Купила дитині годинник який був у використанні, оператори розповідали що навіщо переплачувати кошти на новий. Приїхав годинник, на пошті оглянули, дитина була рада забрали все ок, але після чого почався жах, він не заряджався, за цілий день аж на 19%, дитина була в розпачі, написала до магазину, сказали потрібно повернути і почекати поки його протестують і виявлять неполадки, через деякий час після тестування годинника, я почула вердик, зарядний кабель, який ішов у наборі не працював, хоча запевняли, що перед відправкою перевіряється, але маємо що маємо. Мені почали пропонувати новий кабель і безкоштовно доставити годинник, але ми попросили повернути кошти, після чого кошти повернуть лише за годинник, а за плівку ні, я запитала чому відразу оператор не повідомив, що її не потрібно повертати , а залишити собі, нащо я почула , що це якщо кожному покупцеві розповідати займе багато часу. І на останок я чекаю коштів за годинник 5300 грн ще з четверга 01.05.2025 року, і кожного дня від оператора чую, що бухгалтерія передала в банк заявку на повернення коштів. 1 согласен
Дуже перепрошуємо за ситуацію, яка склалася з вашим замовленням, та за ті незручності, яких ви зазнали. Нам прикро, що пристрій виявився несправним, і що процес повернення коштів затягнувся. Ми розуміємо ваше розчарування й зробимо все можливе, щоб така помилка більше ніколи не була допущена нашими співробітниками
Будь ласка скажіть, ви отримали повернення коштів в повному обсязі ?
Прохання, будь-ласка, зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом щоб ми негайно надали вам компенсацію за складені незручності
Интернет-магазин Breezy работает по программе Trade-in и предлагает своим клиентам выгодно приобрести б/у технику Apple. Такая форма покупки полностью себя оправдывает, так как не требует больших вложений, а при этом покупатель получает желаемые технические возможности. В магазине Breezy представлен большой выбор техники Apple в исправном состоянии, с возможностью обмена, с... подробнее
Годинник Apple Watch - Отзывы о Интернет-магазин Breezy
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже перепрошуємо за ситуацію, яка склалася з вашим замовленням, та за ті незручності, яких ви зазнали. Нам прикро, що пристрій виявився несправним, і що процес повернення коштів затягнувся. Ми розуміємо ваше розчарування й зробимо все можливе, щоб така помилка більше ніколи не була допущена нашими співробітниками
Будь ласка скажіть, ви отримали повернення коштів в повному обсязі ?
Прохання, будь-ласка, зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом щоб ми негайно надали вам компенсацію за складені незручності