Отзыв о Meest ПОЧТА по адресу Гола Пристань, Гола Пристань, Карла Маркса, 126/1 Доброго дня, шановні! Спершу хочу сказати, що завжди була задоволена роботою Вашої компанії і компетентністю кур*єрів, коли був вибір, завжди обирала Містекспрес і радила друзям. Але, напевно до кожної людини приходить той момент, коли вона отримує негативний досвід... Ще з самого ранку зі мною зв*язалась дівчина і попередила про доставку в першій половині дня. Я попросила зателефонувати мені при... Читать отзыв Доброго дня, шановні! Спершу хочу сказати, що завжди була задоволена роботою Вашої компанії і компетентністю кур*єрів, коли був вибір, завжди обирала Містекспрес і радила друзям. Але, напевно до кожної людини приходить той момент, коли вона отримує негативний досвід... Ще з самого ранку зі мною зв*язалась дівчина і попередила про доставку в першій половині дня. Я попросила зателефонувати мені при під*їзді до мого міста. В 11-30 двінок: "Виходьте, ми підїхали...". Пояснюю, що я на роботі, прошу щоб почекали 15 хвилин, кажу відвезіть інші відправлення та поверніться до мене, на що отримую величезний шквал негативу та "піни з роту". Дівчина кинула трубку. Я набираю передзвонити, бере трубку чоловік... Намагаюсь домовитись з ним - реакція таж сама - чекати не буду, повертатись не буду і взагалі не мої проблеми. Прошу звернути увагу, що це все супроводжується криком, грубісттю, а чоловік мене ще й ПЕРЕКРИВЛЯВ! вдаючи з себе малу дитину! Зрештою, "фиркнувши" чоловік зказав, що засікає 15 хвилин і під*їде точно в час! якщо мене не буде, він не поверниться! Шановні! В мене питання! То як це так, хіба є в кур*єра, в посадових обов*язках, ставити умови клієнтові? Чи то може він за власний кошт мені доставку робить? Коротше, Я була вдома через 10(!) хвилин! Чекаю. Машина таки під*їхала, але дзвонити мені ніхто не збирався, щоб я вийшла... та і взагалі підїхали не до того двору... але то таке... В мене по достаці було ліжно. Його просто витягли з машини і поклали на землю. На прохання допомогти занести хоча б у двір - відмова. Говорю, я маю перевірити товар при вас на наявність дефекту, а лише потім гроші - кур*єр сказав, що то не його проблеми ... Прошу звернути увагу, що хлопці завжди заносили мені великі пакунки до будинку, і ми їх разом відкривали і перевіряли, а тут... якесь непорозуміння... Доречі, кур*єра звуть Руслан 0992505078. А тепер про моє ліжко: пошкоджене пакування, подряпане бильце... І мабудь, що так... проблеми всеж таки мої ... адже ніхто не компенсує... Шановний МістЕкспрес! хочу від душі Вам побажати процвітання і зростання, але уважніше обирайте робітників, адже саме від них залежить імідж компанії Хотілося б щоб кур*єри уважніше вивчили свої посадові обов*язки і пройшли курс української мови!
Доброго дня! Хотіли б розібратися детальніше у цій ситуації, тож напишіть, будь ласка, номер декларації, по якій вона виникла. Завчасно дякуємо. Ольга, Meest Показать 1 ответ
Юлия Цюпа (Украина, Гола Пристань)19 июля, 2018 год
Отзыв о Meest ПОЧТА по адресу Гола Пристань, Гола Пристань, Карла Маркса, 126/1 Сегодня,была доставлена,если так можно выразиться,моя посылка RO372261984EE.С такой наглостью и неуважением,я сталкиваюсь впервые.Позвонили,спросили,удобно ли,если посылку доставят домой в течение часа,я ответила,что мне это не удобно,т.к.я на работе.На что девушка заявила "Так что нам теперь к вам второй раз ездить?"Але,гараж.Да хоть третий.У вас что,рабочий день час длиться?Ладно,я человек не конфликтный,по сути.Предложила вариант,чтоб не кататься людям лишний раз,завезти посылку мне на работу,если... Читать отзыв Сегодня,была доставлена,если так можно выразиться,моя посылка RO372261984EE.С такой наглостью и неуважением,я сталкиваюсь впервые.Позвонили,спросили,удобно ли,если посылку доставят домой в течение часа,я ответила,что мне это не удобно,т.к.я на работе.На что девушка заявила "Так что нам теперь к вам второй раз ездить?"Але,гараж.Да хоть третий.У вас что,рабочий день час длиться?Ладно,я человек не конфликтный,по сути.Предложила вариант,чтоб не кататься людям лишний раз,завезти посылку мне на работу,если ребятам по пути.Назвала адрес,к слову,возле клиники,где я работаю,есть просторная парковка.С радостью согласились.Через время звонок,просят подойти к магазину,в 500-700 метрах пути,мотивируют невозможностью припарковаться.Смотрю в видеодомофон-на парковке аж целых О машин.Перезваниваю,вежливо объясняю,что на парковке машин нет,а у меня в кресле,пациент,с открытым ртом,пардон.И оставить в таком положении на 20 мин.я не могу.На что сказали мне"Значит,досвиданье" и бросили трубку.Через минут пять посылку таки привезли,я вышла и услышала о себе пару нелестных слов и что адресс доставки я им не сообщала)))А как же вы тогда меня нашли,телепаты вы мои???Кстати,имею две аудиозаписи,доказывающие обратное,и.к.все звонки мой телефон пишет.Четыре!!!!раза я назвала адресс.Ребята,если я выбираю доставку "Двери" значит мне это нужно,потому что я работаю,в отличие от вас,хочется мне этого или нет,для того,кстати,чтобы например,оплатить ваши услуги.А вы,если не хотите делать свою работу,сидите дома и уступите место более компетентному сотруднику.Я уже молчу о хамстве,которое вообще не уместно!!Короче,мист-экспресс,прощаюсь с вами навсегда,и позабочусь о том,что бы аналогично поступили все мои родственники и друзья,т.к.знаю,что меры вы не примите.Удачных вам доставок.
Юліє, доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Згідно наданої Вами інформації буде проведено внутрішнє службове розслідування, будуть вжиті відповідні заходи, які дозволять покращити якість наших послуг. Наталя, Meest Express
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА - украинский почтово-логистический оператор, доставляющий посылки, документы и грузы в любой угол Украины и мира! Выделяется широкой сетью собственных и партнерских отделений, доступными тарифами и главное - быстрой и надежной доставкой! Предоставляет услуги по доставке в отделения, почтоматы и курьером по Украине, отправки посылок за границу в 70+... подробнее
Хамовиті кур*єри, жахливе ставлення до клієнтів
А тепер про моє ліжко: пошкоджене пакування, подряпане бильце... І мабудь, що так... проблеми всеж таки мої ... адже ніхто не компенсує...
Шановний МістЕкспрес! хочу від душі Вам побажати процвітання і зростання, але уважніше обирайте робітників, адже саме від них залежить імідж компанії Хотілося б щоб кур*єри уважніше вивчили свої посадові обов*язки і пройшли курс української мови!
Хамы, которые не хотят делать свою работу