнта чути не було і звісно потрібно було його перепитувати що він казав, на що обурювались самі клієнти , бо думали що їх не слухали. Плюс на це все шипіння і повторний розказ клієнта, тратився лишній час, телефонний дзвінок тривав більше ніж зазвичай. А тривалість дзвінка - це другий важливий критерій за яким також нараховують бонуси. Тому я негайно повідомви про цю проблему свого старшого оператора. Спочатку ми спробували замінити гарнітуру, бо вважали, що проблема в ній, але не допомогло. Після чого мій головний оператор зв'язався з вельмишановними айтішніками, аби ті підключились до мого ПК та розібрались у чому проблема. Далі професіонал свого діла, підключився до мого ПК , а я наблюдав за його діями в екрані, як він вирішує цю проблему і зрозумів, що якби мені дали 15 хвилин і гугл, я би вирішив цю проблему самостійно. Пан айтішнік виявився самозванцем, тому що, все що він міг зробити - це відкрити параметри звуку поклацати його, залізти в диспетчер задач і закрити всі процеси(як це мало допомогти у вирішенні проблеми, мені невідомо. Я сам не остання людина у цій сфері, маю вищу освіту у галузі комп'ютерних наук, не можу сказати що я супервчений і якись там знавець, але як не як поняття якесь маю. Тому дії пана айтішніка зилишилсь для мене загадкою).
Після того, як він завершив свої елементарні дії , які вміє любий школьнік 5 класу, сказав,аби я приступав до роботи, що має допомогти, а якщо не допоможе, аби я перезагрузив ПК. Я звісно, від такого професіоналізму прозрів, але пручатись не став, робив шо сказали, як не крути, він айтішнік тут , а не я. Звісно, його дії мені не допомогли, перезавантаження ПК, як ви вже здогадались , також результату не дало.
Я знову повідомив свого старшого оператора, на що почув у відповідь : "потерпи, лишилось 2 години, вже допрацюй" а завтра знову попросить, аби вирішили мою проблему. Проблему зі зв'язком ніхто так і не вирішив аж до самого мого звільнення, хоч я неодноразово про неї нагадував.
Наступне , що дуже добре відклалось в моїй голові , це відношення працівників meest до клієнтів. Був випадок, звернувся клієнт, який хотів повернути кошти за втрачену посилку. Для цього йому потрібно було заповнити різні бланки, документи і тд, звичайно, що там багато нюансів і не у всіх з 1 разу получається зробити все правильно. Тому , клієнт декілька разів виконував цю всю процедуру заповнення заяви , так як я був його оператором , який приймав його заяву, весь час він звонив до мене і йому доводилось все довго пояснювати. Це по незрозумілим мені причинам дуже обурило мою старшу операторку, спочатку вона виставила претензії мені, чого я так довго на дзвінку( бо є певні норми тривалості дзвінка, але нажаль я ніяк не влкадався в них, так як доводилось довго спілкуватись з клієнтом,), я їй пляснив чому так довго на дзвінку, і яка ситуація з клієнтом. На що почув увідповідь , що клієнт "Даун".
Цим можна охарактеризувати загальне відношення компанії до клієнтів.
Ця робота висмоктувала весь позитив, всю енергію і натхнення працювати тут з кожним днем згасало.
Про колектив сказати нічого, його тут немає, тут є лише окрема компашка старших операторів, началсьтва, які лише між собою спілкуються. А на остальних працівників і новачків всім начхати, ніхто навіть не намагався підтримувати якись зв'язок, або дружність , там головне щоб 8 годин відпрацював, про людей ніхто не думає.
90% дзвінків - це клієнти, які незадоволені сервісом
Найгірше те, що весь негатив потрібно слухати операторам і приймати на себе це все га**о(мати, погрози, винос мозгів ), яке лиється від людей і відчитуватись за всії дії компанії, в якій твориться повний бардак.
За весь час моєї праці був лише 1 випадок, коли клієнт просив зафіксувати подяку, мій старший оператор ( який там працює близько 5 років, а можливо і більше)навіть не міг згадати, як це зробити, тому що такі випадки це нонсенс, коли хтось хоче висловити свою подякую цій компанії.
Насправді дуже важка робота психологічно і морально , після робочого дня і всього негативу,який був у твій адрес за 8 робочих годин, відчуваєш себе просто переїханиим і змішаним з лайном.
Щиро не рекомендую нікому цей сервіс використовувати я а тим паче стати його працівнтком.
А начальству компанії потрібно робити висновки і приймати якісь заходи(в чому я дуже сумніваюсь) тому що насправді все дуже погано на всіх рівнях і напрямках.
отзыв
Комментарии к отзыву
Всього вам найркащого.💙