Гость Отзыв написан 21 марта, 2019 год413 просмотров
Все почалося з того що шукав хороший монітор для роботи над фото, проте в Черкасах його на жаль не було в наявності. Якимось із вечорів вирішив зайти в магазин BRAIN - і о чудо, саме те що мені потрібно було, бо хотілося тут і сьогодні, а часу небуло для замовлення зі складу іншого міста. Придбавши його, мене дуже порадував персонал, та ще й нарахували бонусні бали які як мене завірили через два тижні після їх активації, зможу ними скористатись. Зрадів та й забув. На цьому весь позитив і закінчився. І сьогодні згадав про них,та й думаю докладу грошей та куплю щось корисне. Зайшовши в магазин та поспілкувавшись з продавцем, мені сказали що була якась неповна реєстрація, і якщо вона не була завершена то протягом місяця ті бали згорають, і нимим вже не скористатись. Працюючи колись в чи не найбільшому в своїй країні інтернет магазині на лінії технічної підтримки а по більшій мірі то було вирішення проблем - знаю обов'язки рядових продавців, він мав би в повній мірі предоставити інформацію про умови, та закінчити ту реєстрацію просто запитавши дату народження. Звістно можна було почати сперечатися, та домогтися компенсації, проте просто небуло часу та бажання починати скандалити. Негативу і так в світі хватає. Тож некомпенентність персоналу в своїх обов'язках сильно може вдарити по репутації чудового магазину. Гарну ідею що до нарахування бонусів, легко споганити та переревести в негатив, при такому підході персоналу до покупців, краще б вже її й небуло би. 8 согласны
Brain - надежный помощник в мире компьютерной техники, гаджетов и электроники. Компания имеет более 22-х лет опыта в розничных и оптовых продажах, а также предоставляет сервисные услуги. Заказать нужную технику можно в интернет-магазине или в одном из 45 магазинов в 23 областях Украины.
Ужасное отношене персонала к своим обязаностям. - Отзывы о Brain - компьютеры и гаджеты!
І сьогодні згадав про них,та й думаю докладу грошей та куплю щось корисне. Зайшовши в магазин та поспілкувавшись з продавцем, мені сказали що була якась неповна реєстрація, і якщо вона не була завершена то протягом місяця ті бали згорають, і нимим вже не скористатись.
Працюючи колись в чи не найбільшому в своїй країні інтернет магазині на лінії технічної підтримки а по більшій мірі то було вирішення проблем - знаю обов'язки рядових продавців, він мав би в повній мірі предоставити інформацію про умови, та закінчити ту реєстрацію просто запитавши дату народження.
Звістно можна було почати сперечатися, та домогтися компенсації, проте просто небуло часу та бажання починати скандалити. Негативу і так в світі хватає.
Тож некомпенентність персоналу в своїх обов'язках сильно може вдарити по репутації чудового магазину. Гарну ідею що до нарахування бонусів, легко споганити та переревести в негатив, при такому підході персоналу до покупців, краще б вже її й небуло би.
8 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву