Купив в КТС навушники Noble Fokus Rex5, це товар типу преміум-сегменту, коштують 22к грн. Забрав навушники додому, оплатив. При проходженні тесту на слух для створення персоналізованого еквалайзеру виявилось, що я глухий на праве вухо. Пізніше ютуб мені запропонував відос з порівнянням цих навушників з іншими. Я вирішив глянути, і виявилось, що мої навушники були розпаковані, і лежали в кейсі, хоча... Читать отзыв Купив в КТС навушники Noble Fokus Rex5, це товар типу преміум-сегменту, коштують 22к грн. Забрав навушники додому, оплатив. При проходженні тесту на слух для створення персоналізованого еквалайзеру виявилось, що я глухий на праве вухо. Пізніше ютуб мені запропонував відос з порівнянням цих навушників з іншими. Я вирішив глянути, і виявилось, що мої навушники були розпаковані, і лежали в кейсі, хоча мали бути у паралоновому пакуванні. Я вирішив оглянути товар на сліди попереднього користування. І тут я випав в осад - на правому навушнику були неакуратні сліди клею, він був нещільно закритий (фото прикладаю). При зверненні в підтримку мені повідомили, що навушники розкривали для фотозйомки (скріншот переписки прикладаю також). Звісно ж я зробив повернення. Перед тим, як я здав навушники в магазин, на сайті було вказано, що цього товару немає в наявності (скрін нижче). Після того, як здав, на сайті з'явилась "остання пара", але ніякої інформації про те, що навушники відкриті і після ремонту не було (скрін є). Порушення цілісності правого навушника суттєво впливало на звук, тому під час тесту на слух я з нього нічого не чув. НЕ РЕКОМЕНДУЮ купувати в КТС, шарашкіна контора з дуже сумнівною практикою продажу вживаних ремонтованих товарів під виглядом нових.
Маю поганий відгук. Ноутбук завсає здав на діагностину, не знайшли нічого. Другий раз приніс на чистку і ремонт грнізда чи зарядки , намагалися впарити нову зарядку за 2000 купив зарядку не в них, виявляється що не коректно працює і гніздо про яке я теж наголошував, ще й вдова виявив тріщину на корпусі нову. Сервіс поганий, надіюсь за таку роботу ви... Читать отзыв Маю поганий відгук. Ноутбук завсає здав на діагностину, не знайшли нічого. Другий раз приніс на чистку і ремонт грнізда чи зарядки , намагалися впарити нову зарядку за 2000 купив зарядку не в них, виявляється що не коректно працює і гніздо про яке я теж наголошував, ще й вдова виявив тріщину на корпусі нову. Сервіс поганий, надіюсь за таку роботу ви і ваші діти будуть істи манку без варення щоразу.
Постійно купували в КТС але як виявилось магазин хороший поки не стикнулися з сервісом. В наушниках після декількох місяців один відклеївся, очевидно було що це брак. Але ремонтувати по гарантії відмовились, брак то не їх проблеми
Купив корпус Montech Air 1000 Lite у КТС, і вже через тиждень виявив проблему – зірвалася різьба на верхній частині задньої стінки бокової панелі. Через це панель більше не фіксується належним чином. Корпус використовував акуратно, без надмірної сили чи неправильного монтажу, тому очевидно, що проблема у матеріалі або заводському дефекті. Звернувся до магазину, оскільки корпус ще на гарантії, але відповідь... Читать отзыв Купив корпус Montech Air 1000 Lite у КТС, і вже через тиждень виявив проблему – зірвалася різьба на верхній частині задньої стінки бокової панелі. Через це панель більше не фіксується належним чином. Корпус використовував акуратно, без надмірної сили чи неправильного монтажу, тому очевидно, що проблема у матеріалі або заводському дефекті.
Звернувся до магазину, оскільки корпус ще на гарантії, але відповідь була невизначеною. Мені сказали, що, можливо, це не гарантійний випадок, і точне рішення ухвалять лише після діагностики, яка може зайняти до 2 тижнів. Але чому я, як покупець, маю чекати і ще сумніватися, чи визнають цей випадок гарантійним? Купуючи новий корпус, я очікував отримати якісний товар, а не зіштовхуватися з поломкою вже через тиждень після покупки.
Я розумію, що магазин не виробляє продукцію, але він відповідає за гарантійне обслуговування. Було б добре, якби КТС мали більш клієнтоорієнтований підхід – наприклад, у таких випадках пропонували швидше вирішення проблеми або надавали якусь компенсацію. Замість цього я отримую невизначеність і ризик залишитися з поламаним корпусом без гарантії.
Такі ситуації знижують довіру до магазину, адже купуючи товар у відомого ритейлера, я очікую відповідального ставлення до покупця. Сподіваюся, що магазин перегляне свій підхід до гарантійних випадків і зможе вирішити цю ситуацію справедливо.
Якщо питання вирішиться позитивно – я оновлю відгук.
Купив корпус Montech Air 1000 Lite у КТС, і вже через тиждень виявив проблему – зірвалася різьба на верхній частині задньої стінки бокової панелі. Через це панель більше не фіксується належним чином. Корпус використовував акуратно, без надмірної сили чи неправильного монтажу, тому очевидно, що проблема у матеріалі або заводському дефекті. Звернувся до магазину, оскільки корпус ще на гарантії, але відповідь... Читать отзыв Купив корпус Montech Air 1000 Lite у КТС, і вже через тиждень виявив проблему – зірвалася різьба на верхній частині задньої стінки бокової панелі. Через це панель більше не фіксується належним чином. Корпус використовував акуратно, без надмірної сили чи неправильного монтажу, тому очевидно, що проблема у матеріалі або заводському дефекті.
Звернувся до магазину, оскільки корпус ще на гарантії, але відповідь була невизначеною. Мені сказали, що, можливо, це не гарантійний випадок, і точне рішення ухвалять лише після діагностики, яка може зайняти до 2 тижнів. Але чому я, як покупець, маю чекати і ще сумніватися, чи визнають цей випадок гарантійним? Купуючи новий корпус, я очікував отримати якісний товар, а не зіштовхуватися з поломкою вже через тиждень після покупки.
Я розумію, що магазин не виробляє продукцію, але він відповідає за гарантійне обслуговування. Було б добре, якби КТС мали більш клієнтоорієнтований підхід – наприклад, у таких випадках пропонували швидше вирішення проблеми або надавали якусь компенсацію. Замість цього я отримую невизначеність і ризик залишитися з поламаним корпусом без гарантії.
Такі ситуації знижують довіру до магазину, адже купуючи товар у відомого ритейлера, я очікую відповідального ставлення до клієнтів. Сподіваюся, що магазин перегляне свій підхід до гарантійних випадків і зможе вирішити цю ситуацію справедливо.
Якщо питання вирішиться позитивно – я оновлю відгук.
На сайті в них написано про бонусну систему. За реєстрацію дарують 200 бонусів. 200бонусів до дня народження, і 200 бонусів за підписку на телеграм бот. Реєструюсь, заходжу в профіль на сайті. Бонусів не надали. Переходжу в телеграм, підписуюсь. Бонусів нема . Роблю скріни. Пишу в тому ж Телеграмі- пардон, а де бонуси? Скріни приікріплюю. ... Читать отзыв На сайті в них написано про бонусну систему. За реєстрацію дарують 200 бонусів. 200бонусів до дня народження, і 200 бонусів за підписку на телеграм бот. Реєструюсь, заходжу в профіль на сайті. Бонусів не надали. Переходжу в телеграм, підписуюсь. Бонусів нема . Роблю скріни. Пишу в тому ж Телеграмі- пардон, а де бонуси? Скріни приікріплюю. Мені відповідають : а ви не зареєстровані і системі. Питаю- яким чином я попала в о особистий кабінет і надала скрін? Пішли перевіряти. Перевірили. Не зареєстровано. Отже, заманюють бонусами, але їх не дають. За реєстрацію не дадають, бо в базі мене нема. В телеграм не дають, бо їх нараховують через 14!днів. Але їх не нараховують теж, бо в базі номер телефону не знайдено
Доброго дня! На жаль на нашому сайті стався збій в роботі, перепрошуємо за ці незручності, дякуємо, що повідомили про проблему. Намагались зконтактувати за Вашим контактним номером, а також надсилали СМС- повідомлення. На Вашому рахунку на даний момент є 400 бонусів. Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження і зробимо все для того, що це виправити.
Клієнт потрібен даному магазину лише до моменту оплати товару. Потім ви їм не цікаві. Вас будуть ігнорити. Мені не пощастило придбати телефон, який виявився бракованим. 20 грудня я принесла його в магазин і оформила заявку на ремонт по гарантійному обслуговуванню. 22 грудня його передали сервісному центру і далі доля телефону невідома. На якій стадії ремонт неясно. Попросила дати тимчасову заміну... Читать отзыв Клієнт потрібен даному магазину лише до моменту оплати товару. Потім ви їм не цікаві. Вас будуть ігнорити. Мені не пощастило придбати телефон, який виявився бракованим. 20 грудня я принесла його в магазин і оформила заявку на ремонт по гарантійному обслуговуванню. 22 грудня його передали сервісному центру і далі доля телефону невідома. На якій стадії ремонт неясно. Попросила дати тимчасову заміну - ігнор. А тепер взагалі моєї заявки нема в системі. Лише папірчик на руках лишився. Заявка 2000357916
Абсолютно не несут никакой ответственности за товар, гарантии в этом магазине по факту нет. Что на олх, что здесь купить это одно и тоже. Рекомендую украинцам обходить это место 10 дорогой
Купив у КТС Samsung 970 EVO Plus 1 TB (MZ-V7S1T0BW) у перших числах квітня. Як тільки взяв до рук, перше, шо помітив, так це сколи на контактах. Поставив під радіатор материнської плати, вмикаю тест і вуаля: контролер прогрівається до 70-80 сходу. Перевірив монтаж. Все нормально. Знову вмикаю тест і знов те саме. Розібрав, подивився на термоінтерфейс радіатора і не... Читать отзыв Купив у КТС Samsung 970 EVO Plus 1 TB (MZ-V7S1T0BW) у перших числах квітня. Як тільки взяв до рук, перше, шо помітив, так це сколи на контактах. Поставив під радіатор материнської плати, вмикаю тест і вуаля: контролер прогрівається до 70-80 сходу.
Перевірив монтаж. Все нормально. Знову вмикаю тест і знов те саме. Розібрав, подивився на термоінтерфейс радіатора і не побачив там слідів прижиму до контролера. Взяв лінійку і виміряв диск. Причина на фото - там, де велика щілина, це контролер. Термопрокладка радіатора до чіпів притискається, а до контролера - ні. Причини цієї проблеми дві: висота контролера над текстолітом значно менше висоти чіпів, а сам текстоліт вигнутий дугою
Шо далі. Відправив до магазина. Магазин відправив до сервісного центру МТІ. Сервіний центр МТІ заявив, шо це все нормально і відправив цей диск назад до КТС. Сервісний центр КТС перевірив диск і теж вважає, шо це нормально і так має бути, і типу я маю цей диск забрати і користуватись або вони відправлять його ще раз до МТІ і я ще два тижні буду чекати. Навряд получиться довести свою правоту. Ким треба бути, шоб не побачити цей брак
Фото робив перед поверненням його до магазину на початку квітня
Столкнулся с этим магазином (случайно,до 2022,не знал о его существовании и очень жаль)искал на "хотлайне" ИБП,высветился и этот магазин среди многих и в частности магазин "R" (там где есть все и даже больше,кроме уважение к клиенту,об этом по же),в общем,заказал ибп на оплату частями,было на фото с двумя евророзетками,перед заказом уточнил,подтвердили и оформил "оплату частями",бесплатная доставка,пришел на почту забирать,открыл,там оказались... Читать отзыв Столкнулся с этим магазином (случайно,до 2022,не знал о его существовании и очень жаль)искал на "хотлайне" ИБП,высветился и этот магазин среди многих и в частности магазин "R" (там где есть все и даже больше,кроме уважение к клиенту,об этом по же),в общем,заказал ибп на оплату частями,было на фото с двумя евророзетками,перед заказом уточнил,подтвердили и оформил "оплату частями",бесплатная доставка,пришел на почту забирать,открыл,там оказались розетки С13(ПК),естественно паника и звонок в магазин:),девушка сказала что будет замена (при этом выяснили по телефону,что с розетками евро,другая модель),на сайте он стоял 2088грн,а тот оформил за 2400грн,тоже не мало важно,мне отправили товар на сл.день не дожидаясь возврата с розетками С13.Звоню,говорю,как быть,цена та того 2088грн,мне сказали что разницу вернут (не поверил,в наше время,да и еще в нашей стране) вернули,изменили сумму "оплаты частями". Далее,через время заказываю жесткий диск,прошу упаковать "достойно" (не как в магазине "Ro",много отзывов и фото упаковки),пришел диск,отработал он почти 3 месяца и перестал грузится ПК,благо был старенький "Хитачи с Виндовс" загрузился с него,"Виктория" показала на НОВОМ диске битые сектора было 5,потом 12-15-20 по нарастающей,начал сыпаться...Звоню на магазин,рассказал о проблеме,при этом заказываю еще один диск,для сброса информации,мне высылают реквизиты для отправки.Пришел новый диск,перекинул данные,тот отправил по гарантии,внимание,отправил 27 декабря 2022г.Забрал магазин 29 числа.4 января 2023 года звоню,так как в личном кабинете "зависла" надпись "подготовлено для отправки в СЦ",звоню,узнать что и как...девушка говорит,что перезвонит...прошло часа2-3,перезванивает и спрашивает,вам деньги вернуть или диск,я естественно выбрал диск,сказали как получат его от поставщика отправят мне,отправили мне диск 6 января 2023г,получил его 9-го числа (доставка в обе стороны бесплатно) Теперь суть,данный интернет-магазин,отношение к клиенту и сервис,на сегодняшний день,это один из лучших магазинов с которым я столкнулся,покупая что либо в этом магазине,я уверен что меня не "кинут" и если наступит гарантийный случай,без проблем "решат вопрос" (не через месяц) возможно,кто то и не поверит,я сам не верил,что есть еще магазин который дорожит и уважает клиентов.В отличии от магазина "где есть все и да же больше" P.S.Спасибо большое за качественное обслуживание и за хорошее отношение к клиенту!
Достоинства:
Персонал и сервис.
Недостатки:
Не на всех товарах есть детальное описание и характеристики.Мало месяцев дается по услуге "оплата частями",например: процессор стоимостью что 6000грн,что 25000грн,всего на три месяца.То есть,собрать ПК,выходит на 30000грн,три месяца,маловато,тем более мы люди,простые,денег нет:) Если бы можно сделать на 10-12-15 месяцев.
Купував Монітор HP U32 Black. Подзвонили, повідомили коли буде поставлено. На питання відповідали. Товар прийшов новий, запакований у заводську плівку. Дуже сподобався сайт: чудовий дизайн, яким зручно та приємно користуватися. Все можна сказати на висоті – взірець інтернет-магазину та обслуговування.
Купувала безпровідні навушники Oppo enco air w32, в м.Рівне вул.Соборна 57, консультант Денис, дуже ввічливий, все доступно та гарно розказав. Дякую компанії КТС, та власне керуючому магазину, що виховуєте таких чудових працівників, які знають свою роботу і створюєте круту, позитивну атмосферу😊
Замовляв через інтернет-магазин, забирав у магазині під брендом Київстар у Львові. Заплатив оплатою частинами, все працює. Трохи стояв в черзі бо всім треба було щось з пакетами вирішувати.
Замовляю завжди на магазин м.Костопіль якщо в наявності в магазині немає,доставка нешвидка а МЕГА швидка,продавці хороші та знають свою роботу,консультат Людмила наклеїла скло за 2 хвилини без вздутів і косяків,фірма молодець,завжди рекомендую друзям
Раз мало отзывов, то решил и я поддержать КТС. Цены не дорогие, обслуживание нормальное, за доставку не приходится платить так как заказываю по телефону, и забираю в магазине. Заказывал товар уже раза четыре, и никогда проблем не было. К тому же много больших скидок бывает. Недавно покупал крепление для телевизора за 774. Теперь собираюсь покупать ноутбук, и на всю эту... Читать отзыв Раз мало отзывов, то решил и я поддержать КТС. Цены не дорогие, обслуживание нормальное, за доставку не приходится платить так как заказываю по телефону, и забираю в магазине. Заказывал товар уже раза четыре, и никогда проблем не было. К тому же много больших скидок бывает. Недавно покупал крепление для телевизора за 774. Теперь собираюсь покупать ноутбук, и на всю эту сумму дадут скидку. Еще и 100 подарочных было бонусов, за которые взял шнур hdmi немного доплатив. короче, бонусы лезут со всех дырок.
Інколи купуємо на фірму. Рівень цін Розетки, або й дешевше. Зручно забирати у їхній мережі магазинів, що нівелює вартість доставки. Ввічливе обслуговування!
Не пойму,почему так мало отзывов? Сеть эта толковая из всех контор оставшихся. Покупал не дешёвые пару гаджетов и остался доволен и ценой и подходом индивидуальным. От меня великое спасибо! Покупки делал в Луцке))
Достоинства:
Индивидуальный подход к клиенту и в плане цены и в плане обязательств.
Купили в интернет-магазине КТС по акции ноутбук ASUS VivoBook Max X541SA-XO055D. Предложение было со скидкой + подарок к нему, сумка для ноута (ничего себе подарочек). Работой магазина доволен. Менеджер быстро оформил заказ, забирал сам, в Ивано-Франковске, в ТЦ Арсен.
Шахраї, не рекомендую.
Лагодьте коляски безхатькам а не техніку
Гарантійне обслуговування жах
Montech Air 1000 Lite дефект
Звернувся до магазину, оскільки корпус ще на гарантії, але відповідь... Читать отзыв Купив корпус Montech Air 1000 Lite у КТС, і вже через тиждень виявив проблему – зірвалася різьба на верхній частині задньої стінки бокової панелі. Через це панель більше не фіксується належним чином. Корпус використовував акуратно, без надмірної сили чи неправильного монтажу, тому очевидно, що проблема у матеріалі або заводському дефекті.
Звернувся до магазину, оскільки корпус ще на гарантії, але відповідь була невизначеною. Мені сказали, що, можливо, це не гарантійний випадок, і точне рішення ухвалять лише після діагностики, яка може зайняти до 2 тижнів. Але чому я, як покупець, маю чекати і ще сумніватися, чи визнають цей випадок гарантійним? Купуючи новий корпус, я очікував отримати якісний товар, а не зіштовхуватися з поломкою вже через тиждень після покупки.
Я розумію, що магазин не виробляє продукцію, але він відповідає за гарантійне обслуговування. Було б добре, якби КТС мали більш клієнтоорієнтований підхід – наприклад, у таких випадках пропонували швидше вирішення проблеми або надавали якусь компенсацію. Замість цього я отримую невизначеність і ризик залишитися з поламаним корпусом без гарантії.
Такі ситуації знижують довіру до магазину, адже купуючи товар у відомого ритейлера, я очікую відповідального ставлення до покупця. Сподіваюся, що магазин перегляне свій підхід до гарантійних випадків і зможе вирішити цю ситуацію справедливо.
Якщо питання вирішиться позитивно – я оновлю відгук.
Montech Air 1000 Lite дефект
Звернувся до магазину, оскільки корпус ще на гарантії, але відповідь... Читать отзыв Купив корпус Montech Air 1000 Lite у КТС, і вже через тиждень виявив проблему – зірвалася різьба на верхній частині задньої стінки бокової панелі. Через це панель більше не фіксується належним чином. Корпус використовував акуратно, без надмірної сили чи неправильного монтажу, тому очевидно, що проблема у матеріалі або заводському дефекті.
Звернувся до магазину, оскільки корпус ще на гарантії, але відповідь була невизначеною. Мені сказали, що, можливо, це не гарантійний випадок, і точне рішення ухвалять лише після діагностики, яка може зайняти до 2 тижнів. Але чому я, як покупець, маю чекати і ще сумніватися, чи визнають цей випадок гарантійним? Купуючи новий корпус, я очікував отримати якісний товар, а не зіштовхуватися з поломкою вже через тиждень після покупки.
Я розумію, що магазин не виробляє продукцію, але він відповідає за гарантійне обслуговування. Було б добре, якби КТС мали більш клієнтоорієнтований підхід – наприклад, у таких випадках пропонували швидше вирішення проблеми або надавали якусь компенсацію. Замість цього я отримую невизначеність і ризик залишитися з поламаним корпусом без гарантії.
Такі ситуації знижують довіру до магазину, адже купуючи товар у відомого ритейлера, я очікую відповідального ставлення до клієнтів. Сподіваюся, що магазин перегляне свій підхід до гарантійних випадків і зможе вирішити цю ситуацію справедливо.
Якщо питання вирішиться позитивно – я оновлю відгук.
Чудово обслужили,дякую!
Дурять на кожному кроці
Реєструюсь, заходжу в профіль на сайті. Бонусів не надали. Переходжу в телеграм, підписуюсь. Бонусів нема . Роблю скріни.
Пишу в тому ж Телеграмі- пардон, а де бонуси? Скріни приікріплюю. ... Читать отзыв На сайті в них написано про бонусну систему. За реєстрацію дарують 200 бонусів. 200бонусів до дня народження, і 200 бонусів за підписку на телеграм бот.
Реєструюсь, заходжу в профіль на сайті. Бонусів не надали. Переходжу в телеграм, підписуюсь. Бонусів нема . Роблю скріни.
Пишу в тому ж Телеграмі- пардон, а де бонуси? Скріни приікріплюю. Мені відповідають : а ви не зареєстровані і системі. Питаю- яким чином я попала в о особистий кабінет і надала скрін?
Пішли перевіряти. Перевірили. Не зареєстровано.
Отже, заманюють бонусами, але їх не дають. За реєстрацію не дадають, бо в базі мене нема. В телеграм не дають, бо їх нараховують через 14!днів. Але їх не нараховують теж, бо в базі номер телефону не знайдено
На жаль на нашому сайті стався збій в роботі, перепрошуємо за ці незручності, дякуємо, що повідомили про проблему. Намагались зконтактувати за Вашим контактним номером, а також надсилали СМС- повідомлення. На Вашому рахунку на даний момент є 400 бонусів.
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження і зробимо все для того, що це виправити.
Бракований телефон
Мені не пощастило придбати телефон, який виявився бракованим. 20 грудня я принесла його в магазин і оформила заявку на ремонт по гарантійному обслуговуванню.
22 грудня його передали сервісному центру і далі доля телефону невідома.
На якій стадії ремонт неясно.
Попросила дати тимчасову заміну... Читать отзыв Клієнт потрібен даному магазину лише до моменту оплати товару. Потім ви їм не цікаві. Вас будуть ігнорити.
Мені не пощастило придбати телефон, який виявився бракованим. 20 грудня я принесла його в магазин і оформила заявку на ремонт по гарантійному обслуговуванню.
22 грудня його передали сервісному центру і далі доля телефону невідома.
На якій стадії ремонт неясно.
Попросила дати тимчасову заміну - ігнор.
А тепер взагалі моєї заявки нема в системі. Лише папірчик на руках лишився.
Заявка 2000357916
Наверное один из самых худших магазинов
Вперта відмова побачити очевидний брак
Перевірив монтаж. Все нормально. Знову вмикаю тест і знов те саме. Розібрав, подивився на термоінтерфейс радіатора і не... Читать отзыв Купив у КТС Samsung 970 EVO Plus 1 TB (MZ-V7S1T0BW) у перших числах квітня. Як тільки взяв до рук, перше, шо помітив, так це сколи на контактах. Поставив під радіатор материнської плати, вмикаю тест і вуаля: контролер прогрівається до 70-80 сходу.
Перевірив монтаж. Все нормально. Знову вмикаю тест і знов те саме. Розібрав, подивився на термоінтерфейс радіатора і не побачив там слідів прижиму до контролера. Взяв лінійку і виміряв диск. Причина на фото - там, де велика щілина, це контролер. Термопрокладка радіатора до чіпів притискається, а до контролера - ні. Причини цієї проблеми дві: висота контролера над текстолітом значно менше висоти чіпів, а сам текстоліт вигнутий дугою
Шо далі. Відправив до магазина. Магазин відправив до сервісного центру МТІ. Сервіний центр МТІ заявив, шо це все нормально і відправив цей диск назад до КТС. Сервісний центр КТС перевірив диск і теж вважає, шо це нормально і так має бути, і типу я маю цей диск забрати і користуватись або вони відправлять його ще раз до МТІ і я ще два тижні буду чекати. Навряд получиться довести свою правоту.
Фото робив перед поверненням його до магазину на початку квітня
Отношение к клиенту.Персонал и Сервис.
Чудовий інтернет магазин!
Неймовірний сервіс
Брав Ейрподси, все норм
Трохи стояв в черзі бо всім треба було щось з пакетами вирішувати.
Хороший магазин
Хороший магазин.
короче, бонусы лезут со всех дырок.
Відмінний сервсів
Ответственный магазин!
Сеть эта толковая из всех контор оставшихся.
Покупал не дешёвые пару гаджетов и остался доволен и ценой и подходом индивидуальным.
От меня великое спасибо!
Покупки делал в Луцке))