Пора б відмовитися від Цитрус(ових) - Отзывы об Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)

Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Украина, Львів Отзыв написан 16 августа, 2017 год 984 просмотра
Мабуть варто сказати нарешті правду.
Meizu M5s. Телефон - просто шлак.
По пунктах поясню чому:
1. Батарея (в середньому 22 години). Батарея сама по собі розряджається навіть якщо Ви вимкнете телефон на ніч.
2. Телефон не підтримує Google сервіси. Для того щоб їх налаштувати доведеться попотіти.
3. Дану модель телефона однозначно не обновлять до Android 7.
4. Стандартна оболонка Flyme не підтримується для регіону "Україна". Налаштувати обліковий запис (який Вам надасть доступ до повного функціоналу) не те щоб неможливо, але точно непросто.
5. На третій день телефон почав дико виснути (і перезавантажувати його доводиться не в звичайному режимі, а примусовому).
6. Ви не зможете підтягнути свої профілі з Facebook, LinkedIn, Messenger і т.п. Тому в Ваш список контактів не підтягнуться фоточки, а в календар нагадування про дні народження.
Я хочу повернути собі гроші.
Цитрус нічого нікому не дарує, а розпродає непотріб, щоб звільнити місце на складі під новий непотріб.
Чохол (кейс) який я замовив разом з телефоном, виявився непридатним. Але все ж розраховуючи на мою необізнаність, мені його продали, щоправда придивившись до нього я помітив ряд подряпин та заводський брак, в силу якого кнопки телефону не лягали на пази в чохлі. В магазині (ТРЦ "Караван" м.Дніпро) мені повідомили, що це останній - є ще рожевий, або я можу купити чохол в дрібних кіосках, що розташовані в Каравані. Зрозуміло, що я його повернув. З консультанта доводилося витягувати по слову, а коли завезуть, чи є можливість підібрати щось інше і.т.п.
Далі цікавіше,
"Поклейка" захисного скла на телефон, виявилася в два рази дорожчою, а ніж попередньо заявлена консультантом по телефону. Довелося і на це погодитися. Так, її поклеїли, віддали мені в руки. Я помітив, що після такої дорогої поклейки там залишилися пухирці, які зі скрипом на зубах довелося виправляти "супердорогому спеціалісту з поклейки захисних плівок".
Варто відмітити особливу увагу працівника який мене обслуговував. Таке враження, що я за ним бігав по магазину і просив гроші у борг. а він мені нехотячи по декілька гривень видавав. Після історії з чохлом, хлопчина мені намагався "втюхати" гарантію, з словами на кшталт:
- Нє, ну Ви самі рєшайте, пока нам завезут чєхли Ви можете єво разбіть.
Рівень орієнтованості на клієнта зашкалює. Можливо Ігор (саме так звали хлопчину, який намагався робити вигляд, що мене обслуговує і паралельно кудись бігав по магазину, відфутболюючи мене до різних своїх колег по черзі) талановитий у чомусь іншому, а не в продажах.
І взагалі магазин чимось нагадував наукову обсерваторію з науковцями мажорами (в ролі продавців), котрі мають пересічних покупців за "маглів". Так хотілося б щоб вони хоча б намагалися приховати свої надмінні погляди.
Енівей, вийшов з кульком, з новим телефоном, підійшов до першого прилавки (кіоску) з дрібницями для смартфонів. Хлопчина, який розплився в посмішці з превеликою радістю перевірив наявність підходящого чехла в базі. Він продав мені чудовий чохол, за ціною в два рази нижчою ніж в Цитрусі (ось навіщо Вам бонуси,які повертає Цитрус, половину Ви можете витратити на аксесуари, чи ж не чудова імітація Програми Лояльності).
Почувши про те, що мені поклеїли захисне скло в Цитрусі, хлопчина не приховав співчуття, простягнув мені картку знижки (30% на захисні плівки) і повідомив, що завдяки цій картці поклейка буде безкоштовна. Також запевнив, що це картка мені знадобиться, оскільки значна частина їхніх клієнтів - розчаровані клієнти Цитрусу.
Коротко від себе:
Телефон я мабуть поверну, або подарую мамі.
Чому написав такий довгий коментар - люди повинні знати своїх "Героїв" (продавця Ігора (та його колег - незрівняних геніїв сучасних технологій, яким такі пересічні люди як я ніколи не будуть рівні), магазин в Каравані і Цитрус, що так піклується про клієнтів і роздає плюшки на право і на ліво).
Ввечері по приходу з магазину і після 3 годин юзання телефону, я поставив оцінку сервісу після покупки (Цитрус піклується про клієнтів і йому важлива думка кожного), описав усе як і тут, проте жодної відповіді. Будь які залишені відгуки просто баняться модераторами.
Без поваги,
Андрій Б.

3 согласны 5 не согласны



Комментарии к отзыву

Вітаємо, Андрію Багрій!



У середньому батарея смартфона тримаєся добу, навіть iphone 7 + не завжди тримає батарею 22 години.

Телефон підтримує Google сервіси, якщо виникли складнощі, досить звернутися до технічного фахівця для безкоштовної консультації. Дійсно не всі моделі оновлюються до 7 версії android, рішення про доступність оновлення різних моделях приймає виробник

Якщо виникають питання технічного характеру, ми радимо звертатися в магазин, або зателефонувати за номером гарячої лінії 0 800 20 70 30 для отримання консультації.

Ви можете також звернутися до наших технічних фахівців і зробити синхронізацію даних та контактів.



Ви маєте право на обмін або повернення пристрою, якщо з моменту покупки не пройшло 14 днів, пристрій зберіг товарний вигляд, і немає водомеханічних ушкоджень. Необходімо звернутися в магазин, де був придбан товар з усією комплектацією і документом, який підтвержує покупку і особистість.



Увесь товар, який представлений в магазині Цітрус, є якісним і оригінальним, у кожного виробника трапляється брак, тому є 14 днів для виявлення цього.



Всі послуги є рекомендованими до придбання, рішення залишаєтся за Вами. З вартістю послуг Ви можете ознайомитися в прикасовій зоні, дана иформация доступна для усіх.



Гарантія надається на клеєння (встановлення) скла протягом доби., так як поклейка скла є послугою, яка виконується на місці, в магазині, де Ви оглядаєте і приймаєте виконану роботу, тим самим Ви підтверджуєте та сплачуєте дану послугу на касі. При неналежній виконаній роботі Ви можете відразу висунути претензію магазину. В такому випадку здійснюють ще раз клеєння або здійснюють повернення.



Приносимо вибачення за спричинені незручності від імені компанії.

Ситуація дійсно неприємна. Ми працюємо над покращенням якості обслуговання, і тільки завдяки Вашому зворотному зв'язку ми виправляємо помилки.

Інформація передана керівництву.

Зі співробітниками буде проведена роз'яснювальна робота.

Дякуємо за Ваші зауваження.



Дякуємо за приділений час.

Яскравого Вам настрою!


Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Все отзывы

1.8 5
4109 отзывов / 369266 просмотров
Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Компания «Цитрус» — первая украинская специализированная сеть магазинов гаджетов и аксессуаров.
Компания создана в 2000 году. Сегодня «Цитрус» представлен более 50 магазинами в городах и областных центрах Украины: Киеве, Харькове, Днепре, Одессе, Запорожье, Кривом Роге, Николаеве, Виннице, Измаиле, Черноморске и Краматорске, а также интернет-магазином www.citrus.ua, пунктами проката персонального транспорта и сервисными... подробнее

Интернет-магазины
Каталог товаров и услуг Zakupka.com
Каталог товаров и услуг Zakupka.com

Рейтинг: 3
494 отзыва
Интернет- автомагазин "Китаец"
Интернет- автомагазин "Китаец"

Рейтинг: 3.4
211 отзывов
Магазин "Квіти Буковини"
Магазин "Квіти Буковини"

Рейтинг: 4.5
823 отзыва
Интернет-магазин prokoleso.ua
Интернет-магазин prokoleso.ua

Рейтинг: 3.5
22 отзыва
Интернет-магазин Техно Ёж
Интернет-магазин Техно Ёж

Рейтинг: 3.6
494 отзыва
ANSWEAR.ua
ANSWEAR.ua

Рейтинг: 2.5
4131 отзыв
Интернет магазин Expofree
Интернет магазин Expofree

Рейтинг: 4.3
419 отзывов