Антон Отзыв написан 6 августа, 2024 год3 просмотра
Давно користуюсь послугами компанії, по доставках з Європи і США досі все було ок. Але виникає проблема і представник компанії прямим текстом каже "ми несемо ніякої відповідальності за ваші посилки, бо ви нам нічого не платили ще". Докладніше: була доставка товара купленого на ебеї з Японії на склад у Туреччині. Судячи з трекінгу відбувається невдала спроба доставки на склад у Туреччині (в робочий час), після чого турецька пошта відправляє посилку назад в Японію відправнику. У відкритому спорі ебей приймає рішення що захист покупця не працює, бо я сам не отримав посилку і я втрачаю 170$. На численні звернення у підтримку отримую різні відповіді - що склад працював і вони нічого не знають, що то взагалі не вони, а у туреччині просто якийсь їх представник, контактуйте з ним, і взагалі я ще за цю посилку їм нічого не платив, тому вони ніякої відповідальності не несуть. Майте на увазі перед тим, як мати справу з цим перевізником
Антоне, добрий день! Для можливості детальніше ознайомитися з ситуацією повідомте, будь ласка, номер посилки та надайте посилання на відстеження. Без цих даних ситуація виглядає наступним чином: якщо посилка відправлена з будь-якої країни в Туреччину, то по прибуттю має бути розмитнена відповідно до законів цієї країни і митні платежі мають бути сплачені онлайн або при дорученні посилки. Якщо при дорученні посилки в наших працівників складу кур'єр запитував додаткові кошти, то від отримання відмовляться. На нашому сайті (https://meest.shopping/ua/country/turkey#vazlivo-znati-7) зазначено, що склади Meest Shopping не приймають посилки з оплатою при отриманні. Дякуємо
Компанія не несе ніякої відповідальності за ваші відправлення - Отзывы о Meest Shopping
отзыв
Комментарии к отзыву