Жахливий магазин, який продає бракований товар і не хоче нести за це ніякої відповідальності. Кавоварка зламалася на 11 день користування нею! Відправила по гарантії на ремонт. По телефону уточнила в менеджера, що ремонт займе до 15 робочих днів. Вже пройшло 24 дні, 18 з яких робочих. Подзвонила уточнити коли мені чекати на мою кавоварку, сказали очікувати до 45 днів! І ці 15 не враховуються!!! На сайті Y.UA чітко вказано, що ремонт по гарантії 14 днів і до 45 днів за згодою сторін!! Він мене ніхто ніякої згоди не отримував. Менеджер сказав, що на сайті помилка, тобто це називається введення в оману і шахрайство, а не помилка! Менеджер на будь яке моє питання не має що відповісти, відсилає мене на гарячу лінію гарантійного ремонту, мовчить або говорить що не компетентний. Гаряча лінія ремонту відсилає мене назад до Y.UA. А ці в свою чергу пропонують мені «домовлятися» з гарантійним ремонтом. Що значить домовлятися? Мені хто продав кавоварку? Гарантійний ремонт?!! Чи Y.UA??? На моє прохання вирішити мою проблему, менеджер пропонує «домовлятися» з гарантією!!! Мені продали бракований, не якісний товар, який мені точно мали б замінити або повернути гроші! Бо він зламався на 11 день! Є захист прав споживачів і ви маєте нести відповідальність за те, що ви продаєте!
Добрий день, Тетяно! Дякуємо за зворотній зв'язок. Нам дуже прикро, що досвід співпраці з нашим Інтернет-магазином не приніс Вам бажаних позитивних емоцій. Проте, ми перевірили всю інформацію та готові повідомити наступне. Повернути чи обміняти товар протягом 14-ти днів можна за умови, якщо товар належної якості, не був у використанні , збережено товарний вигляд, пломби та ярлики ( стаття 9, п. 1 Про Захист Прав Споживачів ). Оскільки Ви заявили про дефект Ваш товар було прийнято на діагностику згідно умовам, котрі прописані у Вашому гарантійному талоні, з яким Ви ознайомились як на момент покупки, так і на момент звернення до сервісного центру. Повідомляємо Вам, що діагностика триває від 1 до 14 днів, ремонт до 30 днів, а за умови замовлення запчастини 45 днів. Звертаємо Вашу увагу на те, що згодою сторін являється гарантійний талон, котрий Ви підписали, що стає автоматичною згодою того, що Ви ознайомились та підтвердити Вашу згоду на вищевказані терміни. Звертаємо Вашу увагу на те, що Ваш пристрій знаходиться в роботі на гарантійному обслуговуванні й до Вашого товару замовлена запчастина. По результатам готовності Вам буде надано обов'язково зворотній зв'язок. Сподіваємось на Ваше розуміння!
Цікаво, а як я б могла взнати що кавоварна зломана не користуючись нею на протязі 14 днів?! Товар ж для повернення повинен бути не розпакований і щоб ним не користувалися! Ви продаєте брак і не несете за це відповідальність! Обманюєте людей!
Оскільки Ви користувались товаром і в ході використання заявляєте про дефект, Ваш товар було прийнято на діагностику та подальше гарантійне обслуговування згідно умовам, котрі вказані у Вашому гарантійному талоні, з яким Ви ознайомились та підписали. Тому, в даній ситуації в силу вступає стаття 8, про умови повернненя товару неналежної якості і, надані Вами твердження, що товар має брак являються безпідставними. Брак виробника ( істотний недолік ) можна підтвердити висновком діагностики. У даному випадку брак підтверджено не було. Тому, як і зазначали раніше, Ваш товар наразі на гарантійному обслуговуванню й до пристрою замовлена запчастина.
В термін, котрий зазначений в документації Вам обов'язково буде надано зворотній зв'язок з боку сервісного центру.
ЦИФРА — це інтернет-магазин техніки та електроніки, що заснований у 2002 році. У магазині представлені широкий асортимент товарів (від цифрової техніки до товарів для дітей та побуту) та різноманітні способи доставки і оплати. Замовити товар та обрати зручний для Вас спосіб доставки та оплати можна на офіційному сайті y.ua. Телефон:... детальніше
Магазин продає бракований товар! - Відгуки про Інтернет-магазин ЦИФРА
відгук
Коментарі до відгуку
Оскільки Ви користувались товаром і в ході використання заявляєте про дефект, Ваш товар було прийнято на діагностику та подальше гарантійне обслуговування згідно умовам, котрі вказані у Вашому гарантійному талоні, з яким Ви ознайомились та підписали. Тому, в даній ситуації в силу вступає стаття 8, про умови повернненя товару неналежної якості і, надані Вами твердження, що товар має брак являються безпідставними. Брак виробника ( істотний недолік ) можна підтвердити висновком діагностики. У даному випадку брак підтверджено не було. Тому, як і зазначали раніше, Ваш товар наразі на гарантійному обслуговуванню й до пристрою замовлена запчастина.
В термін, котрий зазначений в документації Вам обов'язково буде надано зворотній зв'язок з боку сервісного центру.
Щиро сподіваємось на Ваше розуміння!