Meest ПОЧТА - украинский почтово-логистический оператор, доставляющий посылки, документы и грузы в любой угол Украины и мира! Выделяется широкой сетью собственных и партнерских отделений, доступными тарифами и главное - быстрой и надежной доставкой! Предоставляет услуги по доставке в отделения, почтоматы и курьером по Украине, отправки посылок за границу в 70+...
подробнее
Просто жах, а не сервіс!! - Отзывы о Meest ПОЧТА
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за звернення. Ваша посилка зареєстрована в базі даних 03.12.2019, але на територію України ще не прибула. На жаль, дата прибуття в Україну не вказана. Для уточнення більш детальної інформації рекомендовано звернутися до Компанії Відправника. Юрій,Meest-Express.
Вона прийшла в україну. Я знаю що маю заптлатити за неї мито. Що треба зробити щоб швидше її получити? Підкажіть будь ласка!?)
В темі вкажіть номер відправлення. В тілі листа надішліть підтверджуючи документи вартості вкладення. Митне оформлення триває протягом 7 роб. днів. Вам надійде відповідне СМС. Михайло, МЕ
І як це розуміти? Казали відповісте протягом 30 хв. А пройшо 2 доби!!! Це взагалі неподобство!!! Жах..
Гроші потратив
А після першої хвилини воно автоматом вибиває!
Нн знаєте , як можна на них в суд подати?
номер 0322440308 піднімають трубку раз в декілька днів
Прошу не займатись дезінформацію клієнта. Відправлення Владислава, ще не потрапило на митну територію України і процедуру розмитнення ще не проходило. Михайло, МЕ
Митний огляд і відсутність контактного номеру є непов'язаними між собою подіями.
Окремо відповів у Вашому відгуку.
Якщо відправлення має бути розмитнено і тривалий термін перебуває на вияснені без реквізиту, проводиться візуальний огляд наявних на посилці стікерів. Якщо на німецькому стікері присутні реквізити, тоді вони вносяться в базу і проводиться подальша робота з відправленням і контакт з клієнтом.
Якщо відправлення не підпадає під розмитнення і в ньому відсутня адреса і присутній номер телефону клієнта, тоді проводиться контакт і уточнення даних, подальша доставка. Якщо є адреса і не має телефону, тоді відправлення передається з міжнародного сортувального центру нам для доставки і кур'єр вже буде намагатись доставити на адресу без попереднього зідзвону з клієнтом. Якщо відсутні обидва реквізити, тоді відправлення приблизно місяць буде знаходитись на міжнародному сортувальному центрі поки не зголоситься отримувач і не будуть внесені відповідні реквізити, якщо не зголоситься, тоді йде повернення в Німеччину. На жаль, така система роботи з відправленнями DHL і поки ми вплинути на неї не можемо. Клієнти які часто замовляють з Німеччини, знаючи про цю проблему завчасно відправляють свої реквізити на пошту [email protected] для того щоб не виникало затримок при обробці на ММПО.
Спробуйте спершу в міст експрес подзвонити, вони скажуть шо відправник не вказав ваш номер при доставці, запишуть ваш номер і скажуть дзвонити "брокерам"