Гость Отзыв написан 10 января, 2024 год81 просмотр
Клієнт потрібен даному магазину лише до моменту оплати товару. Потім ви їм не цікаві. Вас будуть ігнорити. Мені не пощастило придбати телефон, який виявився бракованим. 20 грудня я принесла його в магазин і оформила заявку на ремонт по гарантійному обслуговуванню. 22 грудня його передали сервісному центру і далі доля телефону невідома. На якій стадії ремонт неясно. Попросила дати тимчасову заміну - ігнор. А тепер взагалі моєї заявки нема в системі. Лише папірчик на руках лишився. Заявка 2000357916
Лишила скаргу директору заповнивши форму на сайті. Того ж дня проблему вирішили. Кошти за бракований телефон зарахували на баланс і я обрала на них новий телефон.
Бракований телефон - Отзывы о КТС.ua
Мені не пощастило придбати телефон, який виявився бракованим. 20 грудня я принесла його в магазин і оформила заявку на ремонт по гарантійному обслуговуванню.
22 грудня його передали сервісному центру і далі доля телефону невідома.
На якій стадії ремонт неясно.
Попросила дати тимчасову заміну - ігнор.
А тепер взагалі моєї заявки нема в системі. Лише папірчик на руках лишився.
Заявка 2000357916
отзыв
Комментарии к отзыву