СКАРГА, Жахлива робота! - Отзывы о Meest ПОЧТА

Meest ПОЧТА
Отзыв написан 20 июля, 2020 год 137 просмотров
Доброго Дня!
Являюсь клієнтом вашої компанії "MyMeest" і в мене склалась дуже неприємна ситуація !
По перше: зробила замовлення у Польщі на початку червня, 3 посилки на Ваш склад , у кабінеті писала така інформація ,що консолідація посилок у Польщі НЕ відбувається до !! 31.05.2020!! . Я зателефонувала на гарячу лінію,щоб уточнити чи буде консолідація працювати вже з червня , на що мені дівчата диспетчери сказали , що так буде працювати , вони зможуть мені обєднати 3 посилки в 1 ,тому можу бути спокійна ,але потрібно ПРОСТО написали повідомлення на пошту : [email protected] і уточнити всі деталі посилок та адрес доставки! Що я і зробила ! Мої посилки зберігались на Вашому складі з 18.06.2020 до 30.06.2020 тоді я їх в кабінеті перенаправила на відправку , бо вже не можливо було чекати відповідь від вас!! ніхто не реагував на мої повідомлення , я кожного дня телефонувала ,щоб дали відповідь чи буде об'єднання ,чи ні ! Весь час дівчата диспетчера говорили одне і те ж : напишіть нам листа і ми все об'єднаємо ! Я писала такого листа 3 рази в різні дні !!! Ноль реакції! Лише коли я вже відправила посилки , коли мені вже прийшов рахунок на оплату !! На секундочку , одна з посилок важила 0,500 грам (але насправді вона ще менша )я оплатила 155 грн ! Після того як ви мені скинули рахунок , аж тоді прийшла відпровідь про те , що можна було б відправити посилки на відділення , щоб зменшити вартість посилки !
І так в мене до вас декілька питань випливає з цієї ситуації :
- чому вчасно не даєте відповідь на повідомлення ,які надходять Вам на пошту ?!
- чому ваші дистепчера ,які сидять на гарячій лінії не вміють правильно оцінювати ситуацію клієнта і знаходити вирішення проблем?! Вони завжди нічого незнають і відповідь завжди на всі питання одна : пишіть офіційне звернення на пошту і ми дамо вам відповідь ! Мені здається якщо я телефоную і кажу ,що мені потрібна консолідація посилок , це робиться для того щоб зменшити вартість доставки , тому якщо така послуга на певний час не діє , ваші диспетчера повинні запропонувати інший вихід із ситуації, а не просто казати , що нічого незнають і пишіть листа на пошту !


По друге :
Оплативши 3 посилки з Польщі , одним рахунком , відправила їх в один день , вони приходять до мені в різні дні! Весь час змінюються дати доставки ! Але саме важливіше , що одна з тих посилок так і не прийшла до мене !
НА СЕКУНДОЧКУ , зараз 20.07.2020 - Оплата за доставку посилок була ще 03.07.2020.
Додзвонитись на гарячу лінію неможливо !!! Пробуюю декілька днів ,просто каже що всі оператори заняті !


Тому хочу сказати, що робота з клієнтами ЖАХЛИВА, я плачу вам НЕ маленькі гроші за доставку,а сервісу 0 !!!
Ваші диспетчера , не обізнані , не виховані , перебивать!! Ніякої відповіді від них не дізнаєшся ! Коли не подзвониш , нічого вони незнають!
Не розумію за яку роботу , власники компанії їм платять гроші !!
НАЙДОРОЖЧА доставка із закордону, якою я користувалась!
НАЙДОВШИЙ час очікування !! Я б радила вам перейменуватись , тому що Ви зовсім не Express!


Отже, можливо тут мені дасьте відповідь де мої посилки і скільки ще часу очікувати?
MYCV018546247PL
MYCV018839183ES

Достоинства:
  1. НЕМАЄ
Недостатки:
  1. - Жахлива робота диспетчерів на гарячій лінії ! Вони нічого незнають! Зовсім!
  2. - Клієнтоорієнтованість компанії на 0!
  3. - Найдовша доставка,якою мені доводилось користуватись ! З Америки і то швидше мені приїжджали посилки, ніж з Польщі ! ( Америку замовляла не через вашу компанію !)
  4. - Найдорожчі послуги доставки!! Ціна і якість не відповідають !!
  5. -
2 согласны



Комментарии к отзыву

Ответ представителя Meest ПОШТА 20 июля, 2020 год
Доброго дня! Для більш детальної інформації, стосовно Ваших відправлень, зверніться, будь ласка, в службу підтримки сервісу MyMeest за наступними контактами:

Web: https://mymeest.com/ (онлайн чат на сайті)

Тел.: +380 50 373 5343, +380 67 373 5343.

Е-mail: [email protected]

Графік роботи: Пн - Пт: 08:00 - 20:00 год.

Маркіян, Meest.
Марія 20 июля, 2020 год
Напишіть адресу куди офіційно я можу звернутись із моєю скаргою? Мені потрібне відшкодування моральної шкоди! Відповідно до Конституції України (ст. 32, 56, 62). Тому що ви ж розумієте , я оплатила посилку , а її немає ! А так як я вагітна жінка на 7 місяці , будь які переживання мені протипоказані! І коли я про це уточнювала вашим диспетчерам , щоб допомогли мені розібратись з моїми посилками , тому що я вагітна і вже просто немаю сил розбиратись з тим всім ! Від вашої компанії було 0 реакції!


Meest ПОЧТА
Все отзывы

1.5 5
26666 отзывов / 2136814 просмотров
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА - украинский почтово-логистический оператор, доставляющий посылки, документы и грузы в любой угол Украины и мира! Выделяется широкой сетью собственных и партнерских отделений, доступными тарифами и главное - быстрой и надежной доставкой! Предоставляет услуги по доставке в отделения, почтоматы и курьером по Украине, отправки посылок за границу в 70+... подробнее

Служба доставки
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 отзывов
Justin почтовые услуги
Justin почтовые услуги

Рейтинг: 1.5
1102 отзыва
USAinUA
USAinUA

Рейтинг: 3.9
450 отзывов
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 отзывов
Meest Shopping
Meest Shopping

Рейтинг: 1.5
220 отзывов
Компания «GUNSEL»
Компания «GUNSEL»

Рейтинг: 2.6
1167 отзывов
Portal Express (Портал Экспресс)
Portal Express (Портал Экспресс)

Рейтинг: 5
321 отзыв
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 отзывов
​Nova Poshta Humanitarian
​Nova Poshta Humanitarian

Рейтинг: 2.3
12 отзывов