Компания Орион-Авто отзывы
с оценкой «Ужасно»

Отзывы клиентов, сотрудников, отзывы о работодателях
Компания Орион-Авто
2.3 5
93 отзыва / 11529 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Водії залишають пасажирів на зупинках.

Юлія Юлія 25 апреля, 2025 год
Рейс Щецин-Херсон 22.04.2025 номер автобусу ВЕ7730НН. Крім поганих умов в автобусі, а саме непрацюючий туалет та зламаний мікрофон, через який мало б відбуватися спілкування водіїв з пасажирами, щей хамовиті, непрофесійні водії, які оголошували про зупинки "собі під ніс", що на задніх сидіння нічого не було чути. Але це тільки початок. На території Польщі дуже мало зупинок з безкоштовними туалетами, а... Читать отзыв Рейс Щецин-Херсон 22.04.2025 номер автобусу ВЕ7730НН. Крім поганих умов в автобусі, а саме непрацюючий туалет та зламаний мікрофон, через який мало б відбуватися спілкування водіїв з пасажирами, щей хамовиті, непрофесійні водії, які оголошували про зупинки "собі під ніс", що на задніх сидіння нічого не було чути. Але це тільки початок. На території Польщі дуже мало зупинок з безкоштовними туалетами, а на одній із таких, коли атобус нарешті зупинився, водієм була сказана фраза, що атобус зупинився на 3 (ТРИ) хвилини, а потім автобус їде і ніхто нікого не чекаєі не перераховує. Це при тому, що в автобус повний пасажирів, а в туалеті дві кабінки. Далі на зупинці в Тернополі, мене з моєю спутницею, автобус залишив на вокзалі, це при тому, що ми стояли біля дверей, допивали каву.( з досвіду попередньої поїздки, то водії на вулиці говорили, що автобус їде, щоб всі зайшли в астобус і перераховували пасажирів.). Двері закрились перед нами, я одразу підбігла до дверей де сидить водій, почала сукати він на мене подивився і поїхав далі. Він зупинився на виїзді з вокзалу, коли люди сказали що біжать за автобусом люди, водій мабуть в дзеркало не бачив. При моєму запитанні, чому водій не відчинив двері, він відвовів, що він не знав, що ми його пасажири. При цьому він сказав, що він три рази порахував на вокзалі пасажирів, двох не дорахувався, але він не знав чи ми його пасажири стояли біля автобусу. Тобто водій порахував пасажирів, як він сказав, недорахувався двох, сів і поїхав, при тому що біля автобусу стояли двоє людей, які одразу почали стукати і бігти за автобусом, але він не відчинив двері, бо він "не знав чи мийого пасажири" ( для інформації ми їхали з самої ПОЗНАНІ, вже мали б обличчя трішки запам'ятатись). При цьому НАГОЛОШУЮ, що водій знав, як він сказав ,що двух пасажирів немає. Одне не зрозуміло, НАВІЩО ПЕРЕРАХОВУВАТИ (ЧИ РОИТИ ТАКИЙ ВИГЛЯД) ПАСАЖИРІВ, якщо всеодно їх залишають прямо біля автобусу. Зрозуміло, що технічні несправності, такі як непрацюючий туалет чи мікрофон, не залежать від водіїв, але відношення водіїв до пасажирів, манера спілкуванна та контакту з пасажирами, повною мірою залежить від них. Навіть водій фури, який перевозить товар, повною мірою відповідає за нього, а виявляться, що водії автобуса, не відповідать за пасажирів і просто ЗАЛИШАЮТЬ їх на зупинці, закриваючи двері перед самим носом.
Достоинства:
  1. Рейс без пересадки
Недостатки:
  1. Не працюють туалети, хоча це вказано на сайті, непрофесійні водії, які не вміють контактува з пасажирами

Жахлива подорож

Натали Николаева Натали Николаева 12 апреля, 2025 год
Добрий день всім. Їду додому з Польщі, замовляла квиток за місяць до поїздки, але диспетчеру все одно як буде їхати людина від Щецина до Миколаєва, мало того що дуже мало місця між сидіннями, та щей дають місце ще одній чужій жінці до Миколаєва, і мусиш сидіти два дні як мумія. Невже неможна корегувати білети по розумному. Да і чому немає... Читать отзыв Добрий день всім. Їду додому з Польщі, замовляла квиток за місяць до поїздки, але диспетчеру все одно як буде їхати людина від Щецина до Миколаєва, мало того що дуже мало місця між сидіннями, та щей дають місце ще одній чужій жінці до Миколаєва, і мусиш сидіти два дні як мумія. Невже неможна корегувати білети по розумному. Да і чому немає WiFi. Це сервіс такий. До водіїв притенщій немає, чудові хлопці. Часті зупинки і все таке. Але як доїхати додому . Дуже тяжко

Рейтинг компании на сайте sharry.eu не соответствует действительности

Tetiana Tetiana 1 декабря, 2024 год
На сайте sharry.eu обратила внимание на рейтинг компании (4.8) и решила воспользоваться поездкой Варшава-Киев. В начале поездки услышала от водителя ответ женщине на ее вопрос «мы ещё не отъехали ,а вы меня напрягаете». Водители хамоватые. Сдачу за билет не хотел возвращать при напоминаниях отвечал, что разменяет и отдаст. И только при напоминании в Житомире нехотя отдал. Перед Киевом попросила включить... Читать отзыв На сайте sharry.eu обратила внимание на рейтинг компании (4.8) и решила воспользоваться поездкой Варшава-Киев. В начале поездки услышала от водителя ответ женщине на ее вопрос «мы ещё не отъехали ,а вы меня напрягаете». Водители хамоватые. Сдачу за билет не хотел возвращать при напоминаниях отвечал, что разменяет и отдаст. И только при напоминании в Житомире нехотя отдал. Перед Киевом попросила включить Wi-Fi услышала ответ «Wi-Fi на территории Украины не работает». Ни чая ни кофе как было обещано оператором не было, зато водители в промежутках отдыха спали что на весь автобус был слышен храп. Очень разочарована поездкой и никому не советую эту компанию

непорядні перевізники

Валерія Валерія 18 октября, 2024 год
Добрий день, 07.09.2024 ми повинні були їхати з Миколаєва до Кишиніва перевізником Оріон-авто: два квитка на рейс на 17.30 з автостанції Північний». Коли автобуса не було о 17.45, я звернулась до диспетчера, отримала відповідь, що автобус трохи затримується. О 18.00, зателефонувавши диспетчеру Оріон-авто, я дізналась, що автобус поламався ще декілька годин тому назад і тільки виїжджає з Кировоградської області. Тобто... Читать отзыв Добрий день, 07.09.2024 ми повинні були їхати з Миколаєва до Кишиніва перевізником Оріон-авто: два квитка на рейс на 17.30 з автостанції Північний». Коли автобуса не було о 17.45, я звернулась до диспетчера, отримала відповідь, що автобус трохи затримується. О 18.00, зателефонувавши диспетчеру Оріон-авто, я дізналась, що автобус поламався ще декілька годин тому назад і тільки виїжджає з Кировоградської області. Тобто пасажирів не попередили заздалегідь про поломку автобуса (а ми б могли тоді їхати з іншим перевізником), не організували перевозку пасажирів іншим транспортом, і це при тому, що логічно і зрозуміло, що люди їдуть в Кишинів в аеропорт, і мають квитки на літак, путівки, які коштують багато грошей. Після чергової розмови з диспетчером ( 0 18.15) мені повідомили, що автобус буде в Кишиніві 0 5 ранку замість зазначених в квитку 0:40. При тому, що у нас виліт о 5 ранку і путівка вартістю більше тисячі євро. На той момент всі інші перевізники вже виїхали, маршруток до Одеси, приватних перевізників, блаблакарів тощо не було взагалі!!!! Через непорядність, халатність, безвідповідальність перевізників Оріон-авто ми добирались до Одеси з таксистом за 2 тисячі гривень, потім до Кишиніва з Одеси за 3000 тисячі ( замість 2340 грн згідно двох квитків) при чому стрес був нереальний, бо в такий час було майже неможливо знайти хоч когось, хто би віз мене з дитиною . Гроші за квитки компанія повернула (через три дні на картковий рахунок) але хто поверне витрачені нерви, додаткові розходи і зіпсований відпочинок, на який я збирала кошти цілий рік?. Я вважаю, що цю ситуацію треба висвітлювати в соцмережах, привертати увагу максимальної кількості людей і карати непорядних перевізників
Інформація з офіційного сайту компанії:
7. При зриві рейсу перевізником, пасажир має право на один із наступних варіантів.
7.1. Нa проїзд найближчим рейсом перевізника, або його партнера до місця призначення.
7.2. На повернення вартості квитка за дорогу, яку не проїхав.
7.3. При взаємній догоді перевізник перевезе пасажира до станції призначення найближчим рейсом за свій рахунок.

Жахливий автобус

Любов Любов 29 сентября, 2024 год
Їду вперше з цією компанією , і в останне. Жахливий автобус без повітря в принципі. Не працювали кондиціонери, закриті всі люки і вікна...про вікна взагалі окрема розмова🤯

Непрофесійність та ненадійність

Татьяна Фомина Татьяна Фомина 5 сентября, 2024 год
Мали виїзжати о 14.05 6 вересня з Кропивницького до Кишиніва. О 12.00 5 вересня ще раз все підтверджують і ми спокійно пакуємо валізи. Проте, о 16.45 телефонують з цієї «горе-компанії» і повідомляють, що рейс відмінено. На запитання «Як це? І що нам робити?» відповідь «Нічим не можемо допомогти».
Що це за перевізник, що це за відношення? Де за ніч... Читать отзыв
Мали виїзжати о 14.05 6 вересня з Кропивницького до Кишиніва. О 12.00 5 вересня ще раз все підтверджують і ми спокійно пакуємо валізи. Проте, о 16.45 телефонують з цієї «горе-компанії» і повідомляють, що рейс відмінено. На запитання «Як це? І що нам робити?» відповідь «Нічим не можемо допомогти».
Що це за перевізник, що це за відношення? Де за ніч відшукати іншого перевізника?
У людей плани, заброньовані квитки на літак і тут таке. Порушені плани, втрачені кошти, зіпсований настрій і нерви! І ні слова вибачення навіть🤮🤮🤮🤮🤮.
Нешановний горе-перевізник, припиніть свою діяльність!!!! Вам не місце у сфері транспортних пасажирських (та і тварин я б вам не довірила) перевезень. Ви-сором українського бізнесу!!!!!
Ганьба!!!!!

Жах з цим перевізником.

Людмила Ясінська Людмила Ясінська 25 августа, 2024 год
Забронювала квиток за тиждень до виїзду рейс Познань Херсон на 25.08.2024 р. 00:30 год. до м.Умань. Попросила диспетчера скинути номер автобуса вона мені його скинула. Приїхала на автовокзал раніше зазначеного часу. Перевіряла усі номера автобусів що приходили мого не було. Вже пройшла година часу автобуса не було. Зателефонувала диспетчеру нащо вона сказала що автобус уже пішов. Як виявилось вона мені... Читать отзыв Забронювала квиток за тиждень до виїзду рейс Познань Херсон на 25.08.2024 р. 00:30 год. до м.Умань. Попросила диспетчера скинути номер автобуса вона мені його скинула. Приїхала на автовокзал раніше зазначеного часу. Перевіряла усі номера автобусів що приходили мого не було. Вже пройшла година часу автобуса не було. Зателефонувала диспетчеру нащо вона сказала що автобус уже пішов. Як виявилось вона мені надала не вірний номер автобуса.Через що я залишилась на автовокзалі до ранку. Переписку нашу на вайбері відредагувала після нашої розмови.Вибачень так і не було щей звинуватила мене що не уточнила номер, а те що вона скинула не вірний то це нормально. Негативний досвід маю з чим перевізником. Нажаль 😣

Сказати, що перевізник жахливий, це просто нічого не сказати

Катерина Катерина 11 августа, 2024 год
На жаль, не можна поставити 0. Для мене це найжахливіший перевізник. Ми завчасно прийшли на посадку, прочекали автобус близько 50 хвилин (думали можливо запізнюється), а зателефонувавши до диспетчера дізналися, що це виявляється ми не сіли у автобус, а до мене телефонували, а на телефоні жодного пропущеного і вхідного виклику в той день. Я так розумію для цього перевізника - це... Читать отзыв На жаль, не можна поставити 0. Для мене це найжахливіший перевізник. Ми завчасно прийшли на посадку, прочекали автобус близько 50 хвилин (думали можливо запізнюється), а зателефонувавши до диспетчера дізналися, що це виявляється ми не сіли у автобус, а до мене телефонували, а на телефоні жодного пропущеного і вхідного виклику в той день. Я так розумію для цього перевізника - це звична практика залишати пасажирів і звинувачувати їх у тому, що не прийшли на посадку.
Достоинства:
  1. Немає жодного
Недостатки:
  1. 1. Непорядність
  2. 2. Нечесність
  3. 3. Не повага до своїх пасажирів
  4. 4. Залишають своїх пасажирів закордоном

Працевлаштуйте адекватних водіїв!

Ганна Ганна 5 августа, 2024 год
Трохи відійшовши від поїздки 03.08.24 автобусом Orionbus 82 Кошалін Херсон Автовокзал “Центральний”, вирішила поділитися враженнями. Це просто жах. Такого хамського ставлення до пасажирів я не зустрічала і не очікувала. Один з водіїв у Гданську взяв багаж, але забув видати номерки, гроші, звісно, ж за багаж не забув взяти, до речі, не видавши ніякого документу про це. Я їхала... Читать отзыв Трохи відійшовши від поїздки 03.08.24 автобусом Orionbus 82 Кошалін Херсон Автовокзал “Центральний”, вирішила поділитися враженнями. Це просто жах. Такого хамського ставлення до пасажирів я не зустрічала і не очікувала. Один з водіїв у Гданську взяв багаж, але забув видати номерки, гроші, звісно, ж за багаж не забув взяти, до речі, не видавши ніякого документу про це. Я їхала вперше, тому не знала про те, що мають видати номерки. Побачивши, що у інших пасажирів є номерки, підійшла до цієї людини, спитавши, чи не буде у мене проблем. Він сказав, що, можливо, забув видати, будемо розбиратися. Вже в Миколаєві, де я виходила, цей чоловік разом з другим водієм сказали, що не віддадуть мені багаж. Вкрай агресивно і по-хамськи, підвищуючи голос, почали мені доводити, що я загубила номерки, вимагали за це гроші, довівши мене до істерики. В кінці таки віддали мені багаж зі словами «СвАбодна»… Я вже мовчу про те, що туалет всю дорогу зачинений. Люди мають встигнути за 5-10 хвилин на зупинках піти в платні туалети, в багатьох не було готівки або дрібних грошей, або ж люди похилого віку, з дітьми просто не встигали до того туалету дійти, не те, щоб вистояти у великій черзі. Інтернет також був відсутній половину дороги, люди не могли звʼязатися з рідними. Нікому не бажаю такої поїздки!

Не рекомендується.

Viktoriia Piddubna Viktoriia Piddubna 3 августа, 2024 год
Найгірший перевізник з яким мені довелося їздити, рейс 101 Херсон -Щецин, 02.08. 2024р. VE9973aa. Автобус запізнився без попередження, водії не відповідають на питання, не реагують на прохання, WiFi не працює, в автобусі зимно, туалет не працює, не допомагали з валізами, короткі стоянки в незрозумілих місцях, хамське відношення до пасажирів.
1 согласен

Нелюдські умови перевезень

Татьяна Татьяна 29 июля, 2024 год
Перевізник повне 💩 При поїздці з Кишиневу в автобусі не працював кондиціонер (на вулиці жара неймовірна!!!) В салоні духота. Почали просити водія ввімкнути кондиціонер, на що він гримнув, що кондиціонер ввімкнено. Після телефонного дзвінка на гарячу лінію Оріон, диспетчер сказала, що кондиціонер зламаний. На питання чому вони випускають автобус зі зламаним кондиціонером на рейс у таку спеку - запропонувала вийти... Читать отзыв Перевізник повне 💩 При поїздці з Кишиневу в автобусі не працював кондиціонер (на вулиці жара неймовірна!!!) В салоні духота. Почали просити водія ввімкнути кондиціонер, на що він гримнув, що кондиціонер ввімкнено. Після телефонного дзвінка на гарячу лінію Оріон, диспетчер сказала, що кондиціонер зламаний. На питання чому вони випускають автобус зі зламаним кондиціонером на рейс у таку спеку - запропонувала вийти і не їхати (посеред траси десь під Миколаєвом 😅) такий сервіс🤷‍♀️ Категорично не рекомендую👎🏻
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. -пошарпані автобуси з непрацюючим кондиціонером в жару
  2. -хамливі водії

Ганебне ставлення до пасажирів.

Інна Дерій Мудрик Інна Дерій Мудрик 28 июля, 2024 год
Жаливі умови для пасажирів. Водії агресивні, нічого не пояснюють нормально, підвищують голос на пасажирів та вживають ненормативну лексику, кажуть якщо не підходить може не користуватися послугами нашого перевізника OrionBus. Автобус не є комфортним, вузько між сидіннями, одна з сидіння була несправною і не розкладалася, непрацюють розетки.... Береться додаткова плата за багаж яка не вказана при замовленні квитка, суми нормальні... Читать отзыв Жаливі умови для пасажирів. Водії агресивні, нічого не пояснюють нормально, підвищують голос на пасажирів та вживають ненормативну лексику, кажуть якщо не підходить може не користуватися послугами нашого перевізника OrionBus. Автобус не є комфортним, вузько між сидіннями, одна з сидіння була несправною і не розкладалася, непрацюють розетки.... Береться додаткова плата за багаж яка не вказана при замовленні квитка, суми нормальні які немають документального підтвердження, все на словах і матах , якщо задаються питяння щодо цього. Не раджу даного перевізника , а особливо цих водіїв.

Жах і знущання над пасажирами за дорого!

Анна Анна 28 июля, 2024 год
Пишуть на сайті про великі комфортні автобуси, а по факту пошарпане барахло без кондиціонера в жару, маршрут Миколаїв -Київ. Ви просто безсовісні!
Достоинства:
  1. Жодного
Недостатки:
  1. Пошарпаний автобус, кондиціонер не працює, а жара +40
1 согласен

Не поїздка, а жах.Автобус запізнився на 4.5 години. Диспетчер не зателефонував. Не рекомендую

Лидия Бурим Лидия Бурим 13 июля, 2024 год
Не поїздка, а жах.Автобус запізнився на 4.5 годин. Диспетчер не зателефонував.
Коли я зателефонувала у відповідь почула " у нас всі рейси запізнюються"
Коли вже буде порядок. Не рекомендую.
Достоинства:
  1. Не має
Недостатки:
  1. Одні мінуси
1 согласен

Не рекомендую обирати цього перевізника!

Єкатерина Єкатерина 13 июля, 2024 год
Дуже засмучені вибором перевізника.
Автобус приходить не за зазначеним часом, телефонували увесь ранок, а відповіли лиш о 10, хоча автобус повинен був бути о 7:30. Комунікація з компанією-жахлива! О 10 ранку повідомили, що автобус вже заїхав у Київ, хоча насправді його ще там не було. Час відправлення завжди змінювався. Також при покупці квитків, ніде не було написано, що автобус їде... Читать отзыв
Дуже засмучені вибором перевізника.
Автобус приходить не за зазначеним часом, телефонували увесь ранок, а відповіли лиш о 10, хоча автобус повинен був бути о 7:30. Комунікація з компанією-жахлива! О 10 ранку повідомили, що автобус вже заїхав у Київ, хоча насправді його ще там не було. Час відправлення завжди змінювався. Також при покупці квитків, ніде не було написано, що автобус їде з Польщі, адже тоді ми обрали б інший автобус.
Якщо вам важливо приїхати вчасно, то я дуже не рекомендую використовувати цю компанію.
Дуже шкода за витрачений час та нерви, адже їхали до батька під час його звільнення і витратили один із двох днів витратили на дорогу!

Жахливий перевізник

Olga Olga 7 июля, 2024 год
05.07.2024 їхали рейсом Вроцлав- Миколаїв з Жешуву. Автобус в жахливому стані: старі сидіння зі зламаними механізмами для розкладання, брудна оббивка на сидіннях, обірвані штори на вікнах, які валялися на підлозі, не робочі розетки та практично відсутній wi fi, маленька відстань між кріслами, і це все на міжнародному рейсі, який триває більше доби. Рейс перенесли з 15.55 на 19.10 при тому,... Читать отзыв 05.07.2024 їхали рейсом Вроцлав- Миколаїв з Жешуву. Автобус в жахливому стані: старі сидіння зі зламаними механізмами для розкладання, брудна оббивка на сидіннях, обірвані штори на вікнах, які валялися на підлозі, не робочі розетки та практично відсутній wi fi, маленька відстань між кріслами, і це все на міжнародному рейсі, який триває більше доби. Рейс перенесли з 15.55 на 19.10 при тому, що час прибуття залишився незмінним 15.55, водії всю дорогу скаржились, що автобус їде із запізненням, зупинки були по 5 хвилин, крім Києва - 10 хвилин. Не раджу користуватися послугами перевізника ТДВ «Оріон-Авто».
Недостатки:
  1. Маленька відстань між кріслами
  2. старі, брудні та зламані крісла
  3. Обірвані штори
  4. брудний салон
  5. відсутність wi if
  6. неробочі розетки

Водії грубіяни і хами, не рекомендую взагалі

Маріна Маріна 4 июля, 2024 год
Жаххх!!!! Жахливий перевізник!!!!! Їхали з ним два рази , різні водії були і всі вони Хами!!!! Жах я ніколи більш не куплю квитки цим перевізником і нікому не рекомендую!!!!! В мене просто шок!!!!! Аж плакати хочеця!!!! Жахливий перевізник !!!!
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Одні мінуси!!! Таке жахливе ставлення до пасажирів, ніповаги , грублять жахливо

Жахливо! Не рекомендую!

Наталія Наталія 14 июня, 2024 год
Трохи "відійшовши" від поіздки 15.05.2024 автобусом компанії Оріон номерний знак ВЕ 3103 ЕТ була вражена хамською поведінкою водіїв. Те що вони одягнені у білі сорочки не робить їх уважними до пасажирів і виконання своїх обов язків. Серед пасажирів були в основному жінки. І зараз ми всі розуміємо що в такий час люди їдуть не на Кіпр відпочивати а працювати по... Читать отзыв Трохи "відійшовши" від поіздки 15.05.2024 автобусом компанії Оріон номерний знак ВЕ 3103 ЕТ була вражена хамською поведінкою водіїв. Те що вони одягнені у білі сорочки не робить їх уважними до пасажирів і виконання своїх обов язків. Серед пасажирів були в основному жінки. І зараз ми всі розуміємо що в такий час люди їдуть не на Кіпр відпочивати а працювати по 12 год., до рідних і тікають від війни... Жоден з двох водіїв не брав і не видавав багаж. Приходилось це робити самим (жінки і діти). Хоча згідно ст.40 прав і обов язків водія автобуса вони ПОВИННІ приймати, розміщати та видавати багаж! Сором! Адже вони особи чоловічої статі. Ще й вимагають безпідставно додаткової оплати не за вагу а за кількість сумок багажу. Так що пасажири, які забажають їхати з таким перевізником, тягніть все в салон! Не оголошували зупинок.
Завжди бажала водіям ЩАСЛИВОЇ ДОРОГИ! Цим не бажаю нічого...

Як перевізник ORIONBUS викинув посеред ночі пасажира

viktoria viktoria 8 мая, 2024 год
Хочу поділитись своїм враженням від надання послуг перевізником ORIONBUS, рейсом Львів-Варшава 30.01.2024, номерний знак автобуса ВЕ9377АА, який вирушав о 3:30 з автовокзалу м. Львів, що на Двірцевій площі 1.
Мій товариш, який є громадянином Італії відвідав Україну аби виразити свою підтримку та надати волонтерську допомогу нашим захисникам. Завершуючи своє перебування в Україні та заздалегідь придбаним квитком чекав на автобус на... Читать отзыв
Хочу поділитись своїм враженням від надання послуг перевізником ORIONBUS, рейсом Львів-Варшава 30.01.2024, номерний знак автобуса ВЕ9377АА, який вирушав о 3:30 з автовокзалу м. Львів, що на Двірцевій площі 1.
Мій товариш, який є громадянином Італії відвідав Україну аби виразити свою підтримку та надати волонтерську допомогу нашим захисникам. Завершуючи своє перебування в Україні та заздалегідь придбаним квитком чекав на автобус на платформі автовокзалу. Водій автобусу, не глянувши навіть на квиток, затребував паспорт і після його перегляду вирішив, що ця людина не має право виїхати з України. Одразу по-хамськи почав себе поводити, кричати та виштовхувати з автобуса іноземного пасажира, який не розумів, чому з ним так поводяться.
Людина, серед ночі, у комендантську годину опинилась одна у чужому місті, у чужій країні, не знаючи мови. Через те, що мій друг не сів на цей рейс, він запізнився на свій літак до Риму, на який теж мав заздалегідь придбаний квиток. Ось так, через дурість водія, який замість виконання своїх безпосередніх обов’язків, чомусь, замість митників( у яких, до речі, не було жодних претензій до його документів) вирішує хто має право на виїзд з України, а хто ні.
Мій товариш, був вражений мужністю та героїзмом наших ЗСУ і шокований поведінкою горе-шофера ORIONBUS. Мені дуже соромно та образливо за «компетентність» працівників даної компанії.
До речі, з іншим перевізником не було жодних проблем!
Дуже сподіваюсь, що керівництво компанії ORIONBUS відреагує належним чином щодо цього водія, на жаль, його прізвища я не знайшла.
Зі свого боку, я докладу максимум зусиль про розголос даної ситуації в усіх соц. мережах та на сайті, аби інші пасажири не опинились в такій жахливій ситуації та віддавали перевагу іншому перевізнику!

Жахливий перевізник!!!!

Гость Гость 7 мая, 2024 год
Хужішого перевізника не зустрічала!!!Просто жах усе! Білети проплатили, сповіщення про автобус не має! Пишемо в чат, питаємо номер автобуса, навіть не читають! Дзвонимо за вказаним номером- автовідповідач. Трохи згодом передзвонили,оператор не знає нічого, сказала номер, просили 5 хв нас почекати( так як поїзд прибував за 10 хв до автобуса) , сказала : не чекатимуть! А то, що він запізнюється на... Читать отзыв Хужішого перевізника не зустрічала!!!Просто жах усе! Білети проплатили, сповіщення про автобус не має! Пишемо в чат, питаємо номер автобуса, навіть не читають! Дзвонимо за вказаним номером- автовідповідач. Трохи згодом передзвонили,оператор не знає нічого, сказала номер, просили 5 хв нас почекати( так як поїзд прибував за 10 хв до автобуса) , сказала : не чекатимуть! А то, що він запізнюється на 40 хв , вона не знає!Через годину під таможнею водій зразу обʼявив, хто не встигає-шукайте інший транспорт! Це ми проплатили за годину поїзки?Стоянки дуже довгі, ніхто нікуди не спішить! Навіщо вказувати час прибуття? Запізнення більше 8 год!!! Люди мають квитки на потяги, літаки- все пропало!!! З таким перевізником треба запас часу розраховувати за добу!!! Я вже мовчу, що туалета нема!!!! Просто горе-перевізник!!!!

Халатне відношення до людей

Параска Параска 7 марта, 2024 год
Доброго дня,замовили білети у цього перевізника,вже прийшли на вокзал і коли тільки приїхав автобус ми дізналися що багаж йде на вагу,дають тільки 5кг на ручну кладь,все інше йде на вагу,ніхто нас не попередив про цей інцидент,щиро не рекомендую їхати з ними,не знаєш які ще сюрпризи можна від них
Очікуватиbomba

Нікому не рекомендую

Таня Таня 7 марта, 2024 год
Нікому не рекомендую..Хамське відношення..Диспетчер не предупреждає,що ручна кладь дається 5 кг,..1 сумка .а за остальне 4.5 злотих за кг...Тікайте чим подалі від таких перевізників

ужасное качество обслуживания

Гость Гость 7 марта, 2024 год
Никому не рекомендую,ужасное хамство,никакой организовонсти,не предупреждают что берут багаж на вес,дают только 5 кг на ручную кладь,а остальное 4.50 злотых за килограмм,никакого уважения к пассажирам,никто не сказал про доплату и про вес багажа,честно,не рекомендую

Агро помічник водія накинувся в умані на пасажира.

Гость Гость 29 февраля, 2024 год
Помічник водія накинувся на пасажира в умані тому, що він сказав що на bla bla car і водієм є значна різниця в сумі за проїзд

Не раджу , ніякої організованості

Гость Гость 28 февраля, 2024 год
З початку диспетчер не може пояснити звідки відправляється авМав гіркий досвід пересування данною компанією в лютому 2024:
В автобусі дуже висока температура, на прохання вимкнути опалення отримав відповідь що вимкнули, але температура не змінилася
Щоби опустити спинку сидіння треба викликати водія, котрий з незадоволеним обличчям зробить це

Комунікація на нулі

Karyna Lysenko Karyna Lysenko 23 февраля, 2024 год
Я дзвонила в компанію, писала імейли на рахунок подорожі з кішкою. На що мені відповіли що проблем немає ніяких і просто в квитку зазначити що я їду з твариною. Дуже хамовито зі мною спілкувався водій. Сказали, що в салоні є людина в якої алергія на котів, про що їх заздалегідь не попередили про пасажира з твариною. Такого спілкування водія з... Читать отзыв Я дзвонила в компанію, писала імейли на рахунок подорожі з кішкою. На що мені відповіли що проблем немає ніяких і просто в квитку зазначити що я їду з твариною. Дуже хамовито зі мною спілкувався водій. Сказали, що в салоні є людина в якої алергія на котів, про що їх заздалегідь не попередили про пасажира з твариною. Такого спілкування водія з пасажиром я ще ніколи в житті не бачила, хоча з великою кількістю перевізників їздила. При покупці квитків на сайті не було зазначено, що є пересадка в Умані. Але після оплати Вам приходять квитки на пошту де вже зазначається про пересадку. Не рекомендую

Кинули людей в чужій країні

Марія Марія 26 января, 2024 год
Хочу попередити наших українців про недобросовісного перевізника Orion Bus.
Брали білет 25.01 з Вроцлава до України , автобус поламався в дорозі. Людей ввечері відвезли до Катовіце і все. Залишили на автовокзалі. Далі добирайтеся як знаєте. Купа людей з маленькими дітьми, купою багажу, похилого віку опинилися в чужій країні без знання мови, ближче до ночі, в дощ!. Ніякого іншого автобуса,... Читать отзыв
Хочу попередити наших українців про недобросовісного перевізника Orion Bus.
Брали білет 25.01 з Вроцлава до України , автобус поламався в дорозі. Людей ввечері відвезли до Катовіце і все. Залишили на автовокзалі. Далі добирайтеся як знаєте. Купа людей з маленькими дітьми, купою багажу, похилого віку опинилися в чужій країні без знання мови, ближче до ночі, в дощ!. Ніякого іншого автобуса, який би забрав людей ім не відправили ( хоча інші перевізники так роблять, мала досвід).
Домовитися з партнерами щоб відвезти людей далі - теж ні. Посадити на інші автобуси до України чи хоча б до Вроцлава - теж ні.
В таку халепу попала моя мама. Диспетчер мені по телефону підло брехала, що мама сама відмовилася від пересадки на інший автобус. 🤦‍♀️Хоча коли я власним авто приїхала забирати маму, там буда купа людей, які в один голос завірили, що їх висадили і все. Далі добирайтесь як хочете.
Однозначно не рекомендую.
Коли все добре - довозять. А при форс-мажорі ви ризикуєте залишитись в чужій країні один на один з проблемами і багажем.

Дорого, некомфортно

Гость Гость 15 января, 2024 год
Ціни порівняно з іншими перевізниками вищі, скористалась по причині вдалого часу відправлення про що дуже пошкодувала краще б зачекала пару годин іншого автобусу. Ітак ціна на 30% дорожча
Туалетів немає!!!!!!! Що вже дико і не так часто зустрічається, ні єдиного напою хоча б води запропоновано не було, що обіцяв перевізник.
Стосовно водіїв ніяких нарікань немає ввічливі і досвідчені.... Читать отзыв
Ціни порівняно з іншими перевізниками вищі, скористалась по причині вдалого часу відправлення про що дуже пошкодувала краще б зачекала пару годин іншого автобусу. Ітак ціна на 30% дорожча
Туалетів немає!!!!!!! Що вже дико і не так часто зустрічається, ні єдиного напою хоча б води запропоновано не було, що обіцяв перевізник.
Стосовно водіїв ніяких нарікань немає ввічливі і досвідчені. Та умови автобусу бажають кращого за таку ціну

Жах. А що не жах? Я ж і кажу – жах.

камплюктер камплюктер 7 января, 2024 год
По заголовку все зрозуміло, чи не так? smile
Це не перевізник, це суцільне непорозуміння і негативні емоції.
Почну з того, що рейс взагалі опинився іншим (тобто інша назва) приїхав та виїхав раніше зазначеного часу. Купляла квитки на місце, водій сказав – обирайте вільне місце. Цирк. спеціально шукала перевізника не з вільною посадкою, щоб мати СВОЄ місце.
В салоні холод, температура... Читать отзыв
По заголовку все зрозуміло, чи не так? smile
Це не перевізник, це суцільне непорозуміння і негативні емоції.
Почну з того, що рейс взагалі опинився іншим (тобто інша назва) приїхав та виїхав раніше зазначеного часу. Купляла квитки на місце, водій сказав – обирайте вільне місце. Цирк. спеціально шукала перевізника не з вільною посадкою, щоб мати СВОЄ місце.
В салоні холод, температура на вулиці сягає -10°, всі сидять у куртках та мерзнуть.
Санвузол– моя топ-1 потреба в автобусах, бо без нього поїздка буде нервова та некомфортна. Чи здивує те, що він не працює? Абсолютно ні.
Розеток нема, є тільки роз'єм для шнура, але дуже дивно, що він над головою. Геніальніше рішення просто не бачила.
Висновок:
За такі гроші я їздила в набагато кращих умовах, з нормальним ставлення до пасажирів та працюючим санвузлом.
Абсолютно не рекомендую цього перевізника, обирайте з розумом.

Жахливий перевізник

Пасажир Пасажир 6 января, 2024 год
Жахливий перевізник. По-перше ціна вища ніж у інших. Заявлено було про умови в автобусі, але Вайфай не працює. Розетка одна з двох. Туалет також не працює. Між Україною і Польщею стояли 4 години. Ні вийти, ні сходити. І на останок водій хам. Більше не беру квитки на цей перевізник
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Розетки, інтернет , туалет, брудно в автобусі
Компания Орион-Авто
Компания Орион-Авто имеет опыт работы на рынке пассажирских перевозок более 50 лет, с годами компания совершенствовала предоставляемые услуги, расширяла количество рейсов, постоянно обновляла автопарк, внедряла прогрессивные технологии, благодаря чему вошла в список 50 лучших транспортных компаний Украины. Главным направлением "Орион-Авто" является осуществление перевозок в пределах страны и за границей, отправляйтесь... подробнее

Рейтинг 2.3 из 5 на основании 93 отзывов
Пассажирские перевозки
Toco Bus
Toco Bus

Рейтинг: 4.4
2117 отзывов
Lex club перевозчик
Lex club перевозчик

Рейтинг: 2.8
32 отзыва
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.7
1081 отзыв
SAV.O.BUS
SAV.O.BUS

Рейтинг: 2.9
275 отзывов
Перевозчик ООО СанСан
Перевозчик ООО СанСан

Рейтинг: 2.8
113 отзывов
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.5
446 отзывов
Компания ADLER TRANS
Компания ADLER TRANS

Рейтинг: 4.2
16 отзывов
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 отзывов
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 отзывов