Meest ПОЧТА - украинский почтово-логистический оператор, доставляющий посылки, документы и грузы в любой угол Украины и мира! Выделяется широкой сетью собственных и партнерских отделений, доступными тарифами и главное - быстрой и надежной доставкой! Предоставляет услуги по доставке в отделения, почтоматы и курьером по Украине, отправки посылок за границу в 70+...
подробнее
Скарги на роботу Міст Експрес - Отзывы о Meest ПОЧТА
Сподіваюсь, що чим більше буде написано скарг, тим швидше налагодять роботу працівники Міст експрес. А взагалі, думаю, що цей перевізник «УЩЕРБНИЙ»
Інформація для тих, хто задовбався боротися із Міст-Експресом та хоче покласти край тому бардаку що вони творять:
Діяльність компаній-операторів поштового зв'язку (а Міст-експрес саме така компанія, бо внесена в державний реєстр https://nkrzi.gov.ua/images/upload/430/3973/Poshtovyi_reiestr_28_05_2019.xls) регулюється двома органами.
А саме:
1) НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ’ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
2) МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
В Нацкомісію можна подавати звернення та скарги у наступні способи:
1) надсилати звернення до НКРЗІ поштою на адресу: Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22;
2) надавати звернення до Громадської приймальні НКРЗІ особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства, у час, визначений Графіком роботи громадської приймальні, за адресою: 01001, м. Київ, вул.Хрещатик, 22;
3) надсилати письмові звернення до НКРЗІ електронною поштою на визначену електронну адресу: [email protected];
4) викладати звернення усно на особистому прийомі відповідно до Графіку особистого прийому громадян Головою та членами НКРЗІ за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 22;
5) телефонувати на телефонну “гарячу лінію” (044 202 00 81
щосереди з 11:00 до 13:00) НКРЗІ для звернень громадян та отримувати необхідну інформацію, роз’яснення та компетентну консультацію фахівців НКРЗІ щодо надання послуг зв’язку безпосередньо під час розмови.
В Мінінфраструктури можна подавати скарги у наступні способи:
1) Електронне звернення на сайті https://mtu.gov.ua/content/elektronne-zvernennya.html
2) Звернувшись за номером телефону (044) 351-48-01, кожен громадянин може залишити своє звернення або отримати інформацію від посадових осіб Міністерства інфраструктури щодо зазначених питань
3) Звернувшись особисто до посадових осіб, згідно графіку прийому громадян (детальніше тут: https://mtu.gov.ua/content/gromadska-priymalnya.html)
отзыв
Комментарии к отзыву
Перепрошуємо за незручності. Для конструктивного вирішення проблем на майбутнє, просимо написати, будь ласка, номер чи номери проблемних замовлень. Так Ви допоможете нам поліпшити сервіс для Вас та решти наших клієнтів.
Юрій, Meest.