Менеджери намагаються поскоріше закінчити розмову, Міст шопінг втратили посилку, а саме не поставили на облік коли магазин Армані (офіційний) у Франції доставив на їх склад. Після 3 тижнів марнотратства часу і нервів Міст надіслав листа з ніби підтвердженням від складу що посилку не було доставлено🤣посилку на хвилинку 90€, є всі підтвердження від магазину що її доставлено на їх склад, а вони морозяться і видають типу це магазин має проводити розслідування) короче люди, коли замовляєте їх послуги тричі подумайте чи то вам треба) бо у пак проблем вам видадуть фількіну грамоту) і ніхто нічого не компенсує) але я відкрита до прополиціі компенсації, тому Міст, якщо читаєте, і компенсуєте, я залюбки доповню відгук про вашу роботу
Дякуємо за ваш відгук та за те, що поділилися своєю ситуацією.
Нам щиро шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією та відчули недостатню підтримку з боку нашої команди. Ми цінуємо кожного клієнта, і Ваша ситуація буде додатково розглянута.
Якщо у Вас є документи, які підтверджують доставку посилки на наш склад ( підтвердження доставки фото/підпис працівника), будь ласка, надайте їх на нашу електронну адресу [email protected] з темою «Втрачена посилка — підтвердження доставки (652)». Це допоможе нам оперативніше передати запит на повторну перевірку.
Ми також відкриті до обговорення можливих шляхів вирішення ситуації, зокрема питання компенсації, якщо буде виявлено нашу провину.
Ще раз перепрошуємо за доставлені незручності. Сподіваємося, що зможемо повернути вашу довіру. Дякуємо!
Добрий день! Приносимо вибачення від Імені Компанії за завдані незручності. Наш фінансовий відділ активно працює над можливість проведення виплати на карту. Ми можемо вже сьогодні зарахувати кошти на баланс кабінету, але на карту ще треба трішки зачекати. Дякуємо за розуміння!
Терпіння закінчується... Трішечки це скільки років? Ви ж ціленаправлено обманюєте своїх клієнтів. Що складного в компенсаціїї на карту? Що можна там "міняти" або "робити" як ви пишите більше півроку? Мені вже брехали про якісь черги на виплати, це виходить що у вас сотні людей посилки яких ви так чи інакше втратили?
Втратили посилку і не відшкодовують - Отзывы о Meest Shopping
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам щиро шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією та відчули недостатню підтримку з боку нашої команди. Ми цінуємо кожного клієнта, і Ваша ситуація буде додатково розглянута.
Якщо у Вас є документи, які підтверджують доставку посилки на наш склад ( підтвердження доставки фото/підпис працівника), будь ласка, надайте їх на нашу електронну адресу [email protected] з темою «Втрачена посилка — підтвердження доставки (652)». Це допоможе нам оперативніше передати запит на повторну перевірку.
Ми також відкриті до обговорення можливих шляхів вирішення ситуації, зокрема питання компенсації, якщо буде виявлено нашу провину.
Ще раз перепрошуємо за доставлені незручності. Сподіваємося, що зможемо повернути вашу довіру. Дякуємо!