Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Компания «Цитрус» — первая украинская специализированная сеть магазинов гаджетов и аксессуаров.
Компания создана в 2000 году. Сегодня «Цитрус» представлен более 50 магазинами в городах и областных центрах Украины: Киеве, Харькове, Днепре, Одессе, Запорожье, Кривом Роге, Николаеве, Виннице, Измаиле, Черноморске и Краматорске, а также интернет-магазином www.citrus.ua, пунктами проката персонального транспорта и сервисными...
подробнее Интернет-магазины
Обманули при подачі заявки на діагностику (самостійно вирішили відправити в ремонт). - Отзывы об Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
На даний момент (17.04.2023), я досі в очікуванні відповіді/рішення. Працівники магазину, сервіса, гарячої лінії, в чаті говорять різну інформацію. В Хіт Молі в мені пропонували різні варіанти обміну на такий же запакований, обмін на інший товар, повернення коштів, але щоб це виконати треба дочекатись ноутбука з ремонту. В сервісі мені кажуть що я НЕ маю права на повернення/обмін, так як вважається, що ноутбук перебував в експлуатації. В чаті мене ігнорують, обманюють, не дають обґрунтованої відповіді, єдине, вони повідомили, що подали запит в сервіс виробника ASUS і чекають відповіді разом зі мною. На гарячій лінії оператор мене проінформував, що магазин не вірно створив заявку при моєму зверненні, тобто подали заявку НЕ на діагностику, а на ремонт, в результаті чого моєю справою займаються старші менеджери, керівництво і т.д.
отзыв
Комментарии к отзыву
При зверненні клієнта з товаром неналежної якості, усі подальші дії з ним регламентуються ст.8 Закону України "Про захист прав споживачів".
У розумінні даної статті, товар передається до сервісного центру для встановлення причини несправності та, у разі виявлення істотного недоліку, що підтверджується відповідним актом - клієнт має право на обмін/повернення товару. В іншому випадку, виконується гарантійне обслуговування пристрою та усунення недоліку у межах сервісного центру.
Вас неодноразово було проінформовано у телефонному режимі, у онлайн-чаті.
Очікуйте, будь ласка, зворотного зв'язку від торговельної точки за результатами надходження пристрою до магазину.
Гарного дня!