Сергій Отзыв написан 21 июня, 2025 год15 просмотров
З магазину прийшло дві посилки . Є інформація про отримання , підписався працівник Vita. Один трек є внесений іншого немає. Трек номер: 1LSCXON0054C6KU. Створив звернення #H-0193820 довго мене протягували з відповіддю, нарешті видали що посилку з таким трек номером не отримували. На моє заперечення про те що в мене є підтвердження про отримання двох посилок працівником Vita, відповіли що: "Підпис залишають за цілу палету, яку доставляє перевізник. Фактично наш склад не здійснює перевірки наявності усіх посилок" Тобто виходить що коли кур'єр привозить їм на склад палету посилок вони навіть не звіряють чи всі є, і підписують про отримання не перевіряючи. На мою вимогу компенсувати мені вартість втраченої посилки (Сума 163 Долари!) відповіли: "Ми не можемо здійснювати компенсації за товари, які не було ідентифіковано на складі." На моє прохання надати запис з камери відео спостереження відповіли: "Ми не маємо права надавати відео з камер спостереження" Я вже багато років користуюся сервісом міст, були всякі приколи і постійні затримки але для мене це не було проблемою. Але ця ситуація мене просто вибила. Як може таке бути, що є всі підтвердження що вони посилу отримали, а мені відповідають що фактично наш склад не здійснює перевірки наявності усіх посилок.
Недостатки:
Не контролюють фактичну наявність отриманих посилок з магазину, відмовляються виплачувати компенсацію
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка з вами сталася. Ми дуже цінуємо вашу довіру, тим паче, що ви користуєтесь нашим сервісом вже багато років. Саме тому нам особливо прикро читати, що вам довелося зіткнутися з такою серйозною проблемою.
Щодо посилки за трек-номером 1LSCXON0054C6KU – ми розуміємо ваше обурення, коли є підтвердження доставки перевізником та підпис відповідального працівника. Проте, на жаль, підпис на транспортній накладній справді засвідчує прийняття палети в цілому, а не окремих відправлень. Це стандартна процедура прийому групових доставок.
Записи з камер, на жаль, ми не можемо передавати через політику конфіденційності, однак у межах службової перевірки доступ до них мають відповідальні працівники.
Ми покращуємо сервіс і прагнемо зробити його більш відповідальним і прозорим. Ваш зворотний зв’язок — це важливий сигнал, і ми щиро дякуємо, що поділилися ним, попри розчарування.
Тобто якщо приходить одночасно більше як одна посилка, можна запросто підписатись про отримання всіх і одну собі десь "присвоїти" і не нести жодної відповідальності за це? Я до вас більше ні ногою.
Загубили мою посилку і відмовляються від компенсації - Отзывы о Meest Shopping
отзыв
Комментарии к отзыву
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка з вами сталася. Ми дуже цінуємо вашу довіру, тим паче, що ви користуєтесь нашим сервісом вже багато років. Саме тому нам особливо прикро читати, що вам довелося зіткнутися з такою серйозною проблемою.
Щодо посилки за трек-номером 1LSCXON0054C6KU – ми розуміємо ваше обурення, коли є підтвердження доставки перевізником та підпис відповідального працівника. Проте, на жаль, підпис на транспортній накладній справді засвідчує прийняття палети в цілому, а не окремих відправлень. Це стандартна процедура прийому групових доставок.
Записи з камер, на жаль, ми не можемо передавати через політику конфіденційності, однак у межах службової перевірки доступ до них мають відповідальні працівники.
Ми покращуємо сервіс і прагнемо зробити його більш відповідальним і прозорим. Ваш зворотний зв’язок — це важливий сигнал, і ми щиро дякуємо, що поділилися ним, попри розчарування.