Гость Отзыв написан 23 января, 2025 год2 просмотра
Мій відгук нижче спеціалісти Meest Shopping проігнорували, тому продублюю ще раз. Прийшла розбита ваза у замовленні MYCV063661288GB, оформила звернення, погодили часткове повернення коштів у середині листопада. Пройшло вже більше двох місяців - досі немає жодного повернення коштів, одні відписки від фін відділу про повернення "тепер вже в найкоротші терміни", але і досі нічого не повернули. Я не розумію такого скотського відношення до клієнтів.
Добрий день! Приносимо вибачення від Імені Компанії за завдані незручності. Наш фінансовий відділ активно працює над можливість проведення виплати на карту. Ми можемо вже сьогодні зарахувати кошти на баланс кабінету, але на карту ще треба трішки зачекати. Дякуємо за розуміння!
Вже третій місяць НЕ повертають гроші за пошкоджений товар - Отзывы о Meest Shopping
отзыв
Комментарии к отзыву