Обман "по закону" на гарантійному ремонті - Отзывы об Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)

Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Отзыв написан 13 декабря, 2023 год 13 просмотров
16.11.2023 я замовив у них на сайті пантограф для мікрофона.
Відправили товар тільки 20.11. 23 листопада я отримав посилку, так як вона була опломбована, на відділені пошти перевірити її не дозволили, оглянувши вдома посилку побачив що один з болтів регулювання повністю злизаний і не прокручується ключем який йшов у комплекті. Через що в той же день звернувся до підтримки з проханням зробити заміну пантографа, менеджер Анна з невідомих причин сказала що потрібно відправити товар на сервісний центр для діагностики. Ну я і подумав добре, якщо це треба щоб зробити заміну і погодився.
Пізніше мені написала Христина К*** - менеджер післяпродажного обслуговування, і надала перелік документів які треба їй скинути щоб відправити товар:
1.Заповнену заяву (обмін / повернення);
2. Квитанція про прийом товару на діагностику / ремонт (у разі проведення гарантійного ремонту).
3. Документ, що засвідчує покупку оригінал товарного чека або оригінал акту здачі-прийому товару; (Копію залишаєте у себе)
4. Оригінал гарантійного талона;
5. Копія паспорта (1, 2-3, 11 сторінки);
6. Копія ідентифікаційного коду.
Чесно кажучи, такого багатого списку лише для відправки на сервіс я ніколи не бачив, для чого магазину мої паспортні дані і ідентифікаційний код, але все таки я виконав їхні умови, і відправив їм посилку, яка надійшла до сервісного центру 1.12.2023
Посилка пролежала в їхньому центрі 12 днів, після чого я 12.12.2023 отримав повідомлення, цитата: " Інженер авторизованого сервісного центру надав заключення, що заявленний вами недолік не підтвердженно. Вони надали інформацію, що ви вказали, що не могли повернути болт вертикальної стійки ключем, що був в комплекті, але сам ключ знаходиться в пакеті і навіть не відкривався вами, тому скоріше всього ви не використали потрібний ключ, тому і не змогли повернути болт. Болт прокручується і сам пристрій робочий."

Це при тому, що комплектний ключ лежав у зіп-пакеті, який є багаторазовим, тобто як вони дійшли висновку, що я не діставав ключ з пакета - загадка. Про це я наголосив у зворотньому листі і додав фото дефектів ще цьому менеджеру, вона сказала що передала фото і відео в сервісний центр.

Після цього мені прийшла відповідь від цього ж центру, цитата: "Я отримала відповідь від сервісного центру , що ключ спокійно всталяється і крутиться, патограф робочий . Злизати різьбу було можлмво, якщо сильно натискати на болт, тому підтвердити те, що вона була така з заводу, а не виникла по вашій вині, ми , на жаль, не можемо. "

Тобто спочатку мені говорять що я не користувався ключем і болт крутиться добре, на наступний день мене звинуватили в тому, що це я зламав болт ключем яким я не користувався по їхнім же словам.

Звічно ж, 14 днів на повернення та обмін благополучно пройшли, коли товар очікував своєї "черги" в сервісному центрі. До того ж, гарантійного талона з товаром ніякого не було прикладено, що називається "робіть що хочете".

Це був мій перший і останній досвід роботи з цим магазином, не рекоменую тому що:
1) замість обміну товару, про який я попросив в межах 14-денного періоду після покупки, мені впарили сервісний "ремонт"
2) на сервісі мені заявляють що все працює, що я сам зламав болт ключем, який я по їх словам не знайшов в коробці і тому не зміг його провернути.
3) максимально довгі терміни обслуговування, я не можу отримати свій товар вже майже місяць(замовлення від 16.11.2023, відгук від 13.12.2023)
4) спроби зробити з мене дурака та спихнути провину за бракований товар





Комментарии к отзыву

Добрий день!

Шкода, що ваша думка залишилась такою.

В свою чергу, повідомляємо наступне.

Ви звернулись до служби підтримки, вказавши на недолік у товарі. Оператор проінформував вас про відправлення товару до сервісного центру на діагностування, за результатами якого буде прийняте рішення щодо подальших дій.

Пристрій був відправлений на обслуговування до авторизованого сервісного центру, де було видане заключення про те, що заявлена несправність не підтвердилась та видано відповідний акт, який вам надіслали разом із товаром зворотнім відправленням.

Додатково, гарантія поширюється виключно на поломки, що виникли з вини виробника. На жаль, на самостійні механічні пошкодження нанесені користувачем у процесі експлуатації, гарантія не діє.

Дякуємо за відгук! Гарного дня!


Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Все отзывы

1.8 5
4103 отзыва / 368845 просмотров
Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Компания «Цитрус» — первая украинская специализированная сеть магазинов гаджетов и аксессуаров.
Компания создана в 2000 году. Сегодня «Цитрус» представлен более 50 магазинами в городах и областных центрах Украины: Киеве, Харькове, Днепре, Одессе, Запорожье, Кривом Роге, Николаеве, Виннице, Измаиле, Черноморске и Краматорске, а также интернет-магазином www.citrus.ua, пунктами проката персонального транспорта и сервисными... подробнее

Интернет-магазины
Интернет-магазин AKS.ua
Интернет-магазин AKS.ua

Рейтинг: 2.9
1198 отзывов
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс

Рейтинг: 1.9
2634 отзыва
AliExpress
AliExpress

Рейтинг: 1.6
233 отзыва
Интернет-магазин timesport.prom.ua
Интернет-магазин timesport.prom.ua

Рейтинг: 4.9
146 отзывов
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3.1
3558 отзывов
Интернет-магазин Stylus
Интернет-магазин Stylus

Рейтинг: 4.9
1035 отзывов
ElectroMania интернет-магазин
ElectroMania интернет-магазин

Рейтинг: 1
8 отзывов
telemart.ua
telemart.ua

Рейтинг: 2.8
177 отзывов