Meest ПОЧТА - украинский почтово-логистический оператор, доставляющий посылки, документы и грузы в любой угол Украины и мира! Выделяется широкой сетью собственных и партнерских отделений, доступными тарифами и главное - быстрой и надежной доставкой! Предоставляет услуги по доставке в отделения, почтоматы и курьером по Украине, отправки посылок за границу в 70+...
подробнее
СКАРГА, Жахлива робота! - Отзывы о Meest ПОЧТА
Являюсь клієнтом вашої компанії "MyMeest" і в мене склалась дуже неприємна ситуація !
По перше: зробила замовлення у Польщі на початку червня, 3 посилки на Ваш склад , у кабінеті писала така інформація ,що консолідація посилок у Польщі НЕ відбувається до !! 31.05.2020!! . Я зателефонувала на гарячу лінію,щоб уточнити чи буде консолідація працювати вже з червня , на що мені дівчата диспетчери сказали , що так буде працювати , вони зможуть мені обєднати 3 посилки в 1 ,тому можу бути спокійна ,але потрібно ПРОСТО написали повідомлення на пошту : [email protected] і уточнити всі деталі посилок та адрес доставки! Що я і зробила ! Мої посилки зберігались на Вашому складі з 18.06.2020 до 30.06.2020 тоді я їх в кабінеті перенаправила на відправку , бо вже не можливо було чекати відповідь від вас!! ніхто не реагував на мої повідомлення , я кожного дня телефонувала ,щоб дали відповідь чи буде об'єднання ,чи ні ! Весь час дівчата диспетчера говорили одне і те ж : напишіть нам листа і ми все об'єднаємо ! Я писала такого листа 3 рази в різні дні !!! Ноль реакції! Лише коли я вже відправила посилки , коли мені вже прийшов рахунок на оплату !! На секундочку , одна з посилок важила 0,500 грам (але насправді вона ще менша )я оплатила 155 грн ! Після того як ви мені скинули рахунок , аж тоді прийшла відпровідь про те , що можна було б відправити посилки на відділення , щоб зменшити вартість посилки !
І так в мене до вас декілька питань випливає з цієї ситуації :
- чому вчасно не даєте відповідь на повідомлення ,які надходять Вам на пошту ?!
- чому ваші дистепчера ,які сидять на гарячій лінії не вміють правильно оцінювати ситуацію клієнта і знаходити вирішення проблем?! Вони завжди нічого незнають і відповідь завжди на всі питання одна : пишіть офіційне звернення на пошту і ми дамо вам відповідь ! Мені здається якщо я телефоную і кажу ,що мені потрібна консолідація посилок , це робиться для того щоб зменшити вартість доставки , тому якщо така послуга на певний час не діє , ваші диспетчера повинні запропонувати інший вихід із ситуації, а не просто казати , що нічого незнають і пишіть листа на пошту !
По друге :
Оплативши 3 посилки з Польщі , одним рахунком , відправила їх в один день , вони приходять до мені в різні дні! Весь час змінюються дати доставки ! Але саме важливіше , що одна з тих посилок так і не прийшла до мене !
НА СЕКУНДОЧКУ , зараз 20.07.2020 - Оплата за доставку посилок була ще 03.07.2020.
Додзвонитись на гарячу лінію неможливо !!! Пробуюю декілька днів ,просто каже що всі оператори заняті !
Тому хочу сказати, що робота з клієнтами ЖАХЛИВА, я плачу вам НЕ маленькі гроші за доставку,а сервісу 0 !!!
Ваші диспетчера , не обізнані , не виховані , перебивать!! Ніякої відповіді від них не дізнаєшся ! Коли не подзвониш , нічого вони незнають!
Не розумію за яку роботу , власники компанії їм платять гроші !!
НАЙДОРОЖЧА доставка із закордону, якою я користувалась!
НАЙДОВШИЙ час очікування !! Я б радила вам перейменуватись , тому що Ви зовсім не Express!
Отже, можливо тут мені дасьте відповідь де мої посилки і скільки ще часу очікувати?
MYCV018546247PL
MYCV018839183ES
отзыв
Комментарии к отзыву
Web: https://mymeest.com/ (онлайн чат на сайті)
Тел.: +380 50 373 5343, +380 67 373 5343.
Е-mail: [email protected]
Графік роботи: Пн - Пт: 08:00 - 20:00 год.
Маркіян, Meest.