Купив в КТС навушники Noble Fokus Rex5, це товар типу преміум-сегменту, коштують 22к грн. Забрав навушники додому, оплатив. При проходженні тесту на слух для створення персоналізованого еквалайзеру виявилось, що я глухий на праве вухо. Пізніше ютуб мені запропонував відос з порівнянням цих навушників з іншими. Я вирішив глянути, і виявилось, що мої навушники були розпаковані, і лежали в кейсі, хоча... Читать отзыв Купив в КТС навушники Noble Fokus Rex5, це товар типу преміум-сегменту, коштують 22к грн. Забрав навушники додому, оплатив. При проходженні тесту на слух для створення персоналізованого еквалайзеру виявилось, що я глухий на праве вухо. Пізніше ютуб мені запропонував відос з порівнянням цих навушників з іншими. Я вирішив глянути, і виявилось, що мої навушники були розпаковані, і лежали в кейсі, хоча мали бути у паралоновому пакуванні. Я вирішив оглянути товар на сліди попереднього користування. І тут я випав в осад - на правому навушнику були неакуратні сліди клею, він був нещільно закритий (фото прикладаю). При зверненні в підтримку мені повідомили, що навушники розкривали для фотозйомки (скріншот переписки прикладаю також). Звісно ж я зробив повернення. Перед тим, як я здав навушники в магазин, на сайті було вказано, що цього товару немає в наявності (скрін нижче). Після того, як здав, на сайті з'явилась "остання пара", але ніякої інформації про те, що навушники відкриті і після ремонту не було (скрін є). Порушення цілісності правого навушника суттєво впливало на звук, тому під час тесту на слух я з нього нічого не чув. НЕ РЕКОМЕНДУЮ купувати в КТС, шарашкіна контора з дуже сумнівною практикою продажу вживаних ремонтованих товарів під виглядом нових.
Маю поганий відгук. Ноутбук завсає здав на діагностину, не знайшли нічого. Другий раз приніс на чистку і ремонт грнізда чи зарядки , намагалися впарити нову зарядку за 2000 купив зарядку не в них, виявляється що не коректно працює і гніздо про яке я теж наголошував, ще й вдова виявив тріщину на корпусі нову. Сервіс поганий, надіюсь за таку роботу ви... Читать отзыв Маю поганий відгук. Ноутбук завсає здав на діагностину, не знайшли нічого. Другий раз приніс на чистку і ремонт грнізда чи зарядки , намагалися впарити нову зарядку за 2000 купив зарядку не в них, виявляється що не коректно працює і гніздо про яке я теж наголошував, ще й вдова виявив тріщину на корпусі нову. Сервіс поганий, надіюсь за таку роботу ви і ваші діти будуть істи манку без варення щоразу.
Постійно купували в КТС але як виявилось магазин хороший поки не стикнулися з сервісом. В наушниках після декількох місяців один відклеївся, очевидно було що це брак. Але ремонтувати по гарантії відмовились, брак то не їх проблеми
На сайті в них написано про бонусну систему. За реєстрацію дарують 200 бонусів. 200бонусів до дня народження, і 200 бонусів за підписку на телеграм бот. Реєструюсь, заходжу в профіль на сайті. Бонусів не надали. Переходжу в телеграм, підписуюсь. Бонусів нема . Роблю скріни. Пишу в тому ж Телеграмі- пардон, а де бонуси? Скріни приікріплюю. ... Читать отзыв На сайті в них написано про бонусну систему. За реєстрацію дарують 200 бонусів. 200бонусів до дня народження, і 200 бонусів за підписку на телеграм бот. Реєструюсь, заходжу в профіль на сайті. Бонусів не надали. Переходжу в телеграм, підписуюсь. Бонусів нема . Роблю скріни. Пишу в тому ж Телеграмі- пардон, а де бонуси? Скріни приікріплюю. Мені відповідають : а ви не зареєстровані і системі. Питаю- яким чином я попала в о особистий кабінет і надала скрін? Пішли перевіряти. Перевірили. Не зареєстровано. Отже, заманюють бонусами, але їх не дають. За реєстрацію не дадають, бо в базі мене нема. В телеграм не дають, бо їх нараховують через 14!днів. Але їх не нараховують теж, бо в базі номер телефону не знайдено
Доброго дня! На жаль на нашому сайті стався збій в роботі, перепрошуємо за ці незручності, дякуємо, що повідомили про проблему. Намагались зконтактувати за Вашим контактним номером, а також надсилали СМС- повідомлення. На Вашому рахунку на даний момент є 400 бонусів. Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження і зробимо все для того, що це виправити.
Клієнт потрібен даному магазину лише до моменту оплати товару. Потім ви їм не цікаві. Вас будуть ігнорити. Мені не пощастило придбати телефон, який виявився бракованим. 20 грудня я принесла його в магазин і оформила заявку на ремонт по гарантійному обслуговуванню. 22 грудня його передали сервісному центру і далі доля телефону невідома. На якій стадії ремонт неясно. Попросила дати тимчасову заміну... Читать отзыв Клієнт потрібен даному магазину лише до моменту оплати товару. Потім ви їм не цікаві. Вас будуть ігнорити. Мені не пощастило придбати телефон, який виявився бракованим. 20 грудня я принесла його в магазин і оформила заявку на ремонт по гарантійному обслуговуванню. 22 грудня його передали сервісному центру і далі доля телефону невідома. На якій стадії ремонт неясно. Попросила дати тимчасову заміну - ігнор. А тепер взагалі моєї заявки нема в системі. Лише папірчик на руках лишився. Заявка 2000357916
Абсолютно не несут никакой ответственности за товар, гарантии в этом магазине по факту нет. Что на олх, что здесь купить это одно и тоже. Рекомендую украинцам обходить это место 10 дорогой
Купив у КТС Samsung 970 EVO Plus 1 TB (MZ-V7S1T0BW) у перших числах квітня. Як тільки взяв до рук, перше, шо помітив, так це сколи на контактах. Поставив під радіатор материнської плати, вмикаю тест і вуаля: контролер прогрівається до 70-80 сходу. Перевірив монтаж. Все нормально. Знову вмикаю тест і знов те саме. Розібрав, подивився на термоінтерфейс радіатора і не... Читать отзыв Купив у КТС Samsung 970 EVO Plus 1 TB (MZ-V7S1T0BW) у перших числах квітня. Як тільки взяв до рук, перше, шо помітив, так це сколи на контактах. Поставив під радіатор материнської плати, вмикаю тест і вуаля: контролер прогрівається до 70-80 сходу.
Перевірив монтаж. Все нормально. Знову вмикаю тест і знов те саме. Розібрав, подивився на термоінтерфейс радіатора і не побачив там слідів прижиму до контролера. Взяв лінійку і виміряв диск. Причина на фото - там, де велика щілина, це контролер. Термопрокладка радіатора до чіпів притискається, а до контролера - ні. Причини цієї проблеми дві: висота контролера над текстолітом значно менше висоти чіпів, а сам текстоліт вигнутий дугою
Шо далі. Відправив до магазина. Магазин відправив до сервісного центру МТІ. Сервіний центр МТІ заявив, шо це все нормально і відправив цей диск назад до КТС. Сервісний центр КТС перевірив диск і теж вважає, шо це нормально і так має бути, і типу я маю цей диск забрати і користуватись або вони відправлять його ще раз до МТІ і я ще два тижні буду чекати. Навряд получиться довести свою правоту. Ким треба бути, шоб не побачити цей брак
Фото робив перед поверненням його до магазину на початку квітня
Шахраї, не рекомендую.
Лагодьте коляски безхатькам а не техніку
Гарантійне обслуговування жах
Дурять на кожному кроці
Реєструюсь, заходжу в профіль на сайті. Бонусів не надали. Переходжу в телеграм, підписуюсь. Бонусів нема . Роблю скріни.
Пишу в тому ж Телеграмі- пардон, а де бонуси? Скріни приікріплюю. ... Читать отзыв На сайті в них написано про бонусну систему. За реєстрацію дарують 200 бонусів. 200бонусів до дня народження, і 200 бонусів за підписку на телеграм бот.
Реєструюсь, заходжу в профіль на сайті. Бонусів не надали. Переходжу в телеграм, підписуюсь. Бонусів нема . Роблю скріни.
Пишу в тому ж Телеграмі- пардон, а де бонуси? Скріни приікріплюю. Мені відповідають : а ви не зареєстровані і системі. Питаю- яким чином я попала в о особистий кабінет і надала скрін?
Пішли перевіряти. Перевірили. Не зареєстровано.
Отже, заманюють бонусами, але їх не дають. За реєстрацію не дадають, бо в базі мене нема. В телеграм не дають, бо їх нараховують через 14!днів. Але їх не нараховують теж, бо в базі номер телефону не знайдено
На жаль на нашому сайті стався збій в роботі, перепрошуємо за ці незручності, дякуємо, що повідомили про проблему. Намагались зконтактувати за Вашим контактним номером, а також надсилали СМС- повідомлення. На Вашому рахунку на даний момент є 400 бонусів.
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження і зробимо все для того, що це виправити.
Бракований телефон
Мені не пощастило придбати телефон, який виявився бракованим. 20 грудня я принесла його в магазин і оформила заявку на ремонт по гарантійному обслуговуванню.
22 грудня його передали сервісному центру і далі доля телефону невідома.
На якій стадії ремонт неясно.
Попросила дати тимчасову заміну... Читать отзыв Клієнт потрібен даному магазину лише до моменту оплати товару. Потім ви їм не цікаві. Вас будуть ігнорити.
Мені не пощастило придбати телефон, який виявився бракованим. 20 грудня я принесла його в магазин і оформила заявку на ремонт по гарантійному обслуговуванню.
22 грудня його передали сервісному центру і далі доля телефону невідома.
На якій стадії ремонт неясно.
Попросила дати тимчасову заміну - ігнор.
А тепер взагалі моєї заявки нема в системі. Лише папірчик на руках лишився.
Заявка 2000357916
Наверное один из самых худших магазинов
Вперта відмова побачити очевидний брак
Перевірив монтаж. Все нормально. Знову вмикаю тест і знов те саме. Розібрав, подивився на термоінтерфейс радіатора і не... Читать отзыв Купив у КТС Samsung 970 EVO Plus 1 TB (MZ-V7S1T0BW) у перших числах квітня. Як тільки взяв до рук, перше, шо помітив, так це сколи на контактах. Поставив під радіатор материнської плати, вмикаю тест і вуаля: контролер прогрівається до 70-80 сходу.
Перевірив монтаж. Все нормально. Знову вмикаю тест і знов те саме. Розібрав, подивився на термоінтерфейс радіатора і не побачив там слідів прижиму до контролера. Взяв лінійку і виміряв диск. Причина на фото - там, де велика щілина, це контролер. Термопрокладка радіатора до чіпів притискається, а до контролера - ні. Причини цієї проблеми дві: висота контролера над текстолітом значно менше висоти чіпів, а сам текстоліт вигнутий дугою
Шо далі. Відправив до магазина. Магазин відправив до сервісного центру МТІ. Сервіний центр МТІ заявив, шо це все нормально і відправив цей диск назад до КТС. Сервісний центр КТС перевірив диск і теж вважає, шо це нормально і так має бути, і типу я маю цей диск забрати і користуватись або вони відправлять його ще раз до МТІ і я ще два тижні буду чекати. Навряд получиться довести свою правоту.
Фото робив перед поверненням його до магазину на початку квітня