Ольга Головко Отзыв написан 3 января, 2025 год27 просмотров
Зробила замовлення - 02.11.24року, сьогодні - 03.01.25р. Посилки НЕМАЄ, гроші за втрачену посилку НЕ ПОВЕРТАЮТЬ!!! а це $202,95 на хвилинку! Менеджери в зверненнях просто МОРОЗЯТЬСЯ. Кажуть очікувати, але скільки не кажуть! Пройшло 58 днів. При чому, магазин, в якому я замовляла передав посилку на склад Мист в штаті Делавер і завіксував трек номер ще - 06.11.24року, тобто через чотири дні після покупки, але далі вона просто пропала! Оператори на гарячій лінії кажуть писати звернення і все, більше вони нічого зробити не можуть! Але в зверненнях тебе просто футболять! В посилці були подарунки на Новорічні свята! я спеціально замовила майже за два місяці до сявт, але всеодно все зіпсовано. Не розраховуйте на Мист! Ви просто подаруєте комусь своє замовлення і хтось буде ходити в ваших новеньких речах!madmadmad
Ольго, добрий день! Ми зацікавлені в збільшенні кількості посилок, тому слідкуємо за тим, щоб кожна покупка була вчасно доручена замовнику, але якщо посилка була доставлена перевізником не нам, то ми не можемо нести за це відповідальність. В таких ситуаціях ми можемо надати зі своєї сторони офіційний лист про неотримання посилки з вказаним треком для можливості звернутися з скаргою до продавця або перевізника по США. Дякуємо за розуміння!
НЕ КОРИСТУЙТЕСЬ ЦІЄЮ ПОШТОЮ!!! - Отзывы о Meest Shopping
отзыв
Комментарии к отзыву