Интернет-магазин "Lamoda"
Мировые бренды с доставкой на дом
У fashion-гипермаркетов Украины появился серьезный конкурент. Lamoda.ua, интернет-магазин одежды, обуви и аксессуаров европейского уровня, предлагающий доставку по всей Украине, набирает обороты.
Отличная новость для украинских покупателей: теперь модные европейские бренды доступны не только в торговых центрах и иностранных интернет-магазинах. Украина вошла в число стран,...
подробнее Аксессуары Бутик Женское белье Интернет-магазины Магазин подарков Нижнее белье Обувь Одежда
Звонок специалиста по имени Елена... - Отзывы об Интернет-магазин "Lamoda"
В мене виникло питання: спеціаліст Елена не сказала - КОЛИ саме? - мені зателефонує той другий спеціаліст?!! Тобто - скільки ще чекати? Зараз 0:25. Пройшло вже майже півдоби. Близько шостої вечора я зателефонувала на 044 363-63-93. Оператор зв'язалася з Еленою і та сказала, що її робочий день до 18:00. Виникає питання - якщо, не дай Боже, Елена захворіє, вмре, під машину попаде, то мені прийдеться чекати ще місяць, поки не візьмуть на роботу когось нового? Чи це так важко прислати покупцеві правильне замовлення? Чи може моє замовлення було таким вигідним, а акція така унікальна (другий товар у подарунок), що мої ботинки з чобітками Елена викупила собі, чи продала комусь вже не по акції, а різницю поклала собі в карман і тепер мені просто брешуть протягом 20 днів? А що ще можна думати? До сьогоднішнього дня різними працівниками компанії мені було надано безліч нелогічної, непрофесійної і недбалої інформації. Я взагалі вже не відчуваю ніякої поваги і жодної довіри до вашого європейського сервісу, совкового зразка... Негатив вже не просто зашкалює, а допекли до самої печінки, що називається...!!! Я повинна весь час кудись телефонувати, чи писати, чи кланятись комусь в ноги, щоб мене обслугували належним чином? Я ВІДМІНИЛА два замовлення, згідно правил сайту Lamoda, де написано, що ЗАКАЗ МОЖЕТ БЫТЬ ОТМЕНЁН В ЛЮБОЙ МОМЕНТ!! Замовлення за номером UA161016-018444 відміняла оператор на ім'я Людмила. Друге замовлення, за номером UA161016-035564, відміняла оператор, яка не назвала своє ім'я, але інформацію щодо відміну замовлення вона повторила і підтвердила, після чого кинула слухавку. Сьогодні я отримую СМС щодо цих замовлень, які затримуються на один-два дні. А - навіщо мені ця інформація? Я ЇХ ВІДМІНИЛА В ТЕЛЕФОННОМУ РЕЖИМІ, так як написано у вас на сайті!!! Отже: ДАЙТЕ ВІДПОВІДЬ!!! ХТО ВІДПОВІДАЄ ЗА ЦЕЙ БАРДАК? Мене обурює таке хамське відношення не тільки до покупця, який платить гроші (і, завдяки якому ви отримуєте зарплату!!!), а ще й таке хамське відношення до фірм-виробників, до європейських брендів, які вам довірили торгівлю своїм товаром!!! І так, як ви викладаєте картинку лінивого кота у фейсбук, ілюструючи своє відношення до роботи! - мовляв, як не хочеться... понеділок... тяжкий день - то, я думаю, ви одного разу всі підете на біржу праці, там відпочинете.((
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
За нашими даним спеціаліст Олена зв'язалася з вами для переоформлення замовлення зі знижкою. Очікуйте, будь ласка.
Ще раз хотіли б принести вибачення за надані незручності ы за те, що стали причиною вашого поганого настрою. Ми розуміємо, що подібні інциденти не зміцнюють авторитет нашої компанії, і хочемо завірити Вас, що нами будуть вжиті необхідні заходи щодо поліпшення сервісу і усунення недоліків для запобігання аналогічних ситуацій в майбутньому.
Сподіваємося на нашу співпрацю. Приємної вам покупки.
З нетерпінням чекаємо знову Ваші замовлення!
З повагою, команда підтримки магазину Lamoda