Олександр Отзыв написан 30 ноября, 2023 год8 просмотров
Якщо ви захочете скористатись впереше, то треба всю інформацію збирати по крихтах на багатьох сторінках сайта. І це якщо з десктоп версії. Якщо ж ви вперше дитвитесь сайт з телефона, то частину і не побачите (вона захована десь далеко знизу у футері). Отож, назбирав всю інформацію (або не всю, якщо робили це з мобільного), краще перестрахуватись і звернутись в підтримку щодо уточнення вартості відправлення і всіх нюансів. В нормальній компанії вам нададуть всю інформацію належним чином. Але не тут, ні. Можна чекати відповіді декілька днів і не дочекатись (чат в телеграм). І потім знов писати. Якщо чогось самі не знайшли на сайті, то дізнаєтесь вже пост-факутм при оплаті. Чомусь інформація про габарити схована в додаткових послугах, а всі розрахунки проводяться тільки з урахуванням країни та ваги. І співробітник завжди тут прав, не клієнт. На питання: «які ще додаткові платежі можуть бути для мого майбутього замовлення, що ще треба врахувати окрім країни, мита, ваги?» ніхто про габарити не згадає. Виявляеться треба було питати саме про габарити. А так не спитали – самі винні. Неправильно спитали. Але навіть якщо ви вже знаєте про габарити і знаєте, що посилка ваша не перевищує допустимі габарити, то вам все одно доведеться сплатити за перевищення габаритів! Чому? Тому що якийсь володька, роблячи заміри вашої посилки, записав невірні цифри. А володька – співробітник. А співробітник тут завжди правий. А ви – ні. Ви взагалі ніхто. І щоб посилка далі продовжила свій курс до вас – доведеться сплатити. Потім вже при отриманні можна обміряти посилку і заповнити рекламацію. От тільки гроші назад ви не отримаєте, вони зависнуть в особовому кабінеті без можливості вивести. Цим самим змушують вас користуватися знов їхніми послугами. Тут вони завжди праві, не клієнт. Клієнт ніхто і ніщо. 1 согласен
Нам шкода, що у Вас стався такий досвід з нашою компанією. Хочемо відповісти на Ваші зауваження та уточнити у Вас деяку інформацію.
1. Веб-версія нашого сервісу адаптована для використання у повноцінному браузері, але з телефону також можна переглядати інформацію.
2. На жаль, в той період у нас були деякі технічні складнощі, через які чат-бот некоректно працював. Приносимо вибачення за завдані незручності( У нас також є система звернень в особистому кабінеті, де Ви можете написати нам у підтримку.
3. Інформація про додаткову оплату за габарити дійсно знаходиться у розділі "Тарифи на додаткові послуги", оскільки це вважається додатковим нарахуванням/послугою.
Нам прикро, що Ви не отримали всієї інформації під час консультації, тому просимо написати номер Вашого кабінету для перевірки роботи наших операторів.
Найогидніший сервіс. Клієнт для цієї компанії ніхто і ніщо. - Отзывы о Meest Shopping
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам шкода, що у Вас стався такий досвід з нашою компанією. Хочемо відповісти на Ваші зауваження та уточнити у Вас деяку інформацію.
1. Веб-версія нашого сервісу адаптована для використання у повноцінному браузері, але з телефону також можна переглядати інформацію.
2. На жаль, в той період у нас були деякі технічні складнощі, через які чат-бот некоректно працював. Приносимо вибачення за завдані незручності( У нас також є система звернень в особистому кабінеті, де Ви можете написати нам у підтримку.
3. Інформація про додаткову оплату за габарити дійсно знаходиться у розділі "Тарифи на додаткові послуги", оскільки це вважається додатковим нарахуванням/послугою.
Нам прикро, що Ви не отримали всієї інформації під час консультації, тому просимо написати номер Вашого кабінету для перевірки роботи наших операторів.