Отзыв об Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua) по адресу Вінниця, вулиця Соборна, 24 Купил у них смартфон в Киеве..динамик 'глухой..обратился к ним..вместо того чтобы принять и устранить дефект перенаправили в Одессу..а оттуда петиция пришла которую надо заполнять 2 дня,это если умеючи..В петиции ответили,что срок исполнения до 3 месяцев..война мол..В общем полный лохотрон..не связывайтесь и обходите стороной!
Добрий день! Ви отримали товар 28.03.2024 року у відділенні Нової Пошти м.Луцьк. Протягом 10.04.2024 року зафіксоване ваше звернення щодо некоректної роботи динаміку. В свою чергу, оператором гарячої лінії вас було проінформовано щодо передання товару на сервісне обслуговування або при зверненні до магазину "Цитрус", або до сервісного центру "Цитрус", або передати пристрій на обслуговування за допомогою компанії-перевізника Нова Пошта. Також, як один з варіантів, вам було запропоновано звернутись самостійно напряму до авторизованого сервісного центру виробника. Ви самостійно вказали у розмові, що хочете відправити товар Новою Поштою. За даним способом передання, пристрої відправляються напряму до головного сервісного центру "Ц Сервіс" у м.Одеса. Також, звертаємо вашу увагу на те, що у м.Луцьк відсутні торговельні точки, або сервісні центри "Цитрус". Враховуючи ваше бажання, було сформовано відповідний запит до менеджера післяпродажного обслуговування для отримання інструкцій з відправки товару. Водночас, вам було надано інформацію щодо отримання листа на пошту та заповнення типової заяви про передання товару на обслуговування. (Подібну квитанцію ви б заповнювали у будь-якому з вищеперелічених варіантів звернення за обслуговуванням, так, як вона є підтвердженням передачі пристрою). Не розуміємо вашого обурення, так як вам було надано усі роз'яснення, запропоновано різні варіанти та надано відповіді на усі ваші питання. Якщо у вас виникають труднощі при заповненні заяви - можете звернутись на гарячу лінію "Цитрус", де ми з радістю надамо вам допомогу. Гарного дня!
Отзыв об Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua) по адресу Вінниця, вулиця Соборна, 24 сервіс дуже хороший все сподобалося ціни гарні і працівники уважні рекомендую купуйте тут не пошкодуєте все супер
Отзыв об Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua) по адресу Вінниця, вулиця Соборна, 24 Добрий вечір всім, купив в магазині цитрус у м.Вінниця ігрову консоль Sony PlayStation в подарунок сину. Приїхав додому і виявив що консоль вимикається через кожні 5хв роботи. Через два дні повернувся в магазин та попросив замінити консоль на що директор магазину мені сказав що це їм вирішувати що далі робити і те що я хочу замінити товар, це моя проблема.... Читать отзыв Добрий вечір всім, купив в магазині цитрус у м.Вінниця ігрову консоль Sony PlayStation в подарунок сину. Приїхав додому і виявив що консоль вимикається через кожні 5хв роботи. Через два дні повернувся в магазин та попросив замінити консоль на що директор магазину мені сказав що це їм вирішувати що далі робити і те що я хочу замінити товар, це моя проблема. Прийняли консоль на ремонт і пішов час. Через три дні вже місяць, так і продовжую чекати, останній раз обіцяли замінити консоль через 7 днів, пройшло вже 10. От такий вийшов подарунок ціною в 28тис грн. Не рекомендую цей магазин. Свято дитині було зіпсоване, обслуговування жахливе, не рекомендую магазин. Піся отримання консолі, або письмової відповіді, планую подавати до суду, так як плата за користування іграми з карти спасалась, а по факту не використовувалась через бракований товар
Добрий день, Андрію! При зверненні клієнта з товаром неналежної якості усі подальші дії з ним регламентовані ст.8 Закону України "Про захист прав споживачів", а саме попередньо пристрій підлягає обов'язковому діагностуванню для встановлення причини несправності. Після отримання заключення - приймається рішення щодо подальших дій. Ваш пристрій обслуговується у авторизованому сервісному центрі виробника (сторонньому), куди його було перенаправлено. За результатами обслуговування, АСЦ було прийняте рішення про заміну пристрою. Після чого, пристрій було укомплектовано та передано до магазину для його видачі кінцевому користувачеві. На жаль, терміни отримання замінного пристрою не залежать від нас. На усіх етапах обслуговування вам надавалось інформування. Наразі, ви вже отримали новий пристрій! Бажаємо приємного користування!
Отзыв об Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua) по адресу Вінниця, вулиця Соборна, 24 ВИ000000162 Можно узнать сколько это будет продолжатся каждую неделю один ответ. И даже по истечению всех сроков уже в 65 дней ответ такой-же ждите може а может а может. Когда это может наступит. Зачем вы себе репутацию топите. Вместе с такими Сервисными центрами как Гратис.
Доброго дня, Віталію! Ваш пристрій Poco X3 Pro 8/256 Phantom Black обслуговується у авторизованому сервісному центрі виробника. Контактний центр сервісних центрів інформує клієнтів за отриманою інформацією від представника сервісного центру про хід виконання ремонтних робіт. Вас було проінформовано про те, що наразі очікується надходження деталі для завершення ремонту. На жаль, ситуація у країні вносить свої коррективи у механізм надходжень. Очікуємо на завершення ремонту разом із вами, про що обов'язково вас проінформуємо. Гарного дня!
Отзыв об Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua) по адресу Вінниця, вулиця Соборна, 24 Очень быстро и качественно проконсультировали и обслуживали. Большой выбор товаров.
Отзыв об Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua) по адресу Вінниця, вулиця Соборна, 24 Пришел в магазин, сразу подошёл консультант и помог выбрать рюкзак который я хотел. Спасибо!
Отзыв об Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua) по адресу Вінниця, вулиця Соборна, 24 Екшн камера мечта! в Цитрусе все просто и без проблем с оформлением, спасибо за качественное обслуживание!
Отзыв об Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua) по адресу Вінниця, вулиця Соборна, 24 Портативная колонка AIR MUSIC FLIP (Camo) син дуже задоволений.
Достоинства:
Гарний звук
Недостатки:
Немає
1 согласен
Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Компания «Цитрус» — первая украинская специализированная сеть магазинов гаджетов и аксессуаров. Компания создана в 2000 году. Сегодня «Цитрус» представлен более 50 магазинами в городах и областных центрах Украины: Киеве, Харькове, Днепре, Одессе, Запорожье, Кривом Роге, Николаеве, Виннице, Измаиле, Черноморске и Краматорске, а также интернет-магазином www.citrus.ua, пунктами проката персонального транспорта и сервисными... подробнее
Негатив от 'Цитруса.
Ви отримали товар 28.03.2024 року у відділенні Нової Пошти м.Луцьк.
Протягом 10.04.2024 року зафіксоване ваше звернення щодо некоректної роботи динаміку.
В свою чергу, оператором гарячої лінії вас було проінформовано щодо передання товару на сервісне обслуговування або при зверненні до магазину "Цитрус", або до сервісного центру "Цитрус", або передати пристрій на обслуговування за допомогою компанії-перевізника Нова Пошта. Також, як один з варіантів, вам було запропоновано звернутись самостійно напряму до авторизованого сервісного центру виробника.
Ви самостійно вказали у розмові, що хочете відправити товар Новою Поштою. За даним способом передання, пристрої відправляються напряму до головного сервісного центру "Ц Сервіс" у м.Одеса.
Також, звертаємо вашу увагу на те, що у м.Луцьк відсутні торговельні точки, або сервісні центри "Цитрус".
Враховуючи ваше бажання, було сформовано відповідний запит до менеджера післяпродажного обслуговування для отримання інструкцій з відправки товару.
Водночас, вам було надано інформацію щодо отримання листа на пошту та заповнення типової заяви про передання товару на обслуговування. (Подібну квитанцію ви б заповнювали у будь-якому з вищеперелічених варіантів звернення за обслуговуванням, так, як вона є підтвердженням передачі пристрою).
Не розуміємо вашого обурення, так як вам було надано усі роз'яснення, запропоновано різні варіанти та надано відповіді на усі ваші питання.
Якщо у вас виникають труднощі при заповненні заяви - можете звернутись на гарячу лінію "Цитрус", де ми з радістю надамо вам допомогу.
Гарного дня!
Класний магазин
Дякуємо вам за відгук:)
Раді бачити вас нашим клієнтом!
Жахливе обслуговування
При зверненні клієнта з товаром неналежної якості усі подальші дії з ним регламентовані ст.8 Закону України "Про захист прав споживачів", а саме попередньо пристрій підлягає обов'язковому діагностуванню для встановлення причини несправності.
Після отримання заключення - приймається рішення щодо подальших дій.
Ваш пристрій обслуговується у авторизованому сервісному центрі виробника (сторонньому), куди його було перенаправлено.
За результатами обслуговування, АСЦ було прийняте рішення про заміну пристрою. Після чого, пристрій було укомплектовано та передано до магазину для його видачі кінцевому користувачеві.
На жаль, терміни отримання замінного пристрою не залежать від нас. На усіх етапах обслуговування вам надавалось інформування.
Наразі, ви вже отримали новий пристрій! Бажаємо приємного користування!
65 дней не предел?
Можно узнать сколько это будет продолжатся каждую неделю один ответ. И даже по истечению всех сроков уже в 65 дней ответ такой-же ждите може а может а может. Когда это может наступит. Зачем вы себе репутацию топите. Вместе с такими Сервисными центрами как Гратис.
Ваш пристрій Poco X3 Pro 8/256 Phantom Black обслуговується у авторизованому сервісному центрі виробника.
Контактний центр сервісних центрів інформує клієнтів за отриманою інформацією від представника сервісного центру про хід виконання ремонтних робіт.
Вас було проінформовано про те, що наразі очікується надходження деталі для завершення ремонту. На жаль, ситуація у країні вносить свої коррективи у механізм надходжень.
Очікуємо на завершення ремонту разом із вами, про що обов'язково вас проінформуємо.
Гарного дня!
Отличный магазин
Планшет lenowo joga buk 3
Яркого настроения!
Цитрус
Будем рады видеть Вас вновь!
Яркого настроения!
Отзыв о покупке наушников
Яркого настроения!
Отличное качество обслуживания
Яркого настроения!
Хорошие и внимательные продавцы !
Спасибо за Ваш отзыв!
Яркого настроения!
Отличный магазин
магазин
Покупка камеры Gopro
Портативная колонка AIR MUSIC FLIP (Camo)