Завжди бронювала квиток і не було проблем, а зараз забронювала квиток у SvitBus на автобус KLR отримала підтвердження, але перевізник почав ставити перед фактом внести передоплату, інакше скасувати бронювання. Це що за гарантія для пасажирів?! Якщо бронювання можна так просто анулювати — тоді це не бронювання, а лише ілюзія. Люди планують поїздки, купують стиковки, а потім ризикують залишитися без місця. Вважаю таку практику несправедливою і непрофесійною. Чому перевізник має право скасовувати підтверджене замовлення через відсутність передоплати. навіщо вказують функцію бронювати!? Оновіть інформацію на сайті, перевізник має право запросити передоплату , так як зараз їде багато людей,щоб пасажири одразу бачили актуальні умови й не потрапляли у непорозуміння.
Дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро шкода, що у Вас виникла подібна ситуація.
Хочемо звернути увагу, що у період підвищеного попиту ми можемо просити пасажирів підтвердити бронювання передоплатою. Це необхідно для того, щоб уникнути скасувань та гарантувати наявність місць для тих, хто планує поїздку.
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок. Ваші коментарі допомагають нам покращувати сервіс.
KLR Bus – ваш надежный партнер в мире международных пассажирских перевозок. Мы владеем новейшим автопарком в Украине, что гарантирует комфорт и безопасность во время каждой поездки. Наши профессиональные водители – это опытные специалисты, которые всегда готовы обеспечить вам удобное и безопасное путешествие. Мы ценим ваш комфорт и удобство, поэтому предоставляем... подробнее
Бронювання білета - Отзывы об ООО "КЛР ЮА" (KLR Bus)
Якщо бронювання можна так просто анулювати — тоді це не бронювання, а лише ілюзія. Люди планують поїздки, купують стиковки, а потім ризикують залишитися без місця.
Вважаю таку практику несправедливою і непрофесійною. Чому перевізник має право скасовувати підтверджене замовлення через відсутність передоплати. навіщо вказують функцію бронювати!? Оновіть інформацію на сайті, перевізник має право запросити передоплату , так як зараз їде багато людей,щоб пасажири одразу бачили актуальні умови й не потрапляли у непорозуміння.
отзыв
Комментарии к отзыву
Хочемо звернути увагу, що у період підвищеного попиту ми можемо просити пасажирів підтвердити бронювання передоплатою. Це необхідно для того, щоб уникнути скасувань та гарантувати наявність місць для тих, хто планує поїздку.
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок. Ваші коментарі допомагають нам покращувати сервіс.