Гость Отзыв написан 29 января, 2025 год11 просмотров
Вкрай розчаровані сервісом Mist Shopping! Оформлювали два замовлення з Португалії, які прямували через транзитний склад Чехії. Напередодні зареєстрували ці два замовлення та не користувалися функцією «швидка відправка». Однак компанія розділила їх на чотири окремі пакунки( мотивує це тим що замовлення надійшло частинами, тоді навіщо реєструвати замовлення на сайті?) , і в результаті два опинилися в Іспанії, а два в Чехії. Напередодні виникла технічна помилка, тому ми звернулися до менеджера для уточнення. Нас запевнили, що обидва замовлення прямують в Чехію в повному обсязі, тобто менеджер не повідомив що це лише частини замовлень. Але наступного дня ми побачили в системі, що частина товару знаходиться в Іспанії. Через непрофесіоналізм менеджерів нам тепер доводиться сплачувати доставку окремих посилок, замість двох, як було заплановано. Абсолютно незадоволені сервісом – некомпетентна підтримка, відсутність чіткої логістики та додаткові фінансові витрати для клієнта. Не рекомендуємо!
Добрий день! Магазини в Іспанії часто ділять замовлення на декілька окремих посилок, ба більше - надсилають їх в різні дати і з різних складів. Для можливості детальніше розібратися в ситуації, що склалась у Вас необхідний Ваш ID або номери замовлень. Дякуємо!
Розчарування - Отзывы о Meest Shopping
Напередодні виникла технічна помилка, тому ми звернулися до менеджера для уточнення. Нас запевнили, що обидва замовлення прямують в Чехію в повному обсязі, тобто менеджер не повідомив що це лише частини замовлень. Але наступного дня ми побачили в системі, що частина товару знаходиться в Іспанії.
Через непрофесіоналізм менеджерів нам тепер доводиться сплачувати доставку окремих посилок, замість двох, як було заплановано. Абсолютно незадоволені сервісом – некомпетентна підтримка, відсутність чіткої логістики та додаткові фінансові витрати для клієнта. Не рекомендуємо!
отзыв
Комментарии к отзыву