Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Компания «Цитрус» — первая украинская специализированная сеть магазинов гаджетов и аксессуаров.
Компания создана в 2000 году. Сегодня «Цитрус» представлен более 50 магазинами в городах и областных центрах Украины: Киеве, Харькове, Днепре, Одессе, Запорожье, Кривом Роге, Николаеве, Виннице, Измаиле, Черноморске и Краматорске, а также интернет-магазином www.citrus.ua, пунктами проката персонального транспорта и сервисными...
подробнее Интернет-магазины
Шахраї!!!Заказ № 15885814 ( 5436693 ) - Отзывы об Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Скріни переписки і фото що надіслав мені менеджер . Відправила телефон на обмін , в використані не був . Плівки на місці . Є акт осмотру незалежного эксперта на момент відправки що не було ушкоджень , товар новий , товарний вид збереженно. Ось що відповідає мені цитрус , перший лист що є потертості на плівках ( трансортовочних) та ось тільки вони труться находячись у коробці і саме в такому виді приїзжає , і потертості на коробці на якої не має з заводу захистної плівки . Що не являється причиною відмови . І так через день після того мені пишуть що пошкодження є на пристрої ... Як це ? Як таке може бути? Тобто ви пошкодили навмистно мені пристрій? Чи ви думаєте що я дурна і прийму пошкодженний пристрій який коштує понад 50 тисяч? Не рекомендую магазин . Справу до відповідних органів також надіслано!
отзыв
Комментарии к отзыву
Щиро шкода, що ви розглянувши ситуацію з вашого боку оцінюєте роботу інших.
Ви отримали товар 23.04.2022 року. Протягом 28.04.2022 року ви звернулись для виконання обміну пристрою на аналогічний, але іншого кольору.
Враховуючи те, що у вашому місті не працюють магазини "Цитрус", дану процедуру вам було запропоновано виконати за допомогою компанії-перевізника Нова пошта.
Після заповнення заяви 29.04.2022 року ви неодноразово звертались з різного роду запитаннями до служби підтримки, але сам пристрій на обмін направлено не було.
28.05.2022 року (тобто через місяць) його було направлено вами до сервісного центру на виконання перевірки щодо дотримання усіх умов обміну/повернення товару. Під час перевірки буди зафіксовані пошкодження коробки товару та захисної плівки.
Статтею 9 Закону України про захист прав споживачів передбачене обмін/повернення товару належної якості протягом 14 днів, якщо він не задовольнив клієнта за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням у випадку, якщо товар не був у використанні, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики.
Враховуючи те, що коробка могла бути пошкоджена у момент транспортування - компанією був поданий запит до виробника для отримання інформації щодо кількості активних годин користування пристроєм. За отриманою інформацією, пристрій дійсно не був у використанні, у зв‘язку з чим обмін товару було узгоджено по лояльності нашої компанії. Замовлення на новий пристрій сформоване, очікуйте, будь ласка, на його доставку.
Гарного дня!